Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Weird..... vind ik erg fout.... Mijn advies is wachten..... als je gelukt heb ziet ze in dat het nix word met die jongen. Verder is alles al gezegt. Dit eigenlijk ook maar ja |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dit had ik vorig jaar ook, mijn erg trouwe crush had een vakantieliefde 250 km verderop...
Maarja, vakantieliefdes zijn veradelijk (in herfstlicht zag mijn vakantieliefde er toch heel anders uit - loesje ) en de afstand is ook niet altijd even handig, 24/7 bij don juan zal leuk zijn maar als je hem daarna een keer in de 3 á 4 weken kan zien wordt hij misschien ook minder de moeite waard en JIJ bent immers fulltime beschikbaar. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ZIJ haar grote vriend geweldig vind maar in zijn woonplaats zullen er ook meisjes zijn die hem leuk vinden, je crush zal dat maar al te goed weten en in een relatie die nog maar een paar weken bezig is zal er nog niet zo veel sprake zijn van "blind vertrouwen" dit kan ook van beide kanten voor spanningen zorgen (misschien hoort je vriendins vakantieliefde ookwel van een hele leuke jongen in haar woonplaats, jij!). ENZOVOORTS! Als ze echt de moeite waard is zou ik volhouden, ze is misschien niet verliefd maar dat kan komen, ze vind je al aardig (en waarschlijnlijk ook interessant), dus je hebt een goede bodem. ![]() Heel veel succes ermee Enne, als de vakantieliefde toch blijft, je hebt er een goede vriendin mij!
|
Ben afgelopen vrijdag met haar naar de kermis geweest.. Was leuk en gezellig. Ik weet ondertussen dat ze me wel leuk, knap enzo vindt. Maar ze blijft toch nog bij de vakantielover daar heeft ze meer gevoelens enzo voor, die vandaag nog op huisbezoek is ook. Maar jah, ik zie haar volgende week misschien weer om film te kijken
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het vertellen of niet? Nyai | 28 | 07-08-2004 15:17 | |
Psychologie |
hold on to the world? blote bosmens | 11 | 07-03-2003 13:26 |