Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 13:28
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
de laatste jaren wordt er weer steeds meer opgetreden tegen cofeeshops en dergelijke.

In de aanloop naar de verkiezingen wordt er door de meeste partijen helemaal NIET over dit onderwerp gepraat. Ik ben bang dat dit de stilte voor de storm is........ nu niks zeggen maar als de verkiezingen voorbij zijn komt de repressie!

hmmm, misschien blijft alles zolas het nu is..... legalisatie enz. is in ieder gevalnog zeer ver weg.
Oud 13-04-2002, 13:42
Undeclinable
Undeclinable is offline
Waarom zou men iets gaan veranderen?
Zie ik het nut niet helemaal van in zegmaar.. CDA is enige partij die momenteel echt wat zegt over softdrugs. maar de andere partijen houden zich stil d'r over.. wat d'r volgens mij gewoon op duidt dat ze daar nix aan willen veranderen..

Of is dat nou zo heel gek gedacht?
Oud 13-04-2002, 14:09
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Mjah... met de verkiezingen op komst zijn er waarschijnlijk gewoon onderwerpen die beter scoren..

Bovendien heeft Pim het er niet echt over, geloof ik, dus hebben ze niets om zich te verdedigen w.b. coffee-shops e.d.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 14:13
Isa
Isa is offline
groenlinks zegt:we zijn te hard tegen soft drugs en te soft tegen harddrugs. in de nijmeegse gemeenteraadsverkiezingen werd dat iig gezegd, ze willen meer coffeeshops.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
rosenmoller vond het standpunt van cda (net als ik overigens) 'middeleeuws'

verder weet ik het niet meer, maar er is wel kort over gesproken tijdens het lijsttrekkersdebat 'de herkansing', waar melkert en dijkstal zich de hele tijd vrij stil hielden
Oud 13-04-2002, 22:57
McCaine
McCaine is offline
Oh nee! Een van de meest vooruitstrevende landen van de wereld is tijdelijk niet nog verder aan het gaan met vooruitstrevendheid! "HET IS OPPRESSIE!!!"

Waar klaag je in godsnaam over? Wees blij dat het hier mag, in de meeste landen staat het er heel wat slechter voor...
Oud 14-04-2002, 00:53
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Oh nee! Een van de meest vooruitstrevende landen van de wereld is tijdelijk niet nog verder aan het gaan met vooruitstrevendheid! "HET IS OPPRESSIE!!!"

Waar klaag je in godsnaam over? Wees blij dat het hier mag, in de meeste landen staat het er heel wat slechter voor...
precies
niet zeiken.....
Oud 14-04-2002, 13:55
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

precies
niet zeiken.....
Hmmz
toch maar liever wel
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:

Hmmz
toch maar liever wel
Inderdaad, wel zeiken. De boel moet gelegaliseerd worden. Ten eerste los je daar heel wat criminaliteit mee op en ten tweede is het vage beleid van niet mogen inkopen en wel verkopen weg.

Zolang er partijen als het Christelijk Democratisch Appel (stelletje middeleeuwse boeren) bestaan moet je waakzaam zijn

Btw Meneer van Agt (van het CDA!) is toch een van de pioniers geweest op het gebied van gedoogdbeleid

Laatst gewijzigd op 14-04-2002 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:10
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Zolang er partijen als het Christelijk Democratisch Appel (stelletje middeleeuwse boeren) bestaan moet je waakzaam zijn

Dat 'stelletje middeleeuwse boeren' vertegenwoordigt nog steeds een groot deel van de bevolking.....
Oud 14-04-2002, 19:03
Verwijderd
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

Dat 'stelletje middeleeuwse boeren' vertegenwoordigt nog steeds een groot deel van de bevolking.....
Helaas wel...ja ik ben erg tegen die partij.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:52
PFP
PFP is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

omdat ze een andere mening hebben? Ik ben ook tegen drugs dus ben ik een middeleeuwse boer?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 07:44
Verwijderd
Citaat:
PFP schreef:

Ik ben ook tegen drugs
Hier begrijp ik dus echt geen ene fuck van. Wel tegen (soft)drugs en niet tegen drank (neem ik aan). Drank is overal gewoon legaal te krijgen en is in veel opzichten veel erger dan softdrugs.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:18
twiety
twiety is offline
(zie ook het osdorp-liedje bij de heroine-thread)

Verder is 't zo dat veel partijen nu zeggen voor legalisering te zijn. Erg mooi gezegd, maar daar denken ze achteraan 'maar dan wordt het buitenland boos, dus dat doen we maar niet'.

Ik ben er nog niet helemaal achter hoe Pim hierover denkt, behalve dat hij tegen het gedogen is. En als hij zegt voor legalisatie te zijn en hij krijgt het voor het zeggen, zorgt hij daar ook voor!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:52
PFP
PFP is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Hier begrijp ik dus echt geen ene fuck van. Wel tegen (soft)drugs en niet tegen drank (neem ik aan). Drank is overal gewoon legaal te krijgen en is in veel opzichten veel erger dan softdrugs.
Krijgen we dat verhaaltje weer?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:13
Isa
Isa is offline
Citaat:
PFP schreef:

omdat ze een andere mening hebben? Ik ben ook tegen drugs dus ben ik een middeleeuwse boer?
of je boer bent weet ik niet maar je bent iig wel middeleeuws ja.

Citaat:
Krijgen we dat verhaaltje weer?
en waarom zouden we dat verhaaltje niet steeds opnieuw vertellen? jullie hebben er geen argumenten tegen, jullie zijn gewoon enorm hypocriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten