Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou iig nooit zo'n ding nemen, laat staan een van een band of artiest
||
Citaat:
maar ja hoeveel mensen lopen er wel niet met een SOIA draak op hun lichaam... op dit moment zou ik alleen een American Nightmare (die engel) of een Carry On (de panter van de roll with the punches hoes) zetten... of een Youth of Today vuist ofzo maar het zijn maar bedenkingen geen beslissingen, niks mis mee om daar over na te denken...
||
Citaat:
muziek zoals trance gaat nergens over .. dus het is iets waar je minder aan hecht( lijkt mij dan ) maar muziek zoals Hardcore ( niet de gabber hc ) heeft inhoud waar veel mensen een hoop waarde aan hechten en zeker die muziek genre zullen blijven luisteren. dus het ligt erdenk ik aan wat voor genre je luister |
![]() |
|
![]() |
ik heb een keer een jongen gezien en die had vet groot korn op zn been getatoeerd en daaronder de website....leuk als die verandert...nee ik vind het nix een tatoage van iets 'tijdelijks' net zoals van namen van je geliefde...heb je een nieuwe vriend staat er op zn arm de naam van zn ex...word je ook nie vrolijk van lijkt me....
|
Ik wil iniedergeval nog iets van Bad Religion. Dat gebeurt zoiezo. Ach ik zou alleen iets zetten wat een bepaalde betekenis heeft en dat heeft die band.
Die lamme tribals gaan echt nergens over. Betekent niks en volgens mij krijg je daar juist spijt van. Dus nee ik vind t niet gek. En zie mezelf ook nog wel een bandtatt nemen van een band die superveel voor me betekent. En veranderen van muzieksmaak? Dacht t niet. Ik ben inmiddels wel op t punt in m'n leven dat ik m'n plek gevonden heb. Er kan altijd shit bijkomen, maar nooit af gaan....
Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 12:19. |
![]() |
|
mijn muzieksmaak veranderd elke drie maanden (eerst was ik punker, toen gothic, nu ben ik metalhead) dus dat lijkt me niet zo'n goed idee. maar als ik moest kiezen zou ik een sonic youth tattoo doen, omdat ik er vrijwel zeker van ben dat ik hun nooit slecht zal kunnen vinden, en sonic youth is wel een coole term.
een tattoo van een genre is het stomste idee ooit.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Birthmark ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ALS ik ooit iets zou laten tattoo'eren, dan wordt het het logo van Dune (zo'n duitse rave-act die rond '96 vrij bekend was). ik vind het echt een mooi teken & het staat ook op zichzelf, oftewel...niet iedereen zal het met die act associeren
![]() (die lelijke zwarte vlekjes moet je ff wegdenken natuurlijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 16:18. |
![]() |
|
ach als de band echt iets voor je betekent en je vind het logo of wat je dan ook hebt getatoeerd ook nog mooi, waarom niet dan... maar zelf zou ik toch echt wel te mietje zijn voor een tattoo en ookal was ik dat niet dan zou ik nog niet echt iets hebben van dat wil ik nou de rest van mn leven op me lichaam hebben staan..
|
|