Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ja, Tiesto is uber!
|
Leuk detail trouwens voor diegenen die beweren dat hij niet commerciëel is
![]() ![]() http://www.bacardi.nl/listen/DJProfile.aspx Breezer DJ ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
dat is push-universal nation. weliswaar een leuk nummer, maar niet van hem. de enige reden dat zijn naam erbij staat is omdat het de eerste track is van zijn innercity mix, en kazaakleuters gemakshalve dus maar aannemen dat hij het geproduceerd heeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tiësto is mijn ogen één van de beste DJ's op dit moment. De man heeft charisma, een sublieme draaitechniek en een platenkeuze waar je U tegen zegt.
Heb Tijs nu al een paar keer mogen aanschouwen - tijdens Tiësto in Concert en tijdens een performance in de Versuz - discotheekje hier in de buurt. Wat mij opviel was gewoon dat Tijs een band met het publiek opbouwt en dat het publiek volop meegaat. Top om te zien ![]() Verder vind ik Tiësto ook een man met uitstraling - nooit te beroerd om met iemand op de foto te gaan en geen capsones, zelfs niet toen hij verkozen werd tot beste DJ van de wereld onder de lezers van DJ Mag. Afijn - je kunt hem goed vinden of minder, ieder het zijne. Persoonlijk hou ik van veel stijlen en ga naar veel feesten, maar Tijs blijft altijd speciaal. Verheug me nu al op zijn optreden tijdens de Loveparade & The Love From Above, samen met Paul van Dyk.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Enne, die remix van Kane vind ik niet echt fantastisch ofzo. Geef mij maar In Search Of Sunrise!
|
Verwijderd
|
Die remix van Kane is leuk, maar het ging natuurlijk om de verrassing die het publiek kreeg toen ineens tijdens Tiësto in Concert Dinand van Kane het podium opkwam. Dat het nu ineens een single is, kan mij niet zoveel verrotten. Ik was erbij en het was gaaf om die twee lui samen te zien.
Tiësto is zeker goed, maar hij is tegenwoordig gestabiliseerd. Hij doet minder spannende dingen dan vroeger, helaas...dan heb ik het over CD's als Forbidden Paradise 3 en 4 en Space Age. Minder uitstapjes naar andere stijlen, helaas. |
![]() |
|
Tiesto staat garant voor kwaliteit. Als zijn niveau bagger is, tast dat zijn imago als nr. one dj aan. Als ik naar het Schumacher-kartcenter ga, verwacht ik ook geen troep. Troep past dus niet bij hun!
Tiesto heeft al heel lang zijn eigen stijl gedraaid en is niet meegegaan met de commercie of hypes. En dat waardeer ik zo juist. Dat hij nu commercieel is, komt niet doordat hij met alle winden is mee gaan draaien. Daarbij zie ik aan hem dat hij houdt van de muziek. Hij produceert goed en kan een publiek naar zijn hand zetten! Tiesto In Concert was zijn beloning van hard werken And I Was There! |
![]() |
|
Kweet niet, veel van zn nummers vind ik goed, veel ook niet.
Maar ik ben niet echt een superkenner moet ik toegeven. De keer dat ik naar Tiesto (alweer een tijd geleden) ben geweest was er alleen maar schorem aanwezig, dat was ook een tegenvaller voor mij. Dan vond ik Marco V (live) toch beter. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Tiesto - Just Be [20.05.2004] M. Arnoldi | 12 | 06-05-2004 23:03 | |
Muziek |
tiesto ziggy | 2 | 01-04-2004 19:17 | |
Muziek |