Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf vind ik het soms ietwat te druk en a relaxed te luiteren het is echt een soort muziek waar je voor in de stemming moet zijn.
|
idd, als er een band is die met brute structuren werkt dan is het wel DEP
maar ja, iets wat niet in 4/4 klinkt tegenwoordig voor iedereen kut omdat men niks anders gewent is.
||
Citaat:
![]() DEP is overigens een muzikaal hoogstaande, grensverleggende en zijn nek uit durven stekende band, (factoren die meetbaar zijn)dus gewoon zeggen dat ze kut zijn is een opmerking met nul waarde.
||
Citaat:
En infested funk: Jongen jongen. Je snapt het gewoon niet he.
|
Ik ben het eens met Anal Cunt
Anyone Who Likes The Dillinger Escape Plan Is A Faggot harvey fierstein told me you guys ruled john zorn called to tell me you're great the caller i.d. was from a gay bar you guys fucking suck any guy who likes you like neurosis and dicks up his ass you think you're so fucking original gay bars used to be original too you never get bad reviews because all the writers shoot up cum everyone who likes you is a gay homosexual faggot |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze zijn wel enigszins gepreoccupeerd door homoseksualiteit. misschien zegt dat iets over hun eigen voorkeur? of die van hun fans? Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 19:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ach die Anal Cunt.
De grap is wel een beetje af van hun nummers. Het was leuk met mc hammer enz., maar het wordt wel erg afgezaagd. (ze mochten trouwen willen dat ze het talent hadden van DEP, hadden z nog eens nummers kunnen schrijven)
|
![]() |
Dillinger escape plan, tja. Iemand die dacht (misschien heeft ie 't ook wel) verstand te hebben van muziek vertelde dat ik die band eens moest testen. 't Zou Metal op z'n Jazz (of Fusion, Blues, weet ik wat ie precies zei) was. Klinkt orgineel, dus ik wilde 't wel testen. Maar 't was een beetje veel herrie en slechte zang. 't Is een miks van muziek die niet bij elkaar past. Ik vergelijk 't altijd met een boterham met kaas (lekker) en appelmoes (ook lekker), maar als je 't samen eet is 't smerig. Niet alles past samen. Zo is dat dus in mijn ogen/oren 't geval bij Metal en Jazz (of wat 't ook is).
Met andere woorden, ik vind 't K*T. Maar omdat ik geen ruzie wil met Ce-El-Wan heb ik 't wat uitgebreider getypt. |
![]() |
||
Citaat:
je moet alleen wel geduld hebben om die muziek te waarderen en niet zomaar afstempelen als 'kutmuziek' als het je bij de eerste keren niet pakt. Want dan kun je net zo goed naar een top 40 cd luisteren. DEP vraagt veel, maar geeft je ook veel terug.
||
![]() |
Citaat:
Of ik ga wat gitaarhelden muziek luisteren.. DEP zal wel 'knap' zijn enzo. Maar 't trekt me echt niet. Echt helemaal niet. Knap en moeilijk betekend niet altijd mooi he. |
![]() |
|
wel een coole band, al moet je er wel voor in de stemming zijn om er naar te luisteren, niet bepaald zondag-ochtend-muziek ofzo.
Live zijn ze ook best cool, toen leerde ik de band voor het eerst kennen. in het begin vond ik het niks, maar later ging ik het steeds meer waarderen. dusja, zeker het luisteren waard. (moet er nog steeds een keer een echte cd van kopen, heb nu enkel een stuk of wat mp3's) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben aan het wachten met m'n mening tot ik het binnen heb
||
Citaat:
||
Citaat:
En vandaaruit komt het muzikale hoogstandje. De opleiding is ter onderstreping. en Carn: fuck it. ik meen toch echt dat ze allemaal conservatorium hebben gedaan. (behalve zanger)
|
mag je best menen..DEP begon als "standaard" hardcore band, maar Pennie's liefde voor rare maatsoorten is waarom ze zijn gaan experminteren...he's the man behind it all
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Meestal heb ik een pleureshekel aan dit soort virtuosen bandjes. Dat komt omdat ze gewoon schaamteloos hun muzikale kennis en instrumenten beheersing tentoonstellen en verder geen bal van componeren snappen of gewoon geen aandacht aan de compositie van een nummer besteden. Gelukkig zijn er enkele uitzonderringen, en DEP is er een van.
||
Citaat:
Gaaf. Je wilt homofoben beledigen door ze homo te noemen. Dat is zo tegenstrijdig dat ik niet weet of ik moet lachen of moet huilen om deze opmerking. Gelukkig komt dat domme gedeelte erachter aan zodat ik nu weet dat je dit niet serieus kan menen... toch?
|
jazz heeft trouwens weinig met rare maatsoorten te maken, groot gedeelte is in 3/4 , 4/4 of 6/8 en versies daarvan...jazz gaat om improvisatie en begeleiding, en om dat te bereiken moet je vaak iets spelen wat bijvoorbeeld in een rare maat ligt. Enfin, mathcore is beter van toepassing op DEP
![]()
||
Citaat:
Jazz is in het begin ontstaan zonder enige structuur dus puur op elkaar inspelen het lijkt me dan ook logisch (gezien meeste Jazz muziekanten niet telepathischer wijs een anders gedachten kan lezen en weten wat er komt) dat er vreemde maatsoorten bij komen kijken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Dillinger Escape Plan Rebirth Of Cool | 12 | 10-11-2006 17:23 | |
Muziek |
Dillinger Escape Plan - Willemeen Arnhem Roxy | 105 | 20-06-2005 14:54 | |
Muziek |