Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 09:13
Duifje
Duifje is offline
Het is eigenlijk een beetje een lang verhaal maar ik zal het een beetje beknopt houden.

Ong. 2,5 jaar geleden ontmoette ik een jongen met wie ik op dat moment erg goed op kon schieten, praten over dingen, lachen over van alles.
Door de grote afstand die we van elkaar wonen hadden voornamelijk via mail en msn contact. Ik hoor wel eens (lees: best vaak) roddels over hem van andere mensen van zijn school, die ik bij toeval ook ken, dat hij vaak avondjes dingen met verschillende meisjes 'heeft'. En door het feit dat tie vertrouwen uitstraalt en over het algemeen precies weet wanneer die wat moet zeggen geloof ik ook best wel dat veel meisje voor hem vallen. Alleen een vaste vriendin heeft tie nooit, dus eigenlijk gebruikt tie ze wel een beetje

Nou was ik aan het begin van de vakantie bij hem geweest, beetje (aan elkaar friemelend je kent het wel : handje vast, tegen elkaar aan liggen, zoveel mogelijk aanraken, vingers te vaak bewegen, benen gestrengeld, ) filmpjes gekeken, geskate enzo. Maar ging 'savonds wel weer naar huis.
Naar gesmst te hebben die nacht dat we het wel leuk vonden enzo, besloten volgende keer maar te blijven slapen, zo door het donker met de trein vond mn ma eigenlijk ook niets,

Goed, dat was dus eergisteren. Was heel gezellig... beetje zelfde inhoud als vorige keer alleen iets erger wel. Zelf ben ik niet zo'n ster ik kijken 'hoe ver ik kan gaan', maar kon wel merken dat tie daar wel geoefend in was. Goed niets verder gebeurt niet gezoend.. maar afscheid ging wel stroef... uiteindelijk toch naar huis (de volgende dag dan)

Goed dit klinkt allemaal leuk, maar ondertussen heb ik ook een ander gevoel. Dat tie me maar gewoon gebruikt eigenlijk, als vermaakt ziet.
Aangezien hij zoooo vaak 'betere' dingen heeft te doen en zich vaak best afstandelijk gedraagt. Dan ff niets zegt of alleen 'geen tijd' of pas heeel laat (lees: week later ofzo) reageert op een simpele vraag, via mail bijvoorbeeld.

Oke echt beknopt s het dus niet echt meer
Maare goed ik weet niet, is dat gewoon typisch 'jongens' gedrag? Of vind me daadwerkelijk alleen maar intressant als vermaak? Of maak ik nu gewoon een probleem uit niets. Beetje onzeker wel
Oud 13-08-2003, 09:21
Jeroen
Jeroen is offline
Die jongen is duidelijk nog niet toe aan een vaste relatie. Wilt genieten van z'n vrijheid, wilt simpelweg nog gewoon ff dartelen. Ik denk ook dat als jullie iets met elkaar zullen krijgen dat niet lang stand zou houden.

Hij wilt duidelijk alleen de lusten en loopt weg van de lasten, waar je in een relatie ook mee te maken hebt. Ik zou zeggen; laat 'm nog maar ff doorfladderen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:25
pyres74
pyres74 is offline
hoe weet je dat nou?

trouwens je hebt roddels gehoord dus die hoeven niet eens waar te zijn. ik zeg niet dat hij je niet gebruikt maar geef hem tenminste de voordeel van de twijfel. en als je echt zekerheid wil dan confronteer je hem er gewoon mee
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:27
miro
miro is offline
Citaat:
Jeroen schreef op 13-08-2003 @ 10:21:
Die jongen is duidelijk nog niet toe aan een vaste relatie. Wilt genieten van z'n vrijheid, wilt simpelweg nog gewoon ff dartelen. Ik denk ook dat als jullie iets met elkaar zullen krijgen dat niet lang stand zou houden.

Hij wilt duidelijk alleen de lusten en loopt weg van de lasten, waar je in een relatie ook mee te maken hebt. Ik zou zeggen; laat 'm nog maar ff doorfladderen.
Ben ik t mee eens.

en over die roddels: grote kans dat ze (in zekere mate) wel waar zijn. Je hebt ze opgevangen van mensen die hem kennen, dr zal wel een kern van waarheid inzitten. Zeker als meerdere mensen het zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:49
Duifje
Duifje is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 13-08-2003 @ 10:25:
hoe weet je dat nou?

trouwens je hebt roddels gehoord dus die hoeven niet eens waar te zijn. ik zeg niet dat hij je niet gebruikt maar geef hem tenminste de voordeel van de twijfel. en als je echt zekerheid wil dan confronteer je hem er gewoon mee
Roddels zijn wel waar... gevraagt namelijk. Nahja niet heeel direct. En sommige waar ook wel niet waar. (De hele 'wilde' verhalen) Maar over het algemeen gaf die wel toe dat er wel een kern van waarheid in zat/zit.
Oud 13-08-2003, 09:51
never mind
never mind is offline
Oké die jongen heeft een stempel, maar stel dat hij écht verliefd op jou is (jij bent tenslotte niet een-meisje-uit-de-disco, je kent hem al redelijk lang!) en jij gaat er vanuit dat hij met je 'playt'? Dan heb, en krijg, je em nooit.

Ik ga akkoort met pyres74, probeer het langsaam aan te pakken, maar als je niet verder wíl gaan, vraag em gewoon hoe het nou zit. Laat die jongen alleen niet de dupe worden van hetgene dat andere mensen over hem zeggen!
Oud 13-08-2003, 09:53
never mind
never mind is offline
Citaat:
Duifje schreef op 13-08-2003 @ 10:49:
Roddels zijn wel waar... gevraagt namelijk. Nahja niet heeel direct. En sommige waar ook wel niet waar. (De hele 'wilde' verhalen) Maar over het algemeen gaf die wel toe dat er wel een kern van waarheid in zat/zit.
Maar de kans bestaat altijd dat hij JOU wel ziet zitten, om hem af te schrijfen omdat hij een wild verleden heeft is niet handig denk ik.
Oud 13-08-2003, 10:27
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
never mind schreef op 13-08-2003 @ 10:51:
Oké die jongen heeft een stempel, maar stel dat hij écht verliefd op jou is (jij bent tenslotte niet een-meisje-uit-de-disco, je kent hem al redelijk lang!) en jij gaat er vanuit dat hij met je 'playt'? Dan heb, en krijg, je em nooit.

Ik ga akkoort met pyres74, probeer het langsaam aan te pakken, maar als je niet verder wíl gaan, vraag em gewoon hoe het nou zit. Laat die jongen alleen niet de dupe worden van hetgene dat andere mensen over hem zeggen!

dank u dank u

*buiging maakt*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:40
Duifje
Duifje is offline
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er nog eens goed overnadenken. Een confrontatie is best een oke idee volgens mij!
Reageren

Regels voor berichten