Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, dat is correct. Je installeert Serv-U, maakt een useraccount aan en stelt de daarbij behorende restricties in (wel doen! -- maak eventueel een aparte folder aan voor uploads, zo hoef je dus niet overal writeaccess te verlenen en is dus wat meer secure) en zorgt dat anonymous access UIT staat. Dus dat je alleen met een bij jou bekende username/pass in kunt loggen. Je PC is met die service nog steeds redelijk veilig. Daar zou ik me niet al te druk om maken. Misschien is het wel verstandig om op andere machines de cache van de clients in de gaten te houden (Bulletproof FTP bijvoorbeeld onthoudt namelijk de laatst bezochte site, inclusief user/pass). |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ps. bij chello heb ik zejer de afgelopen 2 jaar het zelfde IP-adres gehad, dus het boeit in principe niet zoveel
|
ik kom er alleen nog niet echt uit.
Ik heb wel wat dingen ingesteld en ik heb een user aangemaakt enzo, maar wat is nou mijn pc adres zeg maar? We hebben hier ook nog is ethernet. ik weet niet of dat erg is, maar ok. Moet ik dan nu om mijn ftp server te bereiken ftp:// 123.454.876.143 intikken? En dan voor dat ip adres ons Mxtream adres invullen Ik heb ook nog niet echt kunnen vinden waar ik 'anonymous access' uit kan zetten. Aanvullende info: Ik heb Serv-U 4.0
||
Citaat:
Trouwens....als ik nu gewoon in IE ftp://192.168.0.5 ingeef (mijn ip adres in het netwerk dus) dan komt IE met de melding dat hij Serv-U aanspreekt maar ook dat anonymous access niet mag. Maar ik heb een user aangemaakt. Dan moet IE toch met een login venster komen voor username en password? En dan had ik nog een vraag; Je hebt in Serv-U zo die lijst met servers. Dus bovenaan staat Serv-U servers. En als onderdeel daarvan heb je 'local server'. Als je op local server klinkt krijg je een aantal gegevens van een FTP server. Name: << Local Server >> FTP Server IP adres or name: 127.0.0.1 Username: Localadministrator Pasword: ********* Administration port: 43956 Daarvan kan ik alleen het pasword en de administration port veranderen ![]() Wat moet ik met dat ip adres? of moet ik een nieuwe server aanmaken?
|
ftp://username:paswoord@adres in je adresbalk, toch?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() thnx! Nu moet ik alleen nog voor elkaar zien te krijgen dat ik die router goed in kan schakelen want nu doe ik het nog via het netwerk ![]() ![]()
||
Citaat:
Er is een groot verschil tussen inkomend (jouw server) en uitgaand (het FTP'en van je pa en jou).
||
Citaat:
Zou jij/iemand mij dan kunnen helpen met het instellen van die router. Dat zou in dit menuutje (die ik even online heb gezet zodat jullie het kunnen zien) moeten gebeuren: *menu*
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
'Ik maak je af!" Missy | 72 | 29-03-2009 15:20 | |
Software & Hardware |
Speedtouch 706 icm E-tech RTBR03 router Verwijderd | 19 | 09-11-2006 18:16 | |