Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Stinger,
Ik ben zelf ook een ontzettend jaloers persoon en dat zet mijn relatie ook een beetje op het spel. Geloof me als ik zeg dat ik nog een stuk erger ben dan jij. Ik ben al jaloers als ze met een vriendin weg gaat! Ik wil haar voor mezelf en wil eigenlijk dat ze niemand anders heeft. Het gaat soms nog wel eens verder, maar dat zet ik liever niet zomaar op het forum. Bang dat ik haar kwijt raak, ben ik elke dag. Ik zou best contact met je willen zoeken om ervaringen uit te wisselen en erover te praten, maar ik zag je mail adres nergens. Ik hoop iets van je te horen! Groetjes, Robbie bonalds@wanadoo.nl PS Andere mensen met deze problemen mogen ook contact met me opnemen, ik zou graag over dit probleem praten met mensen die er ook last van hebben. |
![]() |
|
Hoe gaan jullie dan precies met die jaloezie om? Laten jullie het echt duidelijk blijken aan je vriend/vriendin? Of draaien jullie er om heen?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vind t wel leuk voor mn vriend als hij wat gaan doen met andere vrienden, maar dan ben ik altijd wel jaloers. Ik vind het gewoon niet leuk dat hij dan lol heeft met andere mensen. Het klinkt vreselijk gemeen, dat weet ik, maar zelf kan ik er ook niets aan doen. Soms gaat het zelfs zo ver dat ik ervoor zorg dat hij niet weg gaat d.m.v chanteren. In het begin bleef hij dan ook thuis voor mij, maar de laatste tijd merk ik dat hij het ook zat begint te worden. Hij vraagt zich vaak af waarom ik zo doe en waarom ik niet wil dat hij weggaat. Ik wou ook dat dit kon ophouden, maar ik kan er anders gewoon niet mee omgaan... |
![]() |
|
je kan het beste erover praten...maar als zij zoiets heeft dat ze dat wilt doen en niet wilt dat jij haar 'op een manier' verandert doordat jij zegt dat ze het niet mag doen...dan kan je er vrij weinig aan doen. Dan blijft ze er tochwel mee door gaan.
And lets face it, wil jij dat ze zich inhoudt als ze bij jou is en als je er niet bent het wel doet?? Daar word je helemaal onzeker van lijkt mij?....succes ermee! ![]()
|
ik heb iets wat er een beetje op lijkt: mijn vriendin gaat naast mij heel veel om met 1 bepaalde jongen (dus niet met jongens over het algemeen). Ik vond dat eerst vervelend.
Maar ik ga zelf ook veel met andere meisjes dan haar om, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Ik heb na dit te bedenken een houding verkregen van 'ze is toch wel van mij', die heel prettig is. Het zou het beste zijn als jij ook zo'n houding verkrijgt, dit kun je doen door je leven buiten haar een beetje sterker te maken, zodat je zelf sterker in je schoenen staat en je zekerder voelt over je band met haar.
|
Wat tolchok zegt klopt wel.
Ik ben ook heel jaloers, maar dat heeft met mijn vertrouwen te maken. Ik vertrouw echt bijna niemand meer, een vervelend verleden kan veel met je doen... Zo heb ik hem een xtje getest met een ander email adres *hoop ondertussen dat hij nooit op dit forum komt en dit leest* en deed alsof ik iemand anders was. Allemaal mailtjes gestuurd dak hem wel lekker vond en af wou spreken, hij wou dat nog doen ook ![]() ![]() Enneuh please doe dat maar nooit na want je ken dr een hoop gezeik van krijgen en dan lieg je toch tegen je vriend/in en dan voel je je ook kut. Voel me nog steeds klote dr onder maar jah....Durf het ook niet te zeggen Me vriend heeft gelukkig geen tijd meer om iets met andere te doen omdat ie ut te druk heeft met ze werk ![]()
||
Citaat:
Ja, dat kun je hun gewoon niet wijs maken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?! 076guy | 0 | 11-04-2015 17:24 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwen schaden of vriendschap naar de knoppen? misterwho | 9 | 25-04-2006 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Te jaloers? vrancken_anke | 32 | 01-11-2004 19:24 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... twijfelen... **thuggirl** | 16 | 02-05-2002 13:52 |