Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik vond Anouk heel mooi zwanger op Werchter, verder heb ik een hekel aan kinderen. En zwanger wil ik ook niet worden.
En idd zwangerschapskleding houd ik me totaal niet mee bezig. Maar ik vind wel dat je het mag accentueren, mits je verder een mooi figuur hebt.
||
Citaat:
Denk dat ik gewoon aan de wijde broek (positie-wijde broek, lmd), t-shirt en eventueel buikband ga. Simpel en zwanger..
|
Wat dacht je van een gevangenispakkie? Of een dwangbuis ofzo?
Die mensen die zo nodig hun soa's en ander complicaties moeten laten zien zijn echt gestoord. bah. En dan ook nog eens niet kunnen opvoeden.. ![]()
||
Citaat:
![]() ik ben nu eenmaal een exhibitio ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Geen idee. Ik vind dat Madonna het wel leuk doet. Ik zag haar laatst... zwarte rok tot op de knie en een zwarte strakke top. Met slippertjes. Zo simpel, maar heel mooi zwanger.
In ieder geval niet tuttig of tuinbroek achtig ![]()
|
Ik vind van die banden erg mooi en bijv wat strakkere dingen maar met wat meer ruimte aan de voorkant.
Tis idd erg moeilijk om leuke zwangerschapskleding te vinden. (als je bij ikea werkt lijkt het net of de hele wereld zwanger is ![]() Laatst zag ik iemand die een kort shirtje aan had waarbij je haar buik kon zien. Dat vind ik dus echt lelijk. Alles blubbert en hangt dan zo, niet charmant. (ok, tenzij je een mooie buik hebt, maar volgens mij komt dat weinig voor).
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() goed, even ontopic ![]() Ik zou het niet teveel accentueren. Zo'n buikband vind ik dus niets. Gewoon lekker makkelijk iets van een meegroeibroek ofzo. Zoiets heb je vast wel. En oversized t-shirt erop. Niet moeilijk doen, hoogstens een babykogel, maar meer voor de sier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij is echt vet ![]() ontopic: ik zwanger, hm, nee, heb echt een hekel aan kinderen. en zo'n dikke buik vind ik lelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mwoeah, volgens mij ga ik zwanger zijn niet leuk vinden ![]()
||
Citaat:
En Ochlocraat, ik zie ze niet als nieuw leven. Ik zie ze als parasieten, dan, nu, en in de toekomst.
||
Citaat:
![]() Met vriendelijke groeten, Henk mul.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
opdat jij de schoonheid van het pure in zult zien. |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, toch maar eens ontopic, kleding voor als je zwanger bent: Als je tòch buitenkomt (tegen de regels in) doe dan iets aan waarin niemand het zo kan zien.. Het is jou probleem (en 9 maanden later dat van de maatschappij)
||
Citaat:
Ik zou denk ik mn buik niet over accentueren door al die doeken eromheen te doen, ofdat zou fijner moeten zitten.. maar echt mooi vind ik het niet. Ik zou denk ik gaan voor lekker zit, en de kleren die je gewoon al draagt maar dan met een maatje groter.. Alhoewel ik er niet aan moet denken dat ik ooit zwanger word...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
tsja, eerlijk gezegd vind ik zwangere vrouwen er vrij wanstaltig uitzien, als ik dat zo zie, zou ik alleen daarom al geen kinderen willen. Ik moet er niet aan denken om een paar maanden zo dik te zijn, niet te denken aan mijn figuur dat ik erna overhoud.
Als ik dan toch ooit zwanger zou worden (zeg nooit nooit, nu ben ik er gewoon zo nog niet aan toe, maar een mens veranderd he ![]()
|
![]() |
ik houd niet van kinderen en zwangere vrouwen vind ik afstotelijk, ik snap niet dat daar iets moois aan kan zijn yuk! zo lomp en bah die buik dan ook nog.
mocht ik per ongeluk zwanger worden zal ik gewoon nog eigen stijl dragen, niet van die rare doeken en troep, veel zwart en zeker niet zo hippie met een tuinbroek en felle kleuren enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou er in ieder geval niet heel veel geld aan uit gaan geven, het is niet iets wat je kunt blijven dragen, lijkt me. Ik vind dat Anouk er in haar clip heel mooi uitziet, ik vind 'zwangere' buiken sowieso mooi, en ze blubberen niet, maar zijn meestal nog redelijk 'strak'. Ik vind dat je dat best mag laten zien, net zoals ook die van Atomic Kitten deed. Verder heb ik me er nooit zo in verdiept. |
![]() |
|
![]() |
Mijn zus moet nog 5 weken
![]() ![]() Sommige vrouwen hebben zulke mooie buiken als ze zwanger zijn ![]() Demo *hoort hier helemaal nog niet over na te denken* |
![]() |
|
Ik vind dat je er trots op mag zijn als je zwanger bent, en je dus niet in tenten/tuinbroeken hoeft te kleden. Al vind ik zwangere vrouwen met zo'n buikband met 3 maanden (nog bijna geen buik) ook weer een beetje overdreven.
Het is inderdaad leeeuuk om zwangerschapkleding te bekijken....*zwijmel*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
abortus na prenataal diagnostisch onderzoek spookaapje | 55 | 19-01-2006 17:39 | |
Lifestyle |
wat haat je echt op het gebied van kleding? Verwijderd | 332 | 26-04-2005 13:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 |