Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.zinloosgewelddieren.nl/pa...evestiging.php
Dat zijn foto's van een week terug. Zeker niet leuk om te zien, maar misschien schokt dit mensen dat ze op gaan letten. Als ik de dierenbeul in handen krijg, dan.....
||
![]() |
Citaat:
![]() En idd, maar ik maakte die opmerking omdat ik me afvroeg wat t nut van dit topic is ![]() Alleen maar hij moet zus en zo gestraft worden en al die shit. |
![]() |
||
Citaat:
Met jouw domme redenatie kan je wel bij elk nieuwsbericht afvragen wat er het nut van is, dokus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hunzelf overgieten met zoutzuur en lappen vlees eraf snijden! gruwelijk dat ze onschuldige dieren dit soort dingen aandoen!
||
![]() |
Citaat:
Nee, alleen bij jouw topics ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lachen met Atje85. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jezus zit wat dom volk hier.. ![]() |
![]() |
|
Juist ja, voor zover dit nieuws te noemen is. Voor dit soort amusements-nieuws (want dat is het) koop ik wel een dergelijke krant als Trouw of De Telegraaf.
Zielig hoor, voor die beestjes. Maar echt discutabel is dit niet, Prea'tje. Om gewoon nieuwtjes te lezen kunnen de mensen heuswaar wel even de krant lezen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zei niet dat ik er nix om geef, en natuurlijk vind ik t ziek en erg etc. , maar wat moet er over gediscussieerd worden? Iedereen roept toch min of meer tzelfde, namelijk dat de dader ziek in zn hoofd is en dat hij keihard gestraft moet worden. Einde discussie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dingen als dierenslachters komen helaas vaak genoeg voor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t waren maar 30 man van de 1500 die gingen rellen(wat ik afkeur natuurlijk, maar je moet t niet overdrijven) |
![]() |
|
Dit zijn behoorlijk ernstige daden. Sportvissers en de bio-industrie zijn allebei toch een ander verhaal.
Onze vrienden uit Spanje (stierengevechten) en Frankrijk (hanengevechten) laat ik me al helemaal niet over uit. Een van de vele redenen dat Europa nooit geen 1 land mag worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lees nog eens het hele forum door en je zult zien dat ik deze daad heb afgekeurd. De nieuws waarde is alleen tamelijk laag, het is populisme waarvan iedereen toch alleen maar zegt: och wat zieluuuuuug. |
![]() |
||
Citaat:
effe on-topic. Ik vind het walgelijk. Dat iemand kickt op zoiets. Nu maar hopen dat ze hem snel pakken. Maar dat eigen rechtertje spelen? Nee dank je
|
![]() |
|
|