![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik denk dat ik dat eerste zou doen, haar zachtjes strelend wakker maken, tenzij ze ooit heeft gezegd dat ze een keer wakker gen..kt wilde worden, dan nog heel subtiel hoor, maar als ik van haar zou weten dat ze liever niet wakker gemaakt wordt door mij, wat me sterk lijkt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ALs mijn vriend de volgende ochtend vroeg op moet dan laat ik hem slapen en mastubeer ik wel gewoon als ik echt niet meer te houden ben (waar? nou, gewoon, waar ik op dat moment lig, waarschijnlijk dus naast hem). Is vriendlief de volgende dag de hele dag vrij dan maak ik hem gewoon wakker, dat vindt hij niet zo erg. We worden sowieso vaak van elkaar wakker als de ander zich nogal wild omdraait in zijn slaap ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Optie 1 is geen optie. Ik vind 't nogal egoistischg om hem wakker te maken als hij vroeg opmoet.
Masturberen zou ik wel doen als het bed groot genoeg was. (dan heeft hij er minder last van.) Maar dan moet ik wel ontzettend geil zijn. Optie 3 zou ik waarschijnlijk doen. Gewoon tegen 'm aan gaan liggen en slapen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha bij ons ist andersom. Ik val altijd als eerste in slaap en hj laat mij ook gewoon slapen want hij weet dat als ik midden in de nacht wakker gemaakt word dat ik stront saggo ben. Laat staan zin in sex.
Maar ok; ervan uitgaande dat hij degene is die eerst in slaap valt en ik zin heb. Ik zou em wakkermaken alstei die ochtend kan uitslapen want hij is altijd in voor sex ![]() Maar kan die niet uitslapen dan word het een diepe lange zucht en proberen te slapen (met zn armen om me heen) *zucht* k mis em zo.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helemaal waar ![]()
|
Als hij mij zou wakker maken zou ik niet leuk vinden, ik ben al zo moeilijk met slapen e.d., duurt lang voor ik in slaap val en slaap heel licht, als ik dan eenmaal wakker ben kan ik nie meer slapen.
Als ik wakker zou zijn en zin zou hebben en hem wakker zou maken zou ik m over zijn buik strelen en over zijn piemel en ballen en dan wordt ie vanzelf wakker en hij heeft altijd wel zin duss... ![]() Edit: en hij slaapt daarna toch wel weer verder ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm..Heb ik eigenlijk nog nooit gehad..Nu heb ik eigenlijk nooit zin in sex als ik net wakker ben, of net ga slapen, wat meestal de momenten zijn als mij vriend ook nog / al slaapt...
[semi-off-topic]wat ik wel frustrerend vind ik als ik eerst hem 'afwijs' omdat IK geen zin heb in sex, en 5 minuten later doet hij precies hetzelfde bij mij, omdat ik dan opeens wel zin heb...Mja, ik ben een beetje vreemd...[/semi-off-topic] |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en ontopic > Probeer tegen hem aan te liggen slapen, maar als het echt niet lukt bespring ik hem gewoon woest... (hij slaapt erg vast)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
*denkt heel hard na* hmm... het is bij mijn vriend pas 1 keer, en bij mijn ex-vriend pas 2 keer voorgekomen dat hij wel sliep en ik niet... kennelijk slaap ik gewoon veel... en die drie keren had ik niet zó veel zin in sex dat het niet lukte om wel weer te gaan slapen... bovendien, als hij slaapt dan is het nacht, en als ik 's nachts wakker wordt dan heb ik erge honger of dan ben ik erg bang vanwege een droom of dan moet ik naar de wc, en die situaties zijn geen van drieën een goede fundatie voor sex...
Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 16:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
in je slaap geneukt worden Verwijderd | 108 | 18-02-2003 10:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Sex gebruiken om je bemind te voelen? MiniMe | 30 | 06-11-2002 15:03 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |