Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een beetje klassiek en standaard is altijd goed. Niet hoerig hoog.
|
Verwijderd
|
ik heb over poosie ook gala, want ik ga met me vriend mee naar zijn school/eind feest gedoetje... mah ik denk dat ik gewoon m'n zwarte jurk aandoe ofzo. hij wilt alleen liever dat ik pakje van dat wijf van madhouse aandoe, vind ie vet.... nou ja ik nie, dus dan hebtie pech
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn galajurk (met mij erin):
Deze foto is erg onduidelijk... er zijn wel betere... even zoeken... edit: duidelijkere foto... Maargoed, dit is 'm dus. Ik weet niet meer waar ik 'm gekocht heb, bij een winkel in Enschede in elk geval, en geen winkel waar ik vaak kom. Ik heb er altijd zwarte suede dansschoentjes onder met een hakje van 4 cm. Het zijn de hoogste hakken die ik heb, en anders is de jurk me te lang. Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 00:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jnieuwelaar heeft helemaal gelijk, dus laat die gympen thuis!
mijn vriendin is een keer naar een gala in pak gekomen, echt geweldig, toen ze t eerst vertelde dat ze in pak wilde komen dacht ik hmzzz, minder, maar ik heb alles terug gernomen toeni k dr zag, echt heel mooi/sexy...dus da kan ook altijd nog, val je wel op want weinig meisjes doen zoiets |
![]() |
||
Citaat:
|
oh, nog stommer, het werkt niet
![]() zo dan maar: http://gala2003.ath.cx/popup.php?dr=...=DSCF90040.jpg http://gala2003.ath.cx/popup.php?dr=...=DSCF20005.jpg |
![]() |
|
Als je lang haar hebt is het eigenlijk het mooiste als je het creatief opsteekt. Make - up...ligt er maarr net aan wat je aantrekt, ik vind donkerder opgemaakte ogen altijd heel mooi, met een lichte gloss op je lippen...(ligt er ook maar net aan wat je staat)
Als je echt geen mooie (koop)jurk kan vinden, kan je er ook altijd 1 huren, doe ik ook vaak, dat zijn ook hele mooie jurken ![]()
|
ik heb een donkerblauw/zwarte velours galajurk met een halter om mijn hals en zodoende een blote rug. De bovenkant sluit heel nauw, maar de rok is juist heel zwierig uitgevoerd
Foto bovenkant: Met mij erin Ik heb geen foto van de onderkant. Ik heb deze gekocht in groningen in zo'n galawinkel. Hij was redelijk prijzig, maar ik kan hem dan ook nog wel vaak aan. Over het haar en make-up. Ik had mijn haar laten doen door de kapper, maar zelf kan je het net zo goed doen al zou ik niet precies weten wat "moet" op een gala. Mij make-up had ik erg weinig. Gewoon mascara en witte oogschaduw (ofzo) en lipstick.
|
![]() |
Een bordeaux rood-achtige jurk, tot net iets onder de knie, off shoulder zegmaar. Die is wel heel mooi, alleen hij vormt niet zo mooi mee.
![]() En dan heb ik nog een zwarte lange, met een beetje glitter. Maar niet over-the-top glitter or. ![]() ![]() En je haar is altijd leuk als je het gewoon opsteekt. ( Ik weet niet of dat kan bij jou, maar als je kort haar heb kun je ook altijd gewoon schuifjes enzo erin doen. ![]() ![]()
||
Citaat:
Sieraden kunnen een simpele jurk een stuk doen opknappen, maar zorg wel dat alles bij elkaar past, een goud kettinkje met een zilver armbandje en parelknopjes is geen gezicht. Indien je een grote ketting omhebt *a la otazu* vind ik't niet mooi wanneer je ook nog eens grote oorbellen in hebt. 't Moet wel bescheiden blijven. Haar los bij een gala vind ik nooit zo'n succes, tenzij je prachtig haar hebt met hier een daar een kleine slag of een volle bos krullen. Opsteken dus, met mooie speldjes, wel de speldjes in de trant van je sieraden, dus geen blauwe stenen in je ketting en groene speldjes. Je haar klassiek opsteken is sowiezo geweldig, en voor een iets jeugdigere effect kan je hier een daar wat losse plukjes laten hangen.. Grace Kelly rol is geweldig *god dat zeg ik ook in ieder galatopic ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Make-up mag wel iets opvallen, maar leg dan het accent op een aspect (vaak dus of ogen of mond), zoals Rodina al zei.
Sieraden mogen ook wel opvallen, maar zouden de jurk niet moeten verdringen. Wat dat betreft vind ik het mooi als iemand opvallende sieraden draagt terwijl de jurk simpel is. En minder opvallende sieraden als de jurk daarentegen wat opvallender is. ![]() Haar mooi opgestoken is leuk, voor inspiratie kun je rondneuzen op internet, tijdschriften lezen etc.. Als je er zelf niet goed in bent kun je het natuurlijk bij de kapper laten doen. Die heet overigens vast ook nog wel ideetjes, misschien handig om te vragen als je toch een keer geknipt moet worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Lifestyle |
Galajurken Verwijderd | 7 | 26-04-2013 13:26 | |
Lifestyle |
galajurk Amare | 2 | 16-04-2004 07:57 | |