Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 23:36
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ah, wat doe je dan? Je hebt vreselijk zin, maar je partner ligt diep te slapen en moet morgen vroeg op.

Ga je hem/haar dan wakker maken?
of laat je hem/haar slapen en masturbeer je? (en zo ja, waar doe je dat dan?)
of haal je diep adem en probeer je zelf ook te gaan slapen?

Ja, Arw heeft een het-is-laat-en-ik-wil-intimate-details bui!
Oud 15-08-2003, 23:38
Chimera
Chimera is offline
Dat laatste denk ik, als het echt heel erg is zou ik nummer 1 misschien proberen, beetje afhankelijk van of ik verwacht dat ze er zin in zou hebben. Ik zou niet mezelf gaan trekken terwijl ze slaapt, voelt...vreemd.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:39
Dark Angel
Dark Angel is offline
(Arw heeft ook een wel-zin-maar-geen-partner bui. Niet eens een partner die slaapt... )
Oud 15-08-2003, 23:45
Verwijderd
Ga je haar dan wakker maken?
Af en toe deed ik dat wel eens. Gewoon strelen.. over haar lichaam kusjes geven, totdat ze langzaam wakker werd en vaak vond ze het wel prettig en liep het uit op sex

Soms wou ik haar niet wakker maken en dan ging ik gewoon met mezelf aan de slag. Waar? gewoon naast haar in bed.
Is trouwens wel eens voorgekomen dat ze daar opeens wakker van werd..
Maar ze vond het wel grappig, en lief dat ik der gewoon lekker liet slapen terwijl ik zelf ontzettende zin had

Nee dat lukt mij niet. Als ik echt geil ben en kheb zin in sex, dan moet ik er echt iets aan doen. Met of zonder partner

Zo en nu jij, met details
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:49
Baleno
Baleno is offline
-Heeft paar keer partner wakker gemaakt- wel subtiel hoor Gewoon strelen over zijn rug enzo en ja, hij had die keren ook wel zin Dus dat was weer mooi opgelost
Oud 15-08-2003, 23:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Eerlijk? De ex waarmee ik samenwoonde had zo'n lage sexdrive dat hij heus geen sex wilde als ik hem uit z'n slaap haalde, dus dat liet ik maar. Was al blij zat dat het er af en toe overdag van kwam.
M'n meest recente ex daar voelde ik me niet echt sexueel tot aangetrokken (triest verhaal) en daar is dit dus nooit bij voorgekomen.

Op zich zou ik 'm zachtjes lief (strelen, kussen) wakker maken als ik wist dat hij a) wel zin zou hebben als hij eenmaal wakker was en b) niet vroeg weg moest in de morgen. In ander geval, ernaast masturberen lijkt me niets, zou ik me nooit kunnen ontspannen, en midden in de nacht me bed uit om het ergens anders te doen, nou nee. Diep adem en proberen te slapen dus.
Oud 15-08-2003, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 16-08-2003 @ 00:50:
.... Diep adem en proberen te slapen dus.
Probeer dat maar eens wanneer je naast mij ligt.

sorry
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:54
Baleno
Baleno is offline
Citaat:
3307 schreef op 16-08-2003 @ 00:53:

sorry
*valt in slaap*
Oud 16-08-2003, 00:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
3307 schreef op 16-08-2003 @ 00:53:

sorry
Zweetvoeten?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-08-2003 @ 01:01:
Zweetvoeten?
Uhm ja.. zweetvoeten...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 08:21
Optima
Optima is offline
Ik weet dat ik # 1 niet moet proberen, want mijn partners nachtrust is heilig.

Wat ik meestal doe is gewoon verder proberen te slapen, maar wel heftig fantaserend over...datgene wat ik dus eigenlijk zou willen hebben ...
Oud 16-08-2003, 09:59
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Als ik zou weten dat mn vriend echt doodop is en graag wil slapen, dan ga ik hem niet wakker maken. Ik denk dat ik het dan ook gewoon met mezelf zou doen naast hem in bed

Als ik verwacht dat hij er ook wel zin in heeft dan zou ik hem gewoon wakker kussen en strelen enzo.

Maar gaan slapen als ik echt veel zin heb is niet echt een optie voor mij.
Oud 16-08-2003, 10:19
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
als ik hem probeer wakker te maken vind ie dat niet leuk.......
dus ik ga voor de laatste (ook al wil ik de eerste).....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:22
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Subtiel proberen wakker te maken..
Dus niet een por in zn zij met 'ej word es wakker'
Maar gewoon net iets te vaak en te luidruchtig jezelf omdraaien en hem 'per ongeluk'een beetje duwen
Oud 16-08-2003, 13:29
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 16-08-2003 @ 00:36:
Ah, wat doe je dan? Je hebt vreselijk zin, maar je partner ligt diep te slapen en moet morgen vroeg op.

Ga je hem/haar dan wakker maken?

Ja, Arw heeft een het-is-laat-en-ik-wil-intimate-details bui!
Ik doe maar even alsof iemand mij zou willen wakker maken voor partijtje sex in de nacht. Want dat ligt per persoon verschillend, weet wel dat ik het niet op prijs stel. Dus tip voor evt mensen die met mij in aanraking komen en heel miscchien (weinig kans) mijn volgende partner worden:

Mij lekker laten slapen. Als je mij wakker maakt wordt ik toch alleen maar chagerijnig. En dan kan je je sex alsnog wel vergeten en grote kans dat je ook nog het bed uitgeschopt wordt en op de bank mag gaan slapen.
Als je echt op knappen staat dan gebruik je je eigen handen maar even, kan je het nog houden is het leuker om tot volgende dag te wachten tot ik wakker ben en dan tot een grootse explosie te komen.

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:41
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-08-2003 @ 14:29:
Als je echt op knappen staat dan gebruik je je eigen handen maar even, kan je het nog houden is het leuker om tot volgende dag te wachten tot ik wakker ben en dan tot een grootse explosie te komen.
Idd, bij de eerste beweging die je partner maakt, waaruit je kan halen dat ze wakker is, haar gewoon bespringen. Hmm lijkt me heerlijk.

Maar ik denk dat ik dat eerste zou doen, haar zachtjes strelend wakker maken, tenzij ze ooit heeft gezegd dat ze een keer wakker gen..kt wilde worden, dan nog heel subtiel hoor, maar als ik van haar zou weten dat ze liever niet wakker gemaakt wordt door mij, wat me sterk lijkt , dan zou ik haar lekker laten slapen en gewoon lekker tegen haar aan gaan liggen. Ik zou dan wel dicht bij haar willen zijn denk ik zo.
Oud 16-08-2003, 13:44
Raging Retard
Raging Retard is offline
Hoe knap en lief je vriend(in) ook is
Als je haar net wakker maakt, midden in de nacht, stinkt ze/hij enorm uit haar mond. is je zin meteen over. heb je het voor niets gedaan
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:57
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
Raging Retard schreef op 16-08-2003 @ 14:44:
Als je haar net wakker maakt, midden in de nacht, stinkt ze/hij enorm uit haar mond. is je zin meteen over. heb je het voor niets gedaan
Heb ik bij vriend nog nooit last van gehad eigenlijk, maar goed...

ALs mijn vriend de volgende ochtend vroeg op moet dan laat ik hem slapen en mastubeer ik wel gewoon als ik echt niet meer te houden ben (waar? nou, gewoon, waar ik op dat moment lig, waarschijnlijk dus naast hem). Is vriendlief de volgende dag de hele dag vrij dan maak ik hem gewoon wakker, dat vindt hij niet zo erg. We worden sowieso vaak van elkaar wakker als de ander zich nogal wild omdraait in zijn slaap ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:59
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mwa... als je echt zin hebt houdt dat je niet meer tegen dacht ik zo. Als je het risico neemt dat je uit bed geschopt wordt en 3 dagen een chagerijnige vriendin aan je hebt plakken, maakt die geur je ook niets meer uit.
Oud 16-08-2003, 14:25
Verwijderd
Optie 1 is geen optie. Ik vind 't nogal egoistischg om hem wakker te maken als hij vroeg opmoet.

Masturberen zou ik wel doen als het bed groot genoeg was.
(dan heeft hij er minder last van.) Maar dan moet ik wel ontzettend geil zijn.

Optie 3 zou ik waarschijnlijk doen. Gewoon tegen 'm aan gaan liggen en slapen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:56
Verwijderd
haha bij ons ist andersom. Ik val altijd als eerste in slaap en hj laat mij ook gewoon slapen want hij weet dat als ik midden in de nacht wakker gemaakt word dat ik stront saggo ben. Laat staan zin in sex.

Maar ok; ervan uitgaande dat hij degene is die eerst in slaap valt en ik zin heb. Ik zou em wakkermaken alstei die ochtend kan uitslapen want hij is altijd in voor sex

Maar kan die niet uitslapen dan word het een diepe lange zucht en proberen te slapen (met zn armen om me heen) *zucht* k mis em zo..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:12
hajo
hajo is offline
ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen haar wakker te maken. Ze ziet er zoooooo lief uit als ze slaapt.
Oud 16-08-2003, 17:38
freakje
freakje is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-08-2003 @ 14:29:
... kan je het nog houden is het leuker om tot volgende dag te wachten tot ik wakker ben en dan tot een grootse explosie te komen.

Helemaal waar
Oud 16-08-2003, 19:41
KiMZz
KiMZz is offline
Als hij mij zou wakker maken zou ik niet leuk vinden, ik ben al zo moeilijk met slapen e.d., duurt lang voor ik in slaap val en slaap heel licht, als ik dan eenmaal wakker ben kan ik nie meer slapen.
Als ik wakker zou zijn en zin zou hebben en hem wakker zou maken zou ik m over zijn buik strelen en over zijn piemel en ballen en dan wordt ie vanzelf wakker en hij heeft altijd wel zin duss...

