Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mij zijn de gesprekken ook gratis maar ligt dat aan je verzekering. Dat kan je ook gewoon vragen als je belt hoor! Of je huisarts vragen, die weet dat meestal ook wel. suc-6 ermeej... -xxx-!!
||
Citaat:
word betaald door verzekering geloof ik *maar ik kan het best fout hebben hoor*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bel gewoon, wat heb je te verliezen? En wie weet heb je wat aan de hulp. |
![]() |
|
Volgens mij krijg je t alleen verzekerd als je echt helemaal geflipt ben, ik loop bij psygoloog maar krijg geen cent terug.
Bij buro jeugdzorg is volgens mij een giga w8lijst...
||
Citaat:
kuch.. als je bent verzekerd voor therapie kun je behalve de eigen bijdrage alles terugkrijgen, dus ook onkostenvergoeding etc. geloof ik. er is geen grote wachtlijst geloof ik, ze verwijzen je soms door naar andere instellingen zodat niet iedereen er blijft plakken.. dat is tenminste wat er in mijn regio gebeurt. En 'echt helemaal geflipt' is een zeer subjectieve term ![]() Mensen vinden mij soms aardig 'echt helemaal geflipt', maar volgens psych valt het erg meej en volgens mij zelf ook. Dus.
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 19:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
bureau jeugdzorg heeft niks met verzekering te maken, want het wordt gesubsidueerd door de gemeente en is dus gratis.
Na de intake wordt er beslist wat er gaat gebeuren, je ben OF een crisisgeval, Of je krijgt 5 gratis gesprekken, OF er wordt een speciale analyse gemaakt. Maar bij het intake kan je rustig vragen of het verder nog geld kost hoor ![]() |
![]() |
|
Ik ben weleenz bij bereau jeugdhulp geweest, maar bij mij heeft het niet egt geholpen. Heb er ook niet zo hele goede herinneringen aan, maar mensen verschillen. Ze doen er daar wel egt alles aan om je te helpen. Geven je goede adviesen en niet is altijd mis....
Ze zijn er heel vriendelijk en hulpvaardig. Je kunt gerust de tijd nemen om alles uitteleggen, maar voor verder hulp moeten je ouders op de hoogte zijn.... Kuzzie Lieve |
![]() |
|
Bureau Jeugdzorg is inderdaad gratis, behalve als je een cursus moet gaan volgen of doorverwezen word naar een psycholoog ofzo. Je kunt dit soort dingen ook vragen aan de mensen van de jeugdzorg zelf. Gewoon bellen en je vragen neergooien. Dan heb je hier misschien wat meer rust over, want volgens mij zit je er nog al mee. Heel veel succes!
||
Citaat:
![]()
|
therapie wordt niet altijd geheel vergoed. Dan gaat het wel over therapie bij een psychologe of een psychiater. Veel verzeringsmaatschappijen vergoeden de therapie gedeeltelijk of soms ook geheel. Dat moet je even navragen.
Maar volgens mij is dit allemaal een beetje off topic want het ging tenslotte over bureau jeugdzorg, en bijna alle hulp is daar gratis!!!!! Het word allemaal een beetje warrig zo denk ik.
|
Bureau jeugdhulp is gratis. Ik ben naar een bureau jeugdhulp geweest (jaartje terug) en er kwam echt helemaal niets van verzekering ed bij kijken. Gratis. Je kunt er gewoon binnenlopen, informatie die je kunt krijgen was ook gratis. (alles, geloof ik)
Maar even een opmerking: als je naar een psycholoog ofzo gaat, krijg je volgens mij maar een beperkt aantal afspraken tegoed. Dus niet onbeperkt. Het was iets van 5 geloof ik. Maar dat verschilt vast ook van hoe je verzekerd bent (particulier of ziekenfonds) Als je naar een RIAGG of een soortgelijk hulpcentrum gaat krijg je dit volgens mij juist weer WEL allemaal vergoed.. (maar inderdaad, dit is allemaal niet van toepassing, er werd gevraagd naar bureau jeugdhulp)
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik trek het niet meer Pimboli92 | 11 | 01-10-2016 21:48 |