Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Veel van die topic worden na een uur wer weggehaald omdat ze weten dat het niet mag en ze een waarschuwing willen voorkomen.
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet of je het doorhebt (waarschijnlijk niet), maar je post in die topic op M&M zelf nog een keer de link naar de foto waar het om gaat, zo kan iedereen hem zien. |
![]() |
||
Citaat:
Thnx, ik zal het veranderen.
|
![]() |
Wat gebeurt er nu werkelijk op Onzin? Helemaal niets wat zo illegaal zou moeten zijn om een nieuwe FB daarvoor aan te stellen, dunkt me. Zoals Koen al terecht zegt, is het nodig dat de FB's aldaar de sfeer goed kunnen bewaren, en daar is nu niets mis mee, toch?
||
Citaat:
|
Onzin loopt IMHO prima, wat een aantal mensen al meldde: de sociale controle is erg groot, onzin is zelf regulerend, er zijn enkel FB's nodig om in te grijpen als het echt een keer uit de hand loopt, wat zelden gebeurt.
En over die foto, ik geloof dat Tofke_H daar meer over weet, ik heb het totaal niet gevolgd, dus laat ik de afhandeling aan hem over. |
![]() |
||
Citaat:
ik load alles up bij mij lycos account. En zoals je kan/kon zien komt/kwam hij daar niet vandaan. Ik heb de eigenaar van die upload pagina ook al gemaild met de vraag of hij hem zo spoedig mogelijk wil verwijderen.
||
Citaat:
|
Gaan ze hier ook nog beginnen?!
Onzin kan gemakkelijk door één forumbaas behandeld worden. Daar moet nooit een slotje komen. Enkel die ene keer als er een vervelende persoon langs komt, en in 80% van de gevallen wacht die toch tot dat de fb'ers niet posten. Met het gevolg dat ik heel vaak gepost hebt, en vandaar een heel hoog postaantal. Alleen dat heb ik de afgelopen tijd verhaalt naar meelezen, en gewoon snel toeslaan als het verkeerd loopt. Maar er is helemaal geen nieuwe fb'er nodig op onzin. Ver van. Er mag er zelfs eentje weg als het zou moeten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
LoL @ TS.
Ik vind niet dat er versterking nodig is, zelfs al waren ze alledrie weinig online de laatste weken, ik denk dat er één slotje is gezet door Enlightenment wanneer zij er niet waren en dat was rond half 2 's nachts dus...
|
Net als mijn collega forumbazen ben ik van mening dat een extra forumbaas niet nodig is omdat
- Onzin een forum is wat weinig moderating nodig heeft. - Er al drie forumbazen zijn. - De forumbazen en eventueel forumbazen+ prima bereikbaar zijn via pm, msn of M&M. - De huidige problemen op Onzin nihil zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 |