Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 21:55
Ilsje
Ilsje is offline
ik wordt helemaal verliefd als ik vrouwen met een dikke buik zie die door kleding extra andacht besteden aan die buik. van die wikkeldoeken eromheen enzow

ben van plan als ik ooit zwanger ben ook wel accent te leggen op buik. eindelijk mag die van mezelf dik zijn en dat wil ik dan laten zien!

wat vind jij mooie kleding voor zwangere vrouwen? en wat juist niet? wat ga jij dragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 22:33
Otis
Otis is offline
géén tuinbroeken , die zijn echt walgelijk!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:37
Verwijderd
Tegen de tijd dat ik kinderen krijg kan ik Donatella mijn positie kleding op maat laten maken..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:39
Verwijderd
Oke maar serieus, dat je daar nu al over na kunt denken.
Kinderen krijgen is echt het laatste waar ik op dit moment mee bezig ben, dus over kleding heb ik al helemaal niet nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:40
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Hmz mijn tante blijft gewoon haar normale kleren dragen (ok, een maatje groter dan wel). Deze zomer draagt ze bijvoorbeeld ook wat korte shirtjes waardoor je wat van haar bruine bolle buik ziet. Ze heeft ook zo'n zwangerschapsbolletje ( ik weet echt niet hoe het noemt, het is om het kindje gerust te stellen ofzo) om haar nek. Ze ziet er wel cool uit , en stralend zoals het hoort.
Oud 16-08-2003, 08:02
Qamra
Qamra is offline
Ik zou in een joggingbroek en een big-t-shirt gaan lopen.. Lekker simpel
Oud 16-08-2003, 08:51
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oeh, zwangerschaps kleding is mooi
Ik keek laatst met een vriendin door de zwangerschapsafdeling by de H&M en hadden ze ZULKE schattige kleding, en we zagen een rok die zoooo lief was!
Ik ga echt heel veel leuke kleding kopen als ik zwanger raak
Oud 16-08-2003, 09:08
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 16-08-2003 @ 09:51:
Ik ga echt heel veel leuke kleding kopen als ik zwanger raak
Zo 'heel veel leuke kleding' is er anders niet voor zwangere vrouwen, als ik de zus van m'n vriend moet geloven. (Volgens mij valt het wel mee, maar voor 'niet zwangere vrouwen' is er iig meer.)

Ik zou lekker simpele kleding aantrekken. Niet zo als Qamra, maar ook geen weet ik het wat voor onhandige jurken enzo. En zeker geen tuinbroeken. Wat het precies wordt, zie ik dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:23
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Noé schreef op 15-08-2003 @ 23:39:
Oke maar serieus, dat je daar nu al over na kunt denken.
Kinderen krijgen is echt het laatste waar ik op dit moment mee bezig ben, dus over kleding heb ik al helemaal niet nagedacht.
Het kan ook gewoon zijn dat ze babykoorts heeft. Nee, maar ik vind wel dat je gelijk hebt. Je moet nu nog eerst een beetje uitgaan, de puber uithangen . Nog niet aan kids denken iig, en al helemaal niet aan de kleding die je over tien jaar gaat dragen.
Oud 16-08-2003, 10:27
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik zou wel lekker accentueren dat ik zwanger ben. Vanaf dag 1.
In mijn familie hebben alle zwangere vrouwen een enorme ballon-buik. Gigantisch en rond.
Hehe dat belooft dus.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 10:47
rodina
rodina is offline
Ik vond Anouk heel mooi zwanger op Werchter, verder heb ik een hekel aan kinderen. En zwanger wil ik ook niet worden.
En idd zwangerschapskleding houd ik me totaal niet mee bezig.

Maar ik vind wel dat je het mag accentueren, mits je verder een mooi figuur hebt.
Oud 16-08-2003, 11:36
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 16-08-2003 @ 11:47:
Ik vond Anouk heel mooi zwanger op Werchter, verder heb ik een hekel aan kinderen.
haar muziek gaat er niet op vooruit iig.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-08-2003 @ 10:08:
Ik zou lekker simpele kleding aantrekken. Niet zo als Qamra, maar ook geen weet ik het wat voor onhandige jurken enzo. En zeker geen tuinbroeken. Wat het precies wordt, zie ik dan wel weer.
Ghehe ik was ook aan het overdrijven hoor..

Denk dat ik gewoon aan de wijde broek (positie-wijde broek, lmd), t-shirt en eventueel buikband ga. Simpel en zwanger..
Oud 16-08-2003, 14:53
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wat dacht je van een gevangenispakkie? Of een dwangbuis ofzo?

Die mensen die zo nodig hun soa's en ander complicaties moeten laten zien zijn echt gestoord. bah. En dan ook nog eens niet kunnen opvoeden..
Oud 16-08-2003, 15:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 15:53:

Die mensen die zo nodig hun soa's en ander complicaties moeten laten zien zijn echt gestoord. bah. En dan ook nog eens niet kunnen opvoeden..
gheh

ik ben nu eenmaal een exhibitio
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:09
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 15:53:

Euh... Een buik waar een heel kind in zit kan je niet echt goed verbergen. Zeker niet na 6 maanden...
Oud 16-08-2003, 16:14
Roos
Roos is offline
Geen idee. Ik vind dat Madonna het wel leuk doet. Ik zag haar laatst... zwarte rok tot op de knie en een zwarte strakke top. Met slippertjes. Zo simpel, maar heel mooi zwanger.

