Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer nu gewoon een goede vriend voor haar te zijn, je maakt nu toch geen kans omdat ze er waarschijnlijk even helemaal niet mee bezig is.
Geef haar rust en geef haar niet het gevoel dat je iets van haar wil, maar dat je er voor haar bent. T is nu niet het goede moment om haar te overvallen met je gevoelens of om duidelijkheid te vragen; het is wel het goede moment om dichter bij haar te komen. Succes ![]()
Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 17:13. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je over dergelijke gevoelens, zeker in een hechte vriendschap (ook al zijn wij als mens allemaal tot in vriendschap met elkaar verbonde), al van het begin van de gevoelens eerlijk zou moeten zijn tegenover iemand anders. Ervan uitgaande dat jij het mededelen van deze gevoelens reeds wat uitgesteld hebt, denk ik dat het geen kwaad kan er nog langer mee te wachten. Besef immers, ook voor jezelf, dat zij misschien, door moeite en pijn vanwege het verbreken van haar relatie, niet geheel helder kan denken en zich eventueel uit pure vertroebeling met jou in een liefdesspel kunnen begeven.
Nu is er nog een andere mogelijkheid: Je zegt haar in een gesprek hoe naar je het voor haar vindt, en vervolgens hoe je daarbij ook een conflicterend gevoel hebt. Namelijk dat je, hoewel je pijn voelt voor haar als een vriend, ook blijdschap voelt omdat je zelf ook diepere gevoelens voor haar hebt. |
![]() |
|
![]() |
ik denk tog wel lang want ik bedoel na so een lange tijd maakt se het uit en dang kom jij seg maar over een week aansetten van,: hey ik vind je al heel lang leuk or whatever!! ik bedoel je seg se vind t niet leuk en bij meiden isz t heel andersz, je weet nooit wrom se t uit wil hebben ik sal alsz ik jou wasz een maandje ofso w8ten.....
![]() |
![]() |
|
gisteren heb ik dr weer gezien..
en om het nog wat ingewikkelder te maken: ze gaat over een tijd ook studeren aan de andere kant van het land.. is dit niet gedoemd om te mislukken? aangezien iemand die ergens anders gaat studeren vaak toch vrijwel alle contacten met 'thuis' verliest en een nieuw leven opbouwd? Of zou het ooit... nog wel eens mogelijk zijn dat hier wel wat moois uitkomt? ![]() wat denken jullie? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet jij zo ongeveer wat zij van jou vindt? Want stel nou dat jij heel lang wacht, en zij ondertussen wacht op een toenaderingspoging van jou.. [Ja, dit heb ik zelf gehad, erg frustrerend
![]() Je moet zelf doen wat jou op dat moment het beste lijkt. Misschien moet je wachten tot ze wel gaat studeren, kijken of de vriendschap dat in eerste instantie al overleeft. |
![]() |
|
![]() |
vertel het haar nu,want voor je het weet is ze een ander tegen gekomen,en voor je het weet vrijt ze dan al 8 maanden met die ander weer...*spreekt jammergenoeg uit ervaring
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen idee of zij wacht op een toenaderingspoging, en in het peilen van vrouwen ben ik toch al niet zo goed ![]() ![]() het is ook niet zo dat ik tegen dr zeg dat ik het allemaal zo erg vind, ik zei een paar maanden geleden al tegen dr dat het uit zo gaan (vanwege omstandigheden destijds) en heb nooit gedaan alsof ik het zo erg voor haar vond.. eigenlijk is ze beter af zonder hem. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel erg als zij verdriet heeft hoor.. Misschien moet ik inerdaad kijken of de vriendschap overleeft, maar ja je weet niet wie ze in de tussentijd allemaal leert kennen.. en een ander die wacht niet voordat ie iets zegt natuurlijk... wat is het toch allemaal ingewikkeld zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je je nu positioneert als 'goede vriend', zal dat beeld ook geprolongeerd worden. Dan kun je het wel vergeten. Je kunt je veel beter positioneren als een leuke, enthousiaste, stabiele jongen. En dan natuurlijk de dingetjes waar zij specifiek op valt, ik ken haar natuurlijk niet.
|
ze heeft het dus afgelopen zondag met dr vriend uitgemaakt..
volgens jullie moet ik nu dus nog een maand ofzo wachten ![]() ja oke, het lijkt me wel wat vreemd voor dr als ze binnen een week weer opnieuw bezig is met iemand.. Maar in een maand kan veel gebeuren, en niet iedereen wacht gewoon af.. en dan ben ik straks weer te laat ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
surprise! ~Sjeherazade~ | 44 | 20-06-2003 00:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |