Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Op die laatste vraag zou ik t antwoord ook nie weten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() correctie; lezen
|
![]() |
je mag zowieso jaar overdoen!
maar je mag ook een 4 en een 5 hebben maar ligt eraan voor welke vakken. ik weet precies hoe 2de fase in elkaar wel zit als het over zakken en slagen gaat enzo. je kan me anders wel toevoegen op msn dan kan ik al je vragen beantwoord. majo236@hotmail.com je mag misschien namelijk ook 1 vak weg doen enzo, maar dan moet ik wel weten welk profiel je hebt en nog meer dingen. ik hor het wel groetjes marieke |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Blueeyez03: Misschien zo snel mogelijk er achter komen wat je examen inhoud dan? Misschien zijn het wel teksten ofzo en ben je daar wel goed of in ieder geval redelijk in? (Dat was bij mij het geval. Ze mogen volgens mij op examens niet eens woordjes vragen...dat las ik volgens mij ergens op inet.) Frans IS ook een ramp... ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Leonoor schreef op 02-08-2003 @ 22:27:
[B]Je mag niet sowieso het jaar over doen, als je in 4 havo bent blijven zitten, dan mag je in 5 havo niet weer blijven zitten. Je mag nl geen twee op één volgende jaren twee keer doen. Dat was 'vroeger' iig zo en volgens mij geldt dat nog steeds. bij ons mocht je wel in 4 en 5 havo blijven zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Over schoolexamens:
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat klopt en scholen zich daar aan houden, maar goed... Nu ik er over nadenk...ik heb in de vijfde ook geen grammatica en woordjes toetsen meer gehad (maar das natuurlijk wel oude stijl...)...eigenlijk alleen maar brieven, luistertoetsen, boeken en teksten...en daar ben ik wel redelijk in. Jij? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij ons op school mag je ook niet 2 jaren achterelkaar blijven zitten...Maar ik ben nu wel over zonder dat ik ben blijven zitten...
||
Citaat:
||
Citaat:
Je mag, als je gezakt ben, een herexamen doen. Ben je dan alsnog gezakt, dan moet je het jaar overdoen. Je mag 1 onvoldoende binnen en 1 onvoldoende buiten je profieldeel hebben, maar twee 4-en of een 3 ertussen is te laag. 2 onvoldoende binnen je profieldeel is ook niet goed genoeg. 2 erbuiten ook niet overigens. Ik dacht ook dat ik zou gaan zakken. Ik ging met een 4 en twee 5-en de examens in en heb de examens zo goed gemaakt dat ik nu geslaagd ben met een 4, vier 6-en, vier 7-ens en 2 8-en. Bovendien moet je je er nu nog niet zo druk overmaken. Je bent nog niet eens aan havo 5 begonnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar je kan ook certificaten halen dus als je maar op één vak zakt (stel) dan ga je toch niet een heel jaar over doen voor dat ene vak? zou ik niet doen iig ![]() |
![]() |
|
Welk profiel doe je? Cultuur en maatschappij met Frans 1&2, Duits 1 en handvaardigheid
Bovendien moet je je er nu nog niet zo druk overmaken. Je bent nog niet eens aan havo 5 begonnen Weet ik ![]() Bedankt iedereen!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je ooit in de 1e bent blijven zitten en vervolgens in de 5e blijft zitten moet je van school af. 2x blijven zitten mag gewoon niet bij ons ![]()
|
Bij mij op school was het zo dat je 1x een jaar mocht overdoen tenzij er speciale omstandigheden waren waardoor je was blijven zitten (denk aan: ouders overleden/scheiden) Verder was je geslaagd als je op z'n hoogst 2 onvoldoendes had met als cijfers een vier en een vijf. Volgens mij mag je één berekende onvoldoende in je profieldeel/vrije deel hebben en twee berekende onvoldoendes in je algemene deel, maar dat weet ik niet zeker
![]() Succes! ![]() ![]()
|
Je kan natuurlijk altijd naar het MBO doorstromen. Vanwegen je rapport van de 3e klas. Maar ik snap het niet helemaal je zegt dat je zo slecht bent in duits en frans. Maar waarom je dan 2 talen gekozen??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje over schoolexamens NewManed | 3 | 06-12-2013 17:30 | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Examendag 5: Wiskunde A/B en Duits Juultjeh | 4 | 17-05-2013 22:04 | |
Werk, Geld & Recht |