![]() |
|
ik zit met een probleem en kom er maar niet uit
![]() www.cryptapix.nl (is nog oude layout maar voor niewe heb ik dus da probleem ![]() ik heb een tabel, met in de bovenste TD een bg in de vorm van een logo aan de linker kant zit het menu zoals je op site ziet, probleem is echter dat ik het menu een vaste grootte wil geven maar de tekst aan de rechter kant moet wel uit kunnen rekken in de hoogte klinkt simpel maar dat valt dus wel tegen nu heb ik dus in de linker td waar het menu komt een nieuwe tabel gemaakt die ik dus een vaste hoogte wou geven zodat de rechter tabel (die dus in de rechter td komt te staan) gewoon kan uitrekken maar wat blijkt, er blijft een dunne lijn (1px lijkt me) als "border" om de tabel heen staan dus sluit mijn menu achtergrond niet goed aan met mijn logo erboven. iemand een idee? border is wel gewoon 0 enzo edit: ok.. bij nader inzien was dit dus domme vraag ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 17:03. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
<table cellpadding="0" cellspacing="0">
||
Citaat:
het moet toch ook gewoon in css kunnen? waarom zou ik het in html laten staan? css maakt het stukken makkelijker tis idd padding dus ik snap niet dat ie het niet doet :/
|
Kan dus blijkbaar niet.
http://www.w3.org/TR/html4/struct/tables.html#margins Cellspacing en cellpadding zijn speciaal voor tabellen, en niet hetzelfde als bijv. "normale" padding. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
table, tr, td{ padding: 0px; margin: 0px; } |
![]() |
||
Citaat:
en het lijkt me sterk dat het niet zou kunnen maarja ik laat het voorlopg wel gewoon in mn html staan
|
|