Edit: en hij slaapt daarna toch wel weer verder Zelf zegt ie net: "ik vraag me af hoelang ik dan wakker blijf "(hij valt zo in slaap als ie me vingert)
Oud 16-08-2003, 19:44
Verwijderd
Hmm..Heb ik eigenlijk nog nooit gehad..Nu heb ik eigenlijk nooit zin in sex als ik net wakker ben, of net ga slapen, wat meestal de momenten zijn als mij vriend ook nog / al slaapt...

[semi-off-topic]wat ik wel frustrerend vind ik als ik eerst hem 'afwijs' omdat IK geen zin heb in sex, en 5 minuten later doet hij precies hetzelfde bij mij, omdat ik dan opeens wel zin heb...Mja, ik ben een beetje vreemd...[/semi-off-topic]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:56
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Ik zou gewoon heerlijk verder gaan slapen
Sex is niet het belangrijkste.... en misschien de dag erna ...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 08:35
Verwijderd
Ja, mijn ex had daar ook last van. Die ging gewoon op me zitten en rijden, net zolang tot ik wakker werd of gewoon bleef slapen...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 17-08-2003 @ 09:35:
Ja, mijn ex had daar ook last van. Die ging gewoon op me zitten en rijden, net zolang tot ik wakker werd of gewoon bleef slapen...
Ja, de mijne ook... Die sschopte me eerst wakker, ik schop terug en draai me om, springt ie gewoon bovenop me! Eikel... Met andere woorden, is niet voor niets mijn ex.
Oud 17-08-2003, 16:43
Verwijderd
Volgens mij lig ik dan zelf ook te slapen. Het komt gewoonweg niet voor dat ik midden in de nacht wakker word en helemaal geil ben... als ik al wakker word, wil ik meteen weer slapen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:25
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik zou gewoon lekker tegen hem aan gaan liggen hem een beetje knuffelen en zelf in slaap proberen te vallen. En anders geef ik hem kusjes tot hij wakker wordt en kijk op een heel speciale manier...
Oud 18-08-2003, 12:46
Vee
Vee is offline
Citaat:
Ik heb altijd een leuk spuitflaconnetje met frisse mondgeur naast mijn bed staan voor dit soort gevallen, in de ochtend is het inderdaad altijd heel erg, en wat wil je dan liever dan gewoon nog een paar uur blijven liggen knuffelen en zoenen... (nee, geen seks, ik heb er iets tegen zo in de ochtend, geen idee waarom eigenlijk) maar goed, dan is het wel fijn als je allebei een beetje fris uit je mondje ruikt....

en ontopic > Probeer tegen hem aan te liggen slapen, maar als het echt niet lukt bespring ik hem gewoon woest... (hij slaapt erg vast)
Oud 18-08-2003, 12:50
Woman Of Steel
Hey, die mondspray is een erreg goed idee
Oud 18-08-2003, 12:55
Vee
Vee is offline
I know
Oud 18-08-2003, 12:57
Woman Of Steel
Ik had eerst kauwgom bij, maar aangezien we in een tent lagen was het steeds: waar laaat ik die kauwgom, zo is het probleem opgelost
Oud 18-08-2003, 16:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-08-2003 @ 14:59:
Mwa... als je echt zin hebt houdt dat je niet meer tegen dacht ik zo. Als je het risico neemt dat je uit bed geschopt wordt en 3 dagen een chagerijnige vriendin aan je hebt plakken, maakt die geur je ook niets meer uit.
Maar wie zegt dat de man het bed uit wordt geschopt? Ik zou dat wijf dus de kamer uit trappen.
Oud 18-08-2003, 16:31
Verwijderd
*denkt heel hard na* hmm... het is bij mijn vriend pas 1 keer, en bij mijn ex-vriend pas 2 keer voorgekomen dat hij wel sliep en ik niet... kennelijk slaap ik gewoon veel... en die drie keren had ik niet zó veel zin in sex dat het niet lukte om wel weer te gaan slapen... bovendien, als hij slaapt dan is het nacht, en als ik 's nachts wakker wordt dan heb ik erge honger of dan ben ik erg bang vanwege een droom of dan moet ik naar de wc, en die situaties zijn geen van drieën een goede fundatie voor sex...

Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:54
Roos
Roos is offline
Nee ik laat hem gewoon slapen. Ik vind het zelf zo irritant om wakker gemaakt te worden.. dan ben ik veel te slaperig en echt niet in voor actie
Oud 18-08-2003, 17:30
deesmees
deesmees is offline
wakker strelen en kussen,maar alleen als hij smorgens niet weg hoeft of moet werken
hij maakt mij ook wel eens wakker zo en i like it

Regels voor berichten