Advertentie | |
|
![]() |
|
17 je bent nog jong joh! ik ben bijna 22 en ook nog niets serieus gehad. Zou wel graag weer verliefd willen worden, maar ben niet wanhopig op zoek. Gewoon plezier in je leven houden, wordt je zeker gelukkig van en dat ga je ook uitstralen dus dan komt het wel ooit vroeg of laat...... niet wanhopen dus!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
opzich heb ik het tijdlijk wl gehad met het hebben van een relatie. Maar ik wil wel iemand... lekker duidelijk ja. Ik wil niet verliefd zijn, ik wil geen relatie hebben ik wil geen gebroken hartje, voorlopig niet. Maar wel iemand om lekker samen mee op de bank te hangen, lekker te zoenen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
klopt, maar ja, wij waren bijna altyd bij elkaar, we sliepen ook bij elkaar enzo , gingen overal heen, laatst anderhalve week naar spanje geweest met ze 2tjes, heel gezellig enz.
en nu voelt het echt alsof er geen ene *** meer te doen is, kan wel naar vrienden gaan als er wat is, maar het is anders als je weet dat er iemand om je geeft en elke avond in me eentje in dat bed liggen is nou ook niet bepaald leuk meer |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja dat snap ik, maar ik weet ook hoe het is om niemand te hebben, want dat had ik voor dat ik met haar had dus
dan voel je inderdaad dat je iets mist, en dat is idd klote, en waar ik dan absoluut NIET tegen kan is aan opmerkingen van 'ach dat komt nog wel' of 'je bent nog zo jong' dat helpt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee helpt mij ook niet echt...tis wel zo misschien maar dat zijn echt van die dingen dat ze zeggen omdat ze niet weten wat ze anders moeten zeggen...maar ik wil eigenlijk best wel iemand nu!!!maar ni zo ff snel, wil wel echt iemand leuk vinden, verliefd zijn...maar dat komt wel weer als ik naar school ga...
|
![]() |
|
Ik snap je gevoel wel hoor meid, maar waarom zo erg naar iets verlangen dat je op een dag toch wel krijgt?!
Je vind heus iemand (volgens mij ben je daar niet bang voor, dat t niet zo is dedoel ik) maar ik zou gewoon leuke dingen doen met vriendinnen, lekker winkelen, stappen enz. dan kom je vanzelf een leuke jongen tegen die ook naar ''die ene'' verlangt... succes meid...
|
Delta One Ik weet precies hoe je je voelt nu, ik ben er zelf nu bijna door, hoop ik. In het begin is het gewoon het ergste, daarna zakt het wat af en heb je af en toe dipjes dat je je nog even weer zo kut voelt.
Tja dat alleen in bed liggen ken ik goed ja, zo leeg. Gelukkig wordt ook dát minder. Ik wil ook wel heel graag weer iemand, maar ik wil niet verliefd worden, ik wil geen relatie. Ik wil gewoon iemand... iemand om lekker mee te knuffelen, zoenen.. rotzooien. Maar geen relatie. IK ben te bang nu, te bang dat het weer mis gaat en dat ik weer zo'n zielig hoopje mens word... nee, dat kan ik nu niet. Maar ik voel me wel alleen... Maar minder sterk en minder vaak als in het begin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook nog geen serieuze relatie gehad. We een aantal opties, maar allemaal afgeslagen. Kwam omdat ik tot een jaar geleden vooral met muziek, drank en feesten bezig was en helemaal geen behoefte aan een relatie had. Begint nu wel wat meer te komen, leer steeds meer leuke meiden kennen en ben dr voor mn gevoel wel aan toe.
Maar ja, nu staan ze niet bepaald voor me in de rij... ![]()
||
Citaat:
![]() Maar heb daar nu een beetje spijt van ![]()
|
Verwijderd
|
tjah alleen maar feesten en zuipen is ook niet alles...heel vaak denk ik als ik zondagmorgen wakker word goh nu zijn de mensen die uit zijn geweest een paar uurtjes thuis(ligt er natuurlijk aan hoe laat je thuis bent)maar dan denk ik van nou die nacht voor hun is al weer om, en elke week gaan ze maar weer....heel leuk hoor, niks mis mee, maar als je elke week gaat en nooit 's iets anders doet denk ik ook heb je niet iets anders te doen dan alleen maar uitgaan...alsof een avondje thuis zo erg is, of gezellig bij vrienden zitten...maar je kunt beter geen spijt hebben van dingen die je doet, dus een teken dat je beter na had moeten denken...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar je hebt gelijk, zo'n levenstijl is leuk voor een jaartje of wat, maar later krijg je ook behoefte aan andere dingen, zoals liefde, dat ken ik eigenlijk helemaal niet ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
:} beetje onwaarschijnlijk....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Algemeen tuin/balkontopic #1 Miekje* | 80 | 07-03-2021 21:44 | |
Liefde & Relatie |
De jongen is toch meestal degene die aandringt? Guinie | 5 | 12-09-2010 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #83 Poepkind | 491 | 05-04-2008 18:03 | |
De Kantine |
Bellen Verwijderd | 88 | 20-06-2004 10:38 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Liefde & Relatie |
sexgebrek Ninnoc | 35 | 16-07-2003 10:01 |