Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mineraalwater is
![]() Thuis drink ik altijd Barleduc, maar op vakantie in Italië hadden ze ook best lekkere soorten ![]() Spa smaakt naar niets vind ik, het is gewoon kraanwater. Maar omdat er geen alcohol en geen suiker inzit zie ik mij genootzaakt het altijd te drinken tijdens het uitgaan. |
![]() |
|
Gadver, water met bubbels is toch zo smerig..
Spa Blauw is ook niet zo lekker, maar ach als je dorst heb koop ik het wel eens.. Spa met een smaak is ook lekker (Appel met Guave ofzo). Doe mij maar kraanwater, dat is prima te doen in Nederland!
|
Spa blauw vind ik geldverspilling om te kopen want het water uit de kraan hier is prima om te drinken. Spa rood vind ik wel erg lekker, zeker als het warm is of als ik heel erg dorst heb. Ik drink meestal Bar le duc omdat twee flessen Bar le duc goedkoper zijn dan een fles spa rood en dan heb je twee liter Bar le duc en anderhalve liter spa rood en het verschil proef ik toch niet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Vrije tijd |
vul mijn formule 1 vragenlijstje in en kom in een jongerenblad! Verwijderd | 41 | 09-01-2004 14:09 | |
Vrije tijd |
Motorsport - de verschillende reeksen Tofke_H | 2 | 08-05-2003 17:28 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |