Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 11:56
-niels-
-niels- is offline
Iemand dit al gespeeld?
Is het wat?

Ik lees over het systeem van Fallout 1 & 2 met skills en traits...
en dat vond ik eigenlijk wel geniaal.. dus als 't spel nou ook nog een beetje uitgewerkt is
Oud 18-08-2003, 12:18
Bartje
Bartje is offline
yep, gespeeld.

zeer leuke game vooral als je fallout leuk vind.
dezelfde "regels" als in fallout je kunt je character helemaal
zelf skills en al dat soort dingen geven.

mooie graphics en geluid ook

dus als je fallout leuk vind dan moet je deze gewoon "kopen"
Oud 18-08-2003, 12:42
II_Duce
II_Duce is offline
kheb em ook
lekker moeilijk
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:50
-niels-
-niels- is offline
Mja heb 'm nog niet zie liggen... maar ik vermoed dat ik 'm vanavond wel heb
Oud 19-08-2003, 00:33
-niels-
-niels- is offline
Ok ok... eindelijk die spells erin gekregen..
maakt 't iets gevarieerder...
Maar waar is dat zwaard wat de smid wil? (hij zegt sewers, maar ik zie naast de beggar leider en die wererats niemand anders levend meer )

Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 02:25.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:18
-niels-
-niels- is offline
Nou mensen laat eens wat horen... ik persoonlijk vond 't nogal jammer dat ik dat zwaard niet kon vinden... maar toen ben ik maar bij de inquisitie gegaan... zal nog wel een leuke plot wending geven... ow... iemand gelukt om bij de wielders te gaan?

mja verder vind ik 't een beetje apart dat ik in het begin (lijkt me dat er nog heel wat velden komen) al zoveel perm. stat changes krijgt... ik heb al 2x een luck potion gehad... als je een paar quests doet krijg je ook perm. stats... en het kijken door de telescoop +1 per. was wel erg... mja simpel...
me huidige stats... iets lager dan de werkelijk door armor wat ik draag...
Oud 20-08-2003, 21:09
Bartje
Bartje is offline
Yep ik laat wat van mijn horen.

ik ben Knight geworden dat leek me wel leuk

voor de rest heb ik nog zeer hoge thief skills (want stelen is beter dan kopen)
vandaar dat ik ook aardig veel handelswaar bij me heb.

zal later nog wat pictures maken van wat ik bij me heb.
Oud 20-08-2003, 21:52
-niels-
-niels- is offline
hoe heb je dat dan met dat zwaard gedaan?
en... welke level ben je en hoever?
Oud 20-08-2003, 22:05
Bartje
Bartje is offline
ik ben level 11 nu.
en heb de quests in barcelona wel gehad zo een beetje

ben nu voor de knight op weg naar, montinaque
ofzoiets.

hoe bedoel je met dat zwaard?

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:17
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 20-08-2003 @ 23:05:
ik ben level 11 nu.
en heb de quests in barcelona wel gehad zo een beetje

ben nu voor de knight op weg naar, montinaque
ofzoiets.

hoe bedoel je met dat zwaard?
Ik zit op 17 volgens mij al, en zoveel verder ben ik niet

Over dat zwaard:
toen ik die quests deed voor die templar knights, moest ik een schild laten maken bij de smid... die smid die zocht ze zwaard... die was gejat door iemand die in de sewers zat...
maar diegene incl. zwaard kan ik nie vinden
daarom ben ik maar inq. gastje geworden
Oud 20-08-2003, 22:22
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
-niels- schreef op 20-08-2003 @ 23:17:
Ik zit op 17 volgens mij al, en zoveel verder ben ik niet

Over dat zwaard:
toen ik die quests deed voor die templar knights, moest ik een schild laten maken bij de smid... die smid die zocht ze zwaard... die was gejat door iemand die in de sewers zat...
maar diegene incl. zwaard kan ik nie vinden
daarom ben ik maar inq. gastje geworden
aha op die manier, ik heb dat zwaard niet gevonden.
als je zegt dat je dat zwaard nodig hebt, geeft ie je een keus om magnesium zilver voor hem te halen in ruil voor het zwaard + schild.

en dat zilver hd ik al gevonden in het slave camp. dus ik was al meteen klaar en kreeg het schild mee.
maar idd ik heb ook die sewers uitgekamd, en niks gevonden
Oud 20-08-2003, 23:47
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 20-08-2003 @ 23:22:
en dat zilver hd ik al gevonden in het slave camp. dus ik was al meteen klaar en kreeg het schild mee.
maar idd ik heb ook die sewers uitgekamd, en niks gevonden
Mja idd... alle stukken van de sewers... stomme trollen verslagen, jongetje bevrijd... overal met search for hidden doors doorheen gelopen...
zelfs een antidote voor die wererats laten maken (ik dacht, dan veranderen ze terug in beggars, niet dus) maar zelfs hielp niet... uiteindelijk ook al die wererats vermoord... (ik had ze als friendly) en nog geen zwaard

mja en enig idee wat je met dat stuk koper moet?

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 01:49.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 07:52
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
-niels- schreef op 21-08-2003 @ 00:47:
Mja idd... alle stukken van de sewers... stomme trollen verslagen, jongetje bevrijd... overal met search for hidden doors doorheen gelopen...
zelfs een antidote voor die wererats laten maken (ik dacht, dan veranderen ze terug in beggars, niet dus) maar zelfs hielp niet... uiteindelijk ook al die wererats vermoord... (ik had ze als friendly) en nog geen zwaard

mja en enig idee wat je met dat stuk koper moet?
die weverats waren gelukkig al mijn vijanden, want ik was een thief vriend, en nu een thief comrad.
nee ik loop ook nog rond met dat stuk koper.
hoe heb jij dat opgelost met shakespeare en diegene waar hij nog geld aan moest betalen)
Oud 22-08-2003, 03:59
Prime Evil
Prime Evil is offline
Hm, de demo kon me niet bekoren eigenlijk. De Fallouts vond ik behoorlijk geniaal, maar dit niet echt. Ik vond het een beetje vervelend spelen, en ik heb toch al heel wat uurtjes RPG-achtige spellen achter de rug enzo. Tja.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:39
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 21-08-2003 @ 08:52:
die weverats waren gelukkig al mijn vijanden, want ik was een thief vriend, en nu een thief comrad.
nee ik loop ook nog rond met dat stuk koper.
hoe heb jij dat opgelost met shakespeare en diegene waar hij nog geld aan moest betalen)
die geldlener zit in de bar in het port-district...
ik had een beetje moeite de deur te vinden maar die zit dus bij achter dat groepje mensen wat staat te luisteren...
als je binnen bent dan zit die gast te praten met een of andere kapitein... moet je er voor zorgen dat die gast zegt dat je langs mag komen...
dan kan je later in het templedistrict bij 'm langs voor die muse en die lening...
Oud 22-08-2003, 11:02
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
-niels- schreef op 22-08-2003 @ 11:39:
die geldlener zit in de bar in het port-district...
ik had een beetje moeite de deur te vinden maar die zit dus bij achter dat groepje mensen wat staat te luisteren...
als je binnen bent dan zit die gast te praten met een of andere kapitein... moet je er voor zorgen dat die gast zegt dat je langs mag komen...
dan kan je later in het templedistrict bij 'm langs voor die muse en die lening...
ja dat deel had ik gedaan. Dan geef je die muse aan Shakspeare terug.
en dan vraagt Shakespeare of je wil kijken of je wat met zijn lening kan doen. omdat hij die niet kan betalen. Dan ga je weer terug naar die winkeleigenaar. Die geeft je 2 keuzes:
- of hem doden zodat shakespeare niet hoeft te betale (maar dan krijg je dus als perk: merchant slayer
- of terug gaan en shakespeare doden.
Oud 22-08-2003, 11:31
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 22-08-2003 @ 12:02:
ja dat deel had ik gedaan. Dan geef je die muse aan Shakspeare terug.
en dan vraagt Shakespeare of je wil kijken of je wat met zijn lening kan doen. omdat hij die niet kan betalen. Dan ga je weer terug naar die winkeleigenaar. Die geeft je 2 keuzes:
- of hem doden zodat shakespeare niet hoeft te betale (maar dan krijg je dus als perk: merchant slayer
- of terug gaan en shakespeare doden.
mja volgens mij ligt dat aan je 'overtuig-skills' want op een gegeven moment kon ik tegen die gast zeggen: geef 'm wat extra tijd, hij is geniaal ofzo
en toen kreeg ik extra tijd
Oud 22-08-2003, 12:17
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
-niels- schreef op 22-08-2003 @ 12:31:
mja volgens mij ligt dat aan je 'overtuig-skills' want op een gegeven moment kon ik tegen die gast zeggen: geef 'm wat extra tijd, hij is geniaal ofzo
en toen kreeg ik extra tijd
ik hem hem dus geslacht, ach kreeg er goeie items voor
en in die kisten zaten ook leuke dingen
Reageren

Regels voor berichten