Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit nu een beetje te zoeken en toen kwam ik zoiets tegen: http://selwerd.mrpw.nl/dutch/mobiel/gsm_booster.asp
(dr zijn nog veel meer van dit soort site's) enig idee hoe goed dit werkt? Het lijkt mij eigenlijk een vrij primitieve oplossing die niet echt zal werken, maar misschien heb ik het ook wel mis |
![]() |
||
Citaat:
zou best kunnen dat je gelijk hebt, maar ik merk er iig niets van ![]()
|
![]() |
Oke, tis niet enorm moeilijk, maar ik moest voor maandag gewoon een kamer hebben en de kamer die ik heb is ook heel erg mooi. Een leefruimte van 60 m2 delen met z'n tweeen en de kamer zelf zou wel zo'n 20 m2 zijn.
Maar ff ontopic!!!!!!!!!!!!! Alle antennes hebben een FME Female aansluiting. Weet iemand hier iets meer van. Hoe ziet deze aansluiting eruit en kan deze direct op de telefoon aangesloten worden of moet je daar een speciale adapter voor hebben??? |
![]() |
|
FME?
Is het niet gewoon een SMA, SMB of SMC aansluiting? Die dingen worden veel gebezigd in de mobiele telefoonbranche (er zitten er een paar tussen die tot 20 GHz gaan)..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân Verwijderd | 17 | 05-03-2007 14:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |