Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je zegt dat je dat zwaard nodig hebt, geeft ie je een keus om magnesium zilver voor hem te halen in ruil voor het zwaard + schild. en dat zilver hd ik al gevonden in het slave camp. dus ik was al meteen klaar en kreeg het schild mee. maar idd ik heb ook die sewers uitgekamd, en niks gevonden
||
Citaat:
zelfs een antidote voor die wererats laten maken (ik dacht, dan veranderen ze terug in beggars, niet dus) maar zelfs hielp niet... uiteindelijk ook al die wererats vermoord... (ik had ze als friendly) en nog geen zwaard ![]() mja en enig idee wat je met dat stuk koper moet?
Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 01:49. |
![]() |
||
Citaat:
nee ik loop ook nog rond met dat stuk koper. hoe heb jij dat opgelost met shakespeare en diegene waar hij nog geld aan moest betalen)
||
Citaat:
ik had een beetje moeite de deur te vinden maar die zit dus bij achter dat groepje mensen wat staat te luisteren... als je binnen bent dan zit die gast te praten met een of andere kapitein... moet je er voor zorgen dat die gast zegt dat je langs mag komen... dan kan je later in het templedistrict bij 'm langs voor die muse en die lening...
||
Citaat:
en dan vraagt Shakespeare of je wil kijken of je wat met zijn lening kan doen. omdat hij die niet kan betalen. Dan ga je weer terug naar die winkeleigenaar. Die geeft je 2 keuzes: - of hem doden zodat shakespeare niet hoeft te betale (maar dan krijg je dus als perk: merchant slayer - of terug gaan en shakespeare doden.
||
Citaat:
en toen kreeg ik extra tijd ![]()
||
Citaat:
en in die kisten zaten ook leuke dingen ![]()
|
![]() |
|
|