Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar stel, dat je dit gedichtje ineens ergens zou tegen komen. wat zou je er dan van denken?
|
Verwijderd
|
Wat ik de mindere stukjes vind:
-Er eindigen ergens in het midden opeens een heleboel regels op -iet en aan het eind een heleboel ook -aalt. Dat vind ik nooit zo mooi. -Het is een Nederlandstalig gedicht (duh ![]() Verder ga ik lekker niks veranderen of wat dan ook, dat mag je lekker zelf doen, als je dat wilt. Misschien een beetje regels van de zelfde lengte proberen te maken? En zorgen dat het lekker loopt als je het doorleest en/of het opzegt? Ik vind, net als Dreamerfly, dat een gedicht niet verbonden hoeft te zijn aan allemaal regeltjes, dat een dichter daar zijn eigen keuze in kan maken. Metrum ed zijn wel belangrijk, vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
ik zal ff precies neerzetten hoe je hem moet lezen. waar de rust moet zitten zeg maar. Wat is geluk? En hoe voelt dat dan.. om gelukkig te zijn? als alles perfect loopt, gaat dat ook kapot. niets kan alleen maar goed gaan. zonder recessies en lichte depressies, kom je er niet. deze moet je hebben, in je verschiet. Een klein beetje verdriet, helpt mee, dat je geniet, van de 'lucky'dagen. dagen waarin je iets uitstraalt, waarin je iets uithaalt, niet zo van de dingen baalt, je ademhaling even daalt, de dagen waaraan je denkt... ... als ze er even niet zijn. ik heb van WAAROP -- WAARIN gemaakt. dus de dagen WAARIN en de rust ff aangeven. alles rijmt dus. en het is een beetje een soort opsomming zo is hij ook wel bedoel. zeg maar. zo'n goede dag word dan beschrijven als dagen dat je een positieve uitstraling hebt, meer kan hebben, je rustiger bent, en als belangrijkste, waarop je met een goed gevoel kan terugkijken. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2) Ewuor | 11 | 16-02-2004 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |