![]() |
|
Reken maar dat het behoorlijk invloed heeft op mijn relatie. Mijn eerste serieuze relatie (serieus genoeg om samen te wonen) liep zelfs stuk omdat het sexueel absoluut niet goed zat.
Toegeven, nou was dat grotendeels niet omdat ik weinig (zelden, nooit..) aan m'n trekken kwam, maar meer door al de mindfuck-spelletjes en onzekerheden die daarbij meekwamen. Maar het heeft dus wel dergelijk een grote invloed, en hoewel ik al twee jaar uit die relatie ben, spelen de onzekerheden absoluut nu nog wel door...
|
![]() |
In mijn relatie is de seks heel erg belangrijk omdat wij allebei ten eerste nogal een groot libido hebben, dus seks en seksuele bevrediging voor ons persoonlijk los van de relatie op zich gewoon heel belangijk is en daarbij zijn we ook nog eens heel fysiek in het laten merken aan elkaar hoeveel we om elkaar geven (elkaar veel aanraken, veel knuffelen, veel hand in hand/omarmd lopen enz). Die intimiteit van seks (maar ook het knuffelen en dergelijke) voegt voor ons iets toe aan onze relatie, vooral omdat het - omdat wij zulke fysieke mensen zijn - voor ons een uiting is van wat we voor elkaar voelen.
Dit geldt dus voor ons...sommige mensen zijn heel anders. als je vriendin niet zoveel seks wil, wil dit nog niet zeggen dat ze niet genoeg van je houdt, maar blijkbaar is seks voor haar minder belangrijk in een relatie omdat zij seks anders ziet dan bijvoorbeeld mijn vriend en ik. Daarbij moet je misschien ook rekening houden met hoeveel ervaring zij al heeft op het gebied van seks en hoe lang jullie al een relatie hebben en hoe lang daarin seks al aan de orde komt. Ik weet niet hoe dit allemaal bij jullie zit, maar als je in het begin van je relatie of het seksuele deel van je relatie zit, en zij misschien ook nog eens onzeker over zichzelf is of weinig ervaring heeft, dan kan het ook zijn dat ze seks nog een beetje eng vindt. Ikzelf heb het slapen bij mijn vriend zo lang mogelijk uitgesteld, en ookal zagen we elkaar bijna dagelijks; heel in het begin hadden we 1 keer per week (1 keer per maand is ook voorgekomen) maar seks, het liefst voor mij in het donker of bij weinig kaarslicht, omdat ik zo godvergeten onzeker was. Als dit ook bij haar het geval is, heb dat gewoon nog even geduld. Wie weet dat ze meer wil als ze zich wat veiliger en vertrouwder gaat voelen bij jou. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |