Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ohhh, dat ken ik wel, dat noemden wij altijd hypnotiseren... je laat iemand tegen een muur staan, armen losjes langs hun lichaam, en zegt dat ze hun ogen dicht moeten doen en dat ze moeten proberen zich helemaal te ontspannen enzo... en dan maak je 3 keer steeds van boven naar onder en terug voor diegene's lichaam langs vage bewegingen met je armen (kan t niet precies uitleggen hoe) en dan pak je de handen vast en laat je ze vallen en als die slap langs hun lichaam vallen is het goed... dan zijn ze ontspannen... en dan ga je langggggzaam proberen die armen als aan een soort touwtjes omhoog te trekken... wij deden dat vaak op feestjes enzo... werkt bijna altijd, en voelt heeel freaky als je t ondergaat, je voelt echt 'iets' aan je arm trekken
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 00:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
he ja, zoals in your room beschreef deed ik ook een tijdlang, vanaf groep 7 tot de 4e ofzo, vrij vaak bij andere mensen. Kinderen zijn er vaker 'gevoelig' voor dan jongeren, en bij zwaargebouwde mensen lukt 't ook minder... dat kun je wel wilskracht noemen natuurlijk, maar zo veel wil stopte ik er niet in, en als ik nu heel hard ga zitten willen dat mijn vader een arm om hoog doet *gaat sereen zitten wensen dat haar vader zijn hand optilt van de muis en stelt zich dat voor* nee, he, de laptop heeft geen muis, oke, van het bolletje in het toetsenbord dan *doet weer* nee, het werkt niet. Dit zal wel iets neurologisch zijn ofzo...?
|
![]() |
|
Hmm, dit doet me denken aan iets wat we in de 1e deden;
heel hard met je arm ergens (muur oid) tegen aan drukken, en vervolgens ging je arm vanzelf omhoog. Je voelt dat ook echt door je arm gaan ed, maar volgens mij kwam dat als reactie van je spier op het drukken. (zoiets iig) Maar goed, heeft hier niet veel mee te maken, (tenzij het geen reactie van je spier is). ![]() Ik snap alleen het opbouwen van die psychologische band niet, hoe kan je zo'n band opbouwen door 3x te wrijven ed? (wat versta je eigenlijk onder een psychologische band?) En ik vind dat 'ie hier hoort. ![]() ![]()
||
Citaat:
Psychologische band --> ik bedoelde een soort connectie, ik weet het eigenlijk ook niet precies...
||
Citaat:
||
Citaat:
hoe het precies een truc kan zijn... ik sta ook altijd versteld van hans kazans zijn trucs. Kan het niet verklaren, maar hij doet het wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En toen bleek dat iemand dat al gezegd had en mijn reactie dus overbodig is ![]()
|
![]() |
Ik deed dat vroeger ook altijd!
![]() En wij hadden er nog één. Dan moest je midden in een ruimte gaan staan, met je ogen dicht, en dan bleef er iemand rondjes om je heen lopen.. Met de gedachte erachter dat hij je in een ketting bond. En op een gegeven moment ging die aan die (denkbeeldige) 'ketting' trekken. En op de één of andere manier viel je altijd op dat moment die kant op.. ![]() En nee, ik snap ze allebei nog niet... Als je toch je ogen dichthebt kun je toch niet weten wanneer diegene klaar is met zijn bewegingen?? ![]() Of ik ben gewoon heel dom.. want ik snap 'm echt niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan wel dat ene dat je iemand op een stoel laat zitten en er dan met 4 mensen omheen gaat staan. Je pakt dan met twee vingers onder de oksels+knieholten en probeert diegeen op de stoel op te tillen...dat lukt niet echt...dan moet je met zn vieren je handen boven het hoofd van de op stoel zittende persoon houden of zoiets en dan nog eens proberen te tillen en dan gaat het wel....
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijs opstanding Jezus Sadok | 250 | 24-09-2005 21:14 | |
Psychologie |
Opleiding Psychologie Populair? Siena | 46 | 02-02-2003 17:44 | |
Algemene schoolzaken |
Parapsychologie studeren Nushka | 7 | 20-06-2002 20:44 | |
de claim van Spirit van wetenschappelijke bewijzen omtrent parapsychologie legatus | 18 | 20-03-2002 17:28 | |
Dogma in de Islam Hannibal | 246 | 12-02-2002 22:04 | |
Nederlanders ontdekken het bestaan van de ziel? legatus | 18 | 09-01-2002 12:45 |