Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2003, 12:46
Some
Some is offline
Soms lees je weleens: "We hadden een goede relatie, redelijk veel sex, ..... bla bla bla....

Is het zo dat als je redelijk veel sex hebt dat je dan ook meer van elkaar houdt?? Zelf denk ik dat dat niet uitmaakt en je net zoveel van elkaar kunt houden als je minder vaak sex hebt.
Maar hoe denken jullie hierover??
Als de relatie minder is heb je dan ook minder sex??

Ikzelf heb eigenlijk weinig sex om eerlijk te zijn helaas.... We zien elkaar dan ook alleen in het weekend maar me vriendin wil geloof ik niet zo. Dat snap ik niet. Houdt ze niet genoeg van me ?? Want af en toe hebben we weleens die coflicten met elkaar maar dat hoort erbij in een relatie.
Kortom bepaald het hebben van sex de relatie tussen jullie ???

Dit is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:47
Roos
Roos is offline
Nee je houdt niet meer van elkaar. Maar je kunt iemand er wel veeel leuker door gaan vinden
Oud 30-08-2003, 12:48
Some
Some is offline
Citaat:
Roos schreef op 30-08-2003 @ 13:47:
Nee je houdt niet meer van elkaar. Maar je kunt iemand er wel veeel leuker door gaan vinden
jou avatar plaatje heb ik bij me msn 6
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:49
Verwijderd
Dat ze niet van je houdt is onzin. De meeste meiden hebben gewoon weinig zin in seks - ik ook. En het is ook zo dat veel jongens meteen aan je beginnen te zitten.

Maarreh: heb je weleens gemerkt dat je vriendin het niet leuk vond of zo? Want als het pijn doet of iets dergelijks zou ik ook nooit zin hebben...

en nee: bij mij bepaald seks niet de relatie. Maar het is wel een leuke bijkomstigheid...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:59
italianboy
italianboy is offline
de relatie bepaalt de sex is t bij ons
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 16:26
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Sex heeft op zich niet zoveel te maken met houden van, sex is echter wel een soort van intimiteit die je nergens anders dan bij je vriend/vriendin kan vinden. Het mag echter nooit invloed hebben op je relatie (behalve bij een sex relatie dan). Als je in een relatie hebt die ook gebouwd is op de sex dan kunnen er grote irritaties ontstaan als 1 van de 2 geen zin heeft.
Oud 30-08-2003, 21:20
Talon
Talon is offline
als het om de seks draait, dan is er toch iets niet helemaal in orde..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 21:49
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Talon schreef op 30-08-2003 @ 22:20:
als het om de seks draait, dan is er toch iets niet helemaal in orde..
Mee eens, maar seks heeft natuurlijk wel iets met de relatie te maken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 08:30
marlies
marlies is offline
die liefde/relatie bepaald de sex
vind ik. Mijn vriend en ik worden steeds closer en daardoor ook op dit gebied.
Maar dat werkt ook weer terug, want omdat het zo intiem is, ga je ook meer om elkaar geven...
Oud 31-08-2003, 13:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
marlies schreef op 31-08-2003 @ 09:30:
die liefde/relatie bepaald de sex
vind ik. Mijn vriend en ik worden steeds closer en daardoor ook op dit gebied.
Maar dat werkt ook weer terug, want omdat het zo intiem is, ga je ook meer om elkaar geven...
exact
Oud 31-08-2003, 18:18
Dark Angel
Dark Angel is offline
Reken maar dat het behoorlijk invloed heeft op mijn relatie. Mijn eerste serieuze relatie (serieus genoeg om samen te wonen) liep zelfs stuk omdat het sexueel absoluut niet goed zat.

Toegeven, nou was dat grotendeels niet omdat ik weinig (zelden, nooit..) aan m'n trekken kwam, maar meer door al de mindfuck-spelletjes en onzekerheden die daarbij meekwamen. Maar het heeft dus wel dergelijk een grote invloed, en hoewel ik al twee jaar uit die relatie ben, spelen de onzekerheden absoluut nu nog wel door...
Oud 01-09-2003, 06:55
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
In mijn relatie is de seks heel erg belangrijk omdat wij allebei ten eerste nogal een groot libido hebben, dus seks en seksuele bevrediging voor ons persoonlijk los van de relatie op zich gewoon heel belangijk is en daarbij zijn we ook nog eens heel fysiek in het laten merken aan elkaar hoeveel we om elkaar geven (elkaar veel aanraken, veel knuffelen, veel hand in hand/omarmd lopen enz). Die intimiteit van seks (maar ook het knuffelen en dergelijke) voegt voor ons iets toe aan onze relatie, vooral omdat het - omdat wij zulke fysieke mensen zijn - voor ons een uiting is van wat we voor elkaar voelen.

Dit geldt dus voor ons...sommige mensen zijn heel anders. als je vriendin niet zoveel seks wil, wil dit nog niet zeggen dat ze niet genoeg van je houdt, maar blijkbaar is seks voor haar minder belangrijk in een relatie omdat zij seks anders ziet dan bijvoorbeeld mijn vriend en ik.

Daarbij moet je misschien ook rekening houden met hoeveel ervaring zij al heeft op het gebied van seks en hoe lang jullie al een relatie hebben en hoe lang daarin seks al aan de orde komt.
Ik weet niet hoe dit allemaal bij jullie zit, maar als je in het begin van je relatie of het seksuele deel van je relatie zit, en zij misschien ook nog eens onzeker over zichzelf is of weinig ervaring heeft, dan kan het ook zijn dat ze seks nog een beetje eng vindt. Ikzelf heb het slapen bij mijn vriend zo lang mogelijk uitgesteld, en ookal zagen we elkaar bijna dagelijks; heel in het begin hadden we 1 keer per week (1 keer per maand is ook voorgekomen) maar seks, het liefst voor mij in het donker of bij weinig kaarslicht, omdat ik zo godvergeten onzeker was.
Als dit ook bij haar het geval is, heb dat gewoon nog even geduld. Wie weet dat ze meer wil als ze zich wat veiliger en vertrouwder gaat voelen bij jou.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:12
Verwijderd
nee, de sex bepaalt absoluut niet de liefde.. het is echter wel een moment waarop die liefde heel erg blijkt..

Ik kan het slecht uitleggen, er is een bepaald extra dingetje tijdens de sex wat het anders maakt dan gewoon sex.. ofzo

blaat
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten