Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik stond vroeger veel vaker in de pit dan nu, vooral omdat ik de indruk heb dat de mentaliteit van de moshpits zich veranderd heeft (vroeger deed men spikes enzo nog af). Vroeger was het gewoon gezellig met mekaar wat moshen en als dr ene onderuit ging werd hij meteen door iedereen opgeraapt, maar als ik nu naar de concerten bij mij in de buurt kijk zijn het allemaal 16-jarige jochies die even al hun frustratie kwijt willen en met een blik van 'born to kill' alleen maar elkaar op het gezicht zitten te slaan.
Op festivals en grotere concerten ga ik sowieso geen pit in omdat ik dan puur voor de muziek ga, dan wil ik dus gewoon op m'n gemak luisteren en niet moshen ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij ieder concert waar ik tot nu toe geweest ben, stond ik de hele tijd in de pit. Maar het is wel gevaarlijker idd, al die spikes, horloges, veel te kleine personen die net onder de grodel stoten en veel te grote personen die je constant een elleboog in je gezicht drukken. En toch blijft het leuk hè
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]paco de taco schreef op 14-08-2003 @ 13:12:
dat vroeger is meer zo van een tijdje terug zeker? [/QUON Een jaartje of 3 geleden ja, vroeger is misschien inderdaad beetje overdreven, klink ik ook al als n opa die over de moshpits in de goeie oude tijd praat ![]()
|
pits zijn vet! al hoewel ik er niet altijd in sta, zijn ze ook prachtig om naar te kijken. Vooral bij een band als Born From Pain worden er gave moves gemaakt.
Pit download videos: hatebreed (vrijwel alles, bv i will be heard, before dishonor) ik had nog een vet pitfilmpje, die ga ik ff zoeken...
|
![]() |
|
voor vette mosh clips check : www.gwvf.net
|
![]() |
||
Citaat:
|
Moshpits zijn geniaal, alleen moet het wel een beetje stevige pit zijn, niet zo'n half-lamme pit met een stel 16 jarige hippies die over bang zijn om elkaar pijn te doen.
Naast meedoen is er trouwens niets beter dan hardstikke lam en knetter stoned verdwaasd door de pit te lopen ![]()
||
Citaat:
Kickbox pits zijn gay. In de pit zelf is er helemaal niks aan de hand, maar als je gewoon rustig staat te kijken wil je nog wel eens een laars in je lies krijgen. Het lompste wat ik heb meegemaakt was nog de pit bij Six Feet Under in het patronaat. Die was nogal teleurstellend, dus heb ik me maar scheel gezopen en ben ik discomoves gaan doen in de pit. Achteraf hoorde ik, dat ik in dat proces iemand die ruzie aan het zoeken was in de moshpit keihard in zijn smoel heb geslagen. Ook leuk is trouwens om samen met een vriend van mij een hippie-pit leeg te vegen en dan heel boos met zijn tweeen op elkaar in gaan slaan terwijl alle hippies bang toe kijken ![]()
||
Citaat:
Zo'n iemand moet ik nog een keer keihard op zijn enkel trappen. Was bij Less than jake trouwens. Zo'n kerel achter me die zat hele tijd als een menselijke mitrailleur mijn nier te bewerken. En ik dacht 'hij houdt wel op'. Nou niet dus. Na 5 minuten trap ik maar eens een keer naar achter. Hoor ik achter me 'OEF". Zei hij 'dit moet wel een feestje blijven'. 'ja, op mijn nieren slaan zie ik ook als iets bijzonder feestelijks'. Lame fucker.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat is die cover trouwens strak... ik hoop dat op het nieuwe FT materiaal ook wat nummers op staan die naar deze richting neigen
|
![]() |
ik vind pits eng
![]() trouwens wel mooi om te zien maar zelf erin staan.. liever niet. soms ergerlijk als je 'gewoon' naar t concert wilt kijken enzo en je wordt telkens getrapt/gemept, terwijl je toch echt búiten de pit staat. was kut op ozzfest vond ik. van die hele enge grotebredekalemannenmetkistenaanenheelveeltattoos die gingen staan slaan en trappen op plaatsen waar dus géén pit was. ![]()
|
![]() |
Wie herinnert zich de Amsterdam muziekmeeting waarin we haasje over zijn gaan springen in de pit. Erg gezellig.
Kickbox pits zijn kut en nieren slaan is ook niet grappig. Een verliefd stelletje midden in de pit trouwens wel.
||
![]() |
Citaat:
![]() Zonder de pit is voor mij een concert niet compleet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() slayer was ik niet bij en ik werd beschermd door een paar jongens die voor/naast me stonden, ik denk niet dat die mannen er iets van gemerkt zouden hebben als ik hen had geslagen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar ben ik ook geen fan van. Heb nou ook niet zoveel massa mee met mijn 80 kilo. Ben ook nog eens lang, dus struikel best makkelijk.
|
Vroeger zo'n beetje bij ieder optreden van elke willekeurige punkband wel, ja. Tegenwoordig meer eerst de kat uit de boom kijken en als het echt vet is -of ik kende de band al- dan wil ik nog wel eens gaan, maar ik moet zeggen dat ook dat al een tijdje niet meer voorgekomen is.
|
|