Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 21:52
Verwijderd
ik heb zo'n boehoefte aan iemand, nou ja een relatie, denk ik...misschien datals het komt ik denk van o nee toch niet, maar voelt alsof ik iets mis...niet dat ik "op zoek" ga ofzo...maar ben al 17 en heb nog geen serieus vriendje gehad....en ik kom ook niet echt jongens tegen waar het mee zou kunnen, willen...als ik uitga kom ik wel us een leuke jongen tegen, maar word nooit wat...en gewoon in de supermarkt ofzo ook niet...'t zal wel komen...maar zijn er meer die nu nog geen vriend/vriendin hebben gehad?en zijn ze er ook aantoe voor hun gevoel??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 21:52
Verwijderd
*correctie* behoefte
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:59
Verwijderd
Nou, ik ben er voor mijn gevoel wel weer eens aan toe om echt smoorverliefd te worden aan iemand, maar aan een serieuze relatie ben ik voor mijn vijfentwintigste nog niet toe,.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:00
Verwijderd
ooooooo je bent 21 en wilt weleens verliefd zijn, maar niet eerder dan je 25e een serieuse relatie??waarom niet??
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:17
Casull
Casull is offline
Er valt volgens mij nog genoeg leuks te doen tussen volwassen worden en settlen in
Oud 22-08-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 22-08-2003 @ 23:00:
ooooooo je bent 21 en wilt weleens verliefd zijn, maar niet eerder dan je 25e een serieuse relatie??waarom niet??
Omdat ik het gevoel van verliefdheid heerlijk vind, het is echt fantastisch om naar iemand te verlangen en van iemand te dromen, maar zodra ik die persoon heb houdt het op en slaat het over in iets anders. En dat andere, die binding, kan ik niet gebruiken bij mijn hang naar onafhankelijkheid en mijn toewijding aan mijn studie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:30
Slettelina *
Slettelina * is offline
Hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken
Oud 22-08-2003, 23:32
Faery
Faery is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 22-08-2003 @ 23:00:

oooooooooooooooooo
Oud 22-08-2003, 23:58
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
17 je bent nog jong joh! ik ben bijna 22 en ook nog niets serieus gehad. Zou wel graag weer verliefd willen worden, maar ben niet wanhopig op zoek. Gewoon plezier in je leven houden, wordt je zeker gelukkig van en dat ga je ook uitstralen dus dan komt het wel ooit vroeg of laat...... niet wanhopen dus!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 09:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 21:59:
Nou, ik ben er voor mijn gevoel wel weer eens aan toe om echt smoorverliefd te worden aan iemand, maar aan een serieuze relatie ben ik voor mijn vijfentwintigste nog niet toe,.
Laatst zei je nog 30
Oud 23-08-2003, 10:11
Harry1984
Harry1984 is offline
Ach kommaar hier meissie, ik kan je wel geven waar je behoefte aan heb. Ik werk bij wasserei de bolhaar in enschedee als je eens langs komt, kunnen we wel eens iets leuks gaan doen ok?
Oud 23-08-2003, 10:30
Qimm
Qimm is offline
opzich heb ik het tijdlijk wl gehad met het hebben van een relatie. Maar ik wil wel iemand... lekker duidelijk ja. Ik wil niet verliefd zijn, ik wil geen relatie hebben ik wil geen gebroken hartje, voorlopig niet. Maar wel iemand om lekker samen mee op de bank te hangen, lekker te zoenen.
Oud 23-08-2003, 10:37
Zaina
Zaina is offline
Dat wilt iedereen wel
Oud 23-08-2003, 10:53
The0
The0 is offline
Dit gaat wel ff in tegen mijn theorie dat alleen jongens dit soort dingen posten

Standaard reactie: je bent pas 17, het komt vast allemaal goed.
Oud 23-08-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-08-2003 @ 10:38:
Laatst zei je nog 30
Tis variabel
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:05
Demiurge
Demiurge is offline
Ik heb vaak dat gevoel ook wel, maar zodra ik een vriendin heb vind ik dat ik het behoorlijk tegen vind vallen, nou ja, vriendin zelf niet, verliefd zijn is vreselijk leuk maar ik hou er niet van om gebonden te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:35
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
zo'n gevoel heb ik ook ik snap ook de reacties van de anderen wel, maar toch... kben trouwens ook 17 en heet ook Ellen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:38
Verwijderd
jij hebt dus ook nog niemand???erg he, zo alleen zijn...nou alleen zijn niet, heb wel genoeg te doen enzo, ben niet eenzaam...maar er mist steeds meer een gevoel enzo...wel cool dat je ook ellen heet en 17 bent, wanneer ben je jarig dan??
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:54
Verwijderd
mja dat ken ik, hoewel ik wel een vriendin gehad heb, alleen ik heb er een hekel aan om single te zijn
als je iemand hebt kun je altyd ergens terecht enzow, t voelt gewoon goed..
nu is t dus uit, maar ik heb nou echt het idee dat ik gewoon niets meer heb, zo klote
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:56
Another Way
Another Way is offline
Dat gevoel heb ik nou elke dag al jaaaaaaaaaren lang
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:58
Verwijderd
ik snap wat je bedoelt...ik verveel me niet echt vaak, nu alleen omdat ik al zoooo lang vakantie heb...maar als je een vriendje, vriendin hebt kun je altijd ergens heen en heb je iemand waar je vaak bij bent...veel mee deelt...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 23-08-2003 @ 13:54:
mja dat ken ik, hoewel ik wel een vriendin gehad heb, alleen ik heb er een hekel aan om single te zijn
als je iemand hebt kun je altyd ergens terecht enzow, t voelt gewoon goed..
nu is t dus uit, maar ik heb nou echt het idee dat ik gewoon niets meer heb, zo klote
Aaaw.. *knuf* ik ken het, het wordt minder Maar het voelt behoorlijk kut
Oud 23-08-2003, 14:01
Verwijderd
klopt, maar ja, wij waren bijna altyd bij elkaar, we sliepen ook bij elkaar enzo , gingen overal heen, laatst anderhalve week naar spanje geweest met ze 2tjes, heel gezellig enz.
en nu voelt het echt alsof er geen ene *** meer te doen is, kan wel naar vrienden gaan als er wat is, maar het is anders als je weet dat er iemand om je geeft
en elke avond in me eentje in dat bed liggen is nou ook niet bepaald leuk meer
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-08-2003 @ 14:59:
Aaaw.. *knuf* ik ken het, het wordt minder Maar het voelt behoorlijk kut
ik hoop het wel
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:04
Verwijderd
ja echt klote is dat...maar ja er komt vast weer een neiuw iemand in je leven, en jij ehbt iig al iemand gehad...ik nog niet...weet niet eens over wat voor gevoel je het hebt...echte relatie en je leven met iemand delen enzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2003, 14:09
Verwijderd
ja dat snap ik, maar ik weet ook hoe het is om niemand te hebben, want dat had ik voor dat ik met haar had dus
dan voel je inderdaad dat je iets mist, en dat is idd klote, en waar ik dan absoluut NIET tegen kan is aan opmerkingen van 'ach dat komt nog wel' of 'je bent nog zo jong'
dat helpt not..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:13
Verwijderd
nee helpt mij ook niet echt...tis wel zo misschien maar dat zijn echt van die dingen dat ze zeggen omdat ze niet weten wat ze anders moeten zeggen...maar ik wil eigenlijk best wel iemand nu!!!maar ni zo ff snel, wil wel echt iemand leuk vinden, verliefd zijn...maar dat komt wel weer als ik naar school ga...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:16
Verwijderd
jah ik wil ook wel een nieuwe vriendin, want ik vind het eigenlijk niet leuk zo!
genoeg vrienden en vriendinnen, maar uiteindelijk heb je toch niemand, zo voelt het bij mij
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:19
Verwijderd
zullen wij even???
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 15:19:
zullen wij even???
hahah
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:47
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik snap je gevoel wel hoor meid, maar waarom zo erg naar iets verlangen dat je op een dag toch wel krijgt?!
Je vind heus iemand (volgens mij ben je daar niet bang voor, dat t niet zo is dedoel ik) maar ik zou gewoon leuke dingen doen met vriendinnen, lekker winkelen, stappen enz.
dan kom je vanzelf een leuke jongen tegen die ook naar ''die ene'' verlangt...

