![]() |
||
Citaat:
|
mijn mama heeft een bruin/blauw oog en een blauw oog...maar daar is ze mee geboren dacht ik...niet dat ze op een dag wakker werdt en dat het toen begon te groeien en te groeien en te groeien en te groeien...
|
Mijn overbuurjongen had blauwe ogen met in een oog een kwart (precies een kwart) bruin..
Ik weet niet hoe dat komt. Blauw is een resensieve kleur, maar je dna kan niet ineens veranderen (iig niet op z'n manier).. Misschien weet een oogarts meer, maar om nou voor zoiets een afspraak te maken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn overbuurjongen heeft dat ook! daar is nix raars aan, maar juist een schoonheid.
|
Ik heb het zelf ook. Heb in mn linker oog een grote bruine vlek, vroeger was hij volgens mij kleiner dan dat ie nu is. Maar dat weet ik niet zeker.
Veel mensen denken dat ik gewoon een blauw en een bruin oog heb, maar dat is t niet want het is een vlek. Verder had een vriendin op de basisschool het ook maar dan een kleinere vlek. Ben er zelf ook nog niet achter hoe het kan. En een moedervlek is toch iets wat met je huid te maken heeft? In je oog zit geen huid dus lijkt me sterk.
||
Verwijderd
|
Het komt wel vaker bij jonge kinderen voor dat de kleur van de ogen veranderen. Je hoort er niet veel van, maar het gebeurt genoeg.
Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is.(?) Maar het kan ook gewoon zijn dat het toevallig zo is, omdat je DNA toevallig zo is. Ik heb het ook. ![]() Citaat:
Niet alles wat je hoort is waar. (Waarmee ik niet wil zeggen dat dit niet waar is, het lijkt me gewoon sterk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Gewoon allemaal soortgenoten hier en ik ben ze irl nog nooit tegen gekomen
![]() ![]() Maar ik weet echt zeker het is op latere leeftijd gekomen, volgens mij is het ook groter dan en paar jaar geleden net zoals MoonWolf ook denkt.. Ik vind het eigenlijk maar iets geks.. Maar ik vind het zeker niet lelijk. Ik ben er trots op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar zelf vind ik het ook niet lelijk, de meeste mensen vinden het heel mooi. Behalve dan een meisje op de basisschool die vond het lelijk en vond me een heks. ![]() Maar ik heb het altijd wel ontzettend interessant gevonden, vroeg me zelfs nog af of het altijd het zelfde oog was. Want het klopte bij 3 mensen geloof ik al. Dus nothing bij welk oog is het bij jou? En lafjuh? Ik weet nog steeds de naam niet, naja het is een zanger. ![]()
|
![]() |
Heb je ooit iets in je oog gehad? Een staalsplinter ofzo waardoor je kleur iets is verander op die plek. Ik heb namelijk hetzelfde als jij alleen niet zo duidelijk.
Mijn buurman had als hobby met de bugs schieten totdat ik een keer langs kwam toen schoot ie mij in mn gezicht en er is toen een staalsplinter in mn oog gaan zitten. Die hebben ze verwijder maar sinds dien heb ik ook een vlekkie!
|
![]() |
Mijn ogen zijn groen vanbinnen, met een vette blauwe buitenrand. In de groene sectie, heb ik gele (of heel licht bruin) vlekken. Ze zien eruit als vlammetjes rond mijn pupil.
Ogen kunnen van kleur verandered door blootstelling aan metalen en ... nog iets. Ogen veranderen daardoor van kleur in de loop van een leven. Maar ik weet niet of dat een plotse vlek kan verklaren. Het heeft wel iets, ik zou er niet mee inzitten. PS: Mensen die een zware hersenbloeding hebben gehad, kunnen in één oog een rode vlek krijgen. Maar je leeft nog dus... ![]() Zo zie je metteen ook hoe ik er in de vroege ochtend uit zie. Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 14:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zoiets heb je bijvoorbeeld ook in je haar dat is ook niet altijd dezelfde kleur (ik had bv een nest van ongeveer 10 pikzwarte haren, de rest is blond). De zon kan je haar natuurlijk ook bleken, maar dat bedoel ik dus niet
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
oogartsvraagjes+oogklachten Tulpje6 | 2 | 03-05-2004 19:54 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |