![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
ik ben nieuw op dit forum dus zalk me ff voorstellen. Ik ben Ivan een 18-jarige homojongen met t asperger-syndroom. Dat is een vorm van autisme. Nu ben ik op zoek naar anderen die ook holebi en autist zijn, ik heb inmiddels al 4 andere jongeren in NL gevonden, maar ben altijd op zoek naar nieuwe (vrienden). http://people.nl.linux.org/~gerrit/ is een goeie site voor info over aspergers. (deze is niet door mij gemaakt) Ivan (ik heb ditzelfde bericht ook op t coc en expreszo-forum gezet) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Contact maken met andere holebi's wordt zo wel moeilijker denk ik als je Asperger hebt, meestal ben je dan minder goed in sociale vaardigheden etc.
Goed van je dat je het op deze manier probeert! Mijn broertje van 19 (bijna 20) die hier ook zeer regelmatig op scholieren.com zit heeft ook Asperger, maar volgens mij is hij een beetje a-seksueel, hij vindt alles vies wat met sex te maken heeft. :-) Ik geloof niet dat ie het leuk vindt als ik je zijn forumnaam vertel, hij houdt er niet zo van als mensen iets achter zijn rug om bekokstoven. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat er zp speciaal aan holebi en autist zijn is dat autisten best wel anders met hun geaardheid (en die van anderen) omgaan, ik heb bv nooit tegen mezelf ontkent dat ik homo ben, ook ben ik *out* tegen alle mensen die ik ken (dus ook op school, dat is een reguliere school waar ik VWO 6 doe). Het is niet zo dat ik er mee sta te pronken ofzo, maar als er over liefde en sex gepraat wordt zal ik t tegen niemand ontkennen. Aspergers zijn rationeler en hebben minder schaamtegevoel.
Ik denk idd dat t best wel zeldzaam is, voor zover ik gehoord heb zouden 9.999 van de 10.000 autist hetero zijn Ow en voor een autist is het echt een groot VOORDEEL om homo te zijn; het is veeeeel makkelijker om in contact te komen met mensen van je eigen gesl8, sex en alles levert -voor mij- ook echt geen problemen op. Ik voel me prima thuis in de homowereld. En ook die discriminatie valt heel erg mee, door alles gewoon eerlijk toe te geven neem je een hele hoop vooroordelen weg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik voel me wel aangesproken door dit topic maar heb geen zin om in dit hokje geduwd te worden eigenlijk...ik wil er best met je over mailen ofzo maar ik ga hier nu niet uitgebreid reageren.
Wel wil ik even kwijt dat ik denk dat dat schaamtegevoel echt niet bij elke autist veel minder is. Zelf schaam ik me absoluut niet omdat ik biseksueel ben, maar heb wel moeite met het uiten. |
![]() |
|
&[Ow en voor een autist is het echt een groot VOORDEEL om homo te zijn; het is veeeeel makkelijker om in contact te komen met mensen van je eigen gesl8, sex en alles levert -voor mij- ook echt geen problemen op. Ik voel me prima thuis in de homowereld. En ook die discriminatie valt heel erg mee, door alles gewoon eerlijk toe te geven neem je een hele hoop vooroordelen weg. [/B][/QUOTE] &
Ja, nadat ik mijn bericht gepost had gisteren dacht ik er verder over na en kwam al tot dezelfde conclusie. Het kan idd veel makkelijker zijn om als autist homo te zijn, contact maken met de eigen sekse is toch makkelijker en minder eng dan met de andere sekse. En dat je minder schaamtegevoel hebt is dan ook weer een pre. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|