succes meid...
Oud 23-08-2003, 16:05
Qimm
Qimm is offline
Delta One Ik weet precies hoe je je voelt nu, ik ben er zelf nu bijna door, hoop ik. In het begin is het gewoon het ergste, daarna zakt het wat af en heb je af en toe dipjes dat je je nog even weer zo kut voelt.
Tja dat alleen in bed liggen ken ik goed ja, zo leeg. Gelukkig wordt ook dát minder.
Ik wil ook wel heel graag weer iemand, maar ik wil niet verliefd worden, ik wil geen relatie. Ik wil gewoon iemand... iemand om lekker mee te knuffelen, zoenen.. rotzooien. Maar geen relatie. IK ben te bang nu, te bang dat het weer mis gaat en dat ik weer zo'n zielig hoopje mens word... nee, dat kan ik nu niet. Maar ik voel me wel alleen...
Maar minder sterk en minder vaak als in het begin
Oud 23-08-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-08-2003 @ 17:05:
Delta One Ik weet precies hoe je je voelt nu, ik ben er zelf nu bijna door, hoop ik. In het begin is het gewoon het ergste, daarna zakt het wat af en heb je af en toe dipjes dat je je nog even weer zo kut voelt.
Tja dat alleen in bed liggen ken ik goed ja, zo leeg. Gelukkig wordt ook dát minder.
Ik wil ook wel heel graag weer iemand, maar ik wil niet verliefd worden, ik wil geen relatie. Ik wil gewoon iemand... iemand om lekker mee te knuffelen, zoenen.. rotzooien. Maar geen relatie. IK ben te bang nu, te bang dat het weer mis gaat en dat ik weer zo'n zielig hoopje mens word... nee, dat kan ik nu niet. Maar ik voel me wel alleen...
Maar minder sterk en minder vaak als in het begin
jah kut is dat he! begin er ook wel overheen te komen hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 23-08-2003 @ 16:20:
jah kut is dat he! begin er ook wel overheen te komen hoor!
sterkte
Oud 23-08-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 23-08-2003 @ 16:47:
Ik snap je gevoel wel hoor meid, maar waarom zo erg naar iets verlangen dat je op een dag toch wel krijgt?!
Je vind heus iemand (volgens mij ben je daar niet bang voor, dat t niet zo is dedoel ik) maar ik zou gewoon leuke dingen doen met vriendinnen, lekker winkelen, stappen enz.
dan kom je vanzelf een leuke jongen tegen die ook naar ''die ene'' verlangt...

succes meid...
ik zal ook heus binnenkort ofzo wel iemand vinden...maar er zijn zoveel vriendinnen die allemaal bezet zijn of al meerdere na hun zeggen serieuse vriendjes hebben gehad, al verder met ze gaan enz..en dan hebben ze minder tijd voor je...en moet je altijd dat aanhoren, niet erg maar toch...je bent een leuke meid trouwens...als je een andere topic leest snap je misschien waarom ik dat zeg...maar bedoel verder niks hoor
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:00
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik heb ook nog geen serieuze relatie gehad. We een aantal opties, maar allemaal afgeslagen. Kwam omdat ik tot een jaar geleden vooral met muziek, drank en feesten bezig was en helemaal geen behoefte aan een relatie had. Begint nu wel wat meer te komen, leer steeds meer leuke meiden kennen en ben dr voor mn gevoel wel aan toe.
Maar ja, nu staan ze niet bepaald voor me in de rij...
Oud 23-08-2003, 17:09
Verwijderd
als je met sex drugs en rock 'n roll bezig was lag het misschien aan jezelf dat je niks serieus kreeg...als je alleen met feesten bezig was...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:13
Blitzkrieg Bop
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 18:09:
als je met sex drugs en rock 'n roll bezig was lag het misschien aan jezelf dat je niks serieus kreeg...als je alleen met feesten bezig was...
Weet ik Ik hield ook altijd bewust de boot af.
Maar heb daar nu een beetje spijt van
Oud 23-08-2003, 17:16
Verwijderd
tjah alleen maar feesten en zuipen is ook niet alles...heel vaak denk ik als ik zondagmorgen wakker word goh nu zijn de mensen die uit zijn geweest een paar uurtjes thuis(ligt er natuurlijk aan hoe laat je thuis bent)maar dan denk ik van nou die nacht voor hun is al weer om, en elke week gaan ze maar weer....heel leuk hoor, niks mis mee, maar als je elke week gaat en nooit 's iets anders doet denk ik ook heb je niet iets anders te doen dan alleen maar uitgaan...alsof een avondje thuis zo erg is, of gezellig bij vrienden zitten...maar je kunt beter geen spijt hebben van dingen die je doet, dus een teken dat je beter na had moeten denken...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:24
Blitzkrieg Bop
Keb een erg leuke tijd gehad hoor. Maar t was inderdaad wel elk weekend weer flink raak. En t heeft uiteraard zijn negatieve kanten, daarom ben ik dr ook mee gestopt, en heb ik nu behoefte aan wat rust en een leuke vriendin.
Oud 23-08-2003, 17:27
Verwijderd
nou das wel goed van je dat je er dan zelf achter bent gekomen dat alleen de beest uithangen niet alles is....en je "op zoek" gaat naar andere dingen, een vriendin...maar deed je zo erg veel dingen dan?gebruikte je???
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 23-08-2003 @ 16:01:
hahah
nou???das nog geen antwoord...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:34
Blitzkrieg Bop
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 18:27:
nou das wel goed van je dat je er dan zelf achter bent gekomen dat alleen de beest uithangen niet alles is....en je "op zoek" gaat naar andere dingen, een vriendin...maar deed je zo erg veel dingen dan?gebruikte je???
Neuj, niet echt. Voornamelijk alcohol en wiet, later ook wel eens cocaine en ghb. Maar dat was zeker niet wekelijks. Ben dr nu helemaal mee gestopt... naja met alcohol niet dan

Maar je hebt gelijk, zo'n levenstijl is leuk voor een jaartje of wat, maar later krijg je ook behoefte aan andere dingen, zoals liefde, dat ken ik eigenlijk helemaal niet
Oud 23-08-2003, 18:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 23-08-2003 @ 17:46:
je bent een leuke meid trouwens...als je een andere topic leest snap je misschien waarom ik dat zeg...maar bedoel verder niks hoor
Nee, ik snap niet echt waarom je dat zegt...plzz explain?!
Oud 23-08-2003, 19:11
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik heb een vriend die constant precies hetzelfde roept, zal ik je es voorstellen?
Oud 23-08-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 18:34:
Neuj, niet echt. Voornamelijk alcohol en wiet, later ook wel eens cocaine en ghb. Maar dat was zeker niet wekelijks. Ben dr nu helemaal mee gestopt... naja met alcohol niet dan

Maar je hebt gelijk, zo'n levenstijl is leuk voor een jaartje of wat, maar later krijg je ook behoefte aan andere dingen, zoals liefde, dat ken ik eigenlijk helemaal niet
das best veel vind ik, en zwaar...maar jah als je het nu niet meer doet...gelukkig maar...en hoezo ken je geen liefde?je hebt dus nooit eht serieus iets gehad...??of echt liefde met iemand gedeelt??ik eigenlijk ook niet echt liefde van een jongen, liefde uit een relatie dan he..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 23-08-2003 @ 20:11:
Ik heb een vriend die constant precies hetzelfde roept, zal ik je es voorstellen?
wat roept ie????ja stel me maar voor...leuke jongen???hihi...dis lol!!laat 'm m'n foto's maar zien uit het fotoboek...lol
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:21
Verwijderd
o uhm even een vraagje, als je iemand quite, krijg tie dan een mailtje dat er een nieuw bericht is???anders lezen ze het niet...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 23-08-2003 @ 19:05:
Nee, ik snap niet echt waarom je dat zegt...plzz explain?!
kijk maar bij m'n info, al mijn berichten en dan staat 't er wel ergens maar wees maar niet bang hoor..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:24
Ijke
Ijke is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 23-08-2003 @ 11:11:
Ach kommaar hier meissie, ik kan je wel geven waar je behoefte aan heb. Ik werk bij wasserei de bolhaar in enschedee als je eens langs komt, kunnen we wel eens iets leuks gaan doen ok?
Haha , denk je dat ze daar op reageerd MET ZULKE HOBBY'S!

:} beetje onwaarschijnlijk....
Reageren

Regels voor berichten