In ieder geval niet tuttig of tuinbroek achtig
Oud 16-08-2003, 16:27
Miracle
Miracle is offline
Ik vind van die banden erg mooi en bijv wat strakkere dingen maar met wat meer ruimte aan de voorkant.
Tis idd erg moeilijk om leuke zwangerschapskleding te vinden.
(als je bij ikea werkt lijkt het net of de hele wereld zwanger is )

Laatst zag ik iemand die een kort shirtje aan had waarbij je haar buik kon zien. Dat vind ik dus echt lelijk. Alles blubbert en hangt dan zo, niet charmant. (ok, tenzij je een mooie buik hebt, maar volgens mij komt dat weinig voor).
Oud 16-08-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
verder heb ik een hekel aan kinderen.

Ontopic: hmm ik ben niet zovaak zwanger dus geen idee wat ik zou dragen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:56
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
verder heb ik een hekel aan kinderen.

Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2003 @ 16:09:
Euh... Een buik waar een heel kind in zit kan je niet echt goed verbergen. Zeker niet na 6 maanden...
Binnenblijven is ook een optie.
Oud 16-08-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 16-08-2003 @ 17:14:
Geen idee. Ik vind dat Madonna het wel leuk doet. Ik zag haar laatst... zwarte rok tot op de knie en een zwarte strakke top. Met slippertjes. Zo simpel, maar heel mooi zwanger.

In ieder geval niet tuttig of tuinbroek achtig
Is Madonna zwanger????

goed, even ontopic
Ik zou het niet teveel accentueren. Zo'n buikband vind ik dus niets. Gewoon lekker makkelijk iets van een meegroeibroek ofzo. Zoiets heb je vast wel. En oversized t-shirt erop. Niet moeilijk doen, hoogstens een babykogel, maar meer voor de sier
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:06
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 17:56:

ben je ooit eens op straat verpletterd door een hoogzwangere vrouw misschien
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:09
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
C'est moi ici schreef op 16-08-2003 @ 18:01:
Is Madonna zwanger????

goed, even ontopic
Ik zou het niet teveel accentueren. Zo'n buikband vind ik dus niets. Gewoon lekker makkelijk iets van een meegroeibroek ofzo. Zoiets heb je vast wel. En oversized t-shirt erop. Niet moeilijk doen, hoogstens een babykogel, maar meer voor de sier
waar is jouw avatar van?
hij is echt vet

ontopic:
ik zwanger, hm, nee, heb echt een hekel aan kinderen. en zo'n dikke buik vind ik lelijk
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:29
Roos
Roos is offline
Citaat:
C'est moi ici schreef op 16-08-2003 @ 18:01:
Is Madonna zwanger????
Nee was al een oude foto
Oud 16-08-2003, 19:45
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-08-2003 @ 17:56:

*laat maar*
Flamen mag niet
Oud 16-08-2003, 19:49
thunder110
thunder110 is offline
Ik vind zwangere vrouwen ranzig. Zo'n dik, raar, rondvormig uitsteeksel, gedverdegedver zeg.
Oud 16-08-2003, 19:51
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 16-08-2003 @ 20:49:
Ik vind zwangere vrouwen ranzig. Zo'n dik, raar, rondvormig uitsteeksel, gedverdegedver zeg.
Naja zeg! Het is toch prachtig te zien hoe een nieuw leven groeit in een vrouw en hoewel men het ook niet hoeft te emphaseren, al juist daarom is het mooi!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 16-08-2003 @ 20:49:
vrouwen zijn juist op hun mooist als ze zwanger zijn: haren zijn extra vol en gezond, ogen staan stralender en die buik is heerlijk. (Ok sommige vrouwen krijgen rare vlekken enzo, maar dit terzijde )
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:55
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 16-08-2003 @ 20:54:
vrouwen zijn juist op hun mooist als ze zwanger zijn: haren zijn extra vol en gezond, ogen staan stralender en die buik is heerlijk. (Ok sommige vrouwen krijgen rare vlekken enzo, maar dit terzijde )
Om niet te spreken over het zieke gevoel, de straie, het gebrek aan zelf verzorging die daar vaak een gevolg van zijn, het gebrek aan bh's omdat die pijn doen, het vocht vasthouden...

Mwoeah, volgens mij ga ik zwanger zijn niet leuk vinden
Oud 16-08-2003, 19:56
frozenfountain
frozenfountain is offline
Catherine Zeta-Jones en Sarah Jessica Parker zagen er mooi uit tijdens hun zwangerschap.

Ik zou vooral veel jurkjes dragen. Beetje zoals Catherine Zeta-Jones bij de Oscars (maar minder glamourous)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:57
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 16-08-2003 @ 20:54:
Ja, dat zal heel goed kunnen. Maar ik vind gewoon die dikke buik er een beetje .. stom uitzien. En helemaal als een hoogzwangere vrouw in een videoclip sexy gaat lopen dansen (Atomic Kitten). Misschien is het daar wel allemaal mee begonnen.

En Ochlocraat, ik zie ze niet als nieuw leven. Ik zie ze als parasieten, dan, nu, en in de toekomst.
Oud 16-08-2003, 20:02
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 16-08-2003 @ 20:57:
En helemaal als een hoogzwangere vrouw in een videoclip sexy gaat lopen dansen (Atomic Kitten).
O, was zij zwanger? . Ik was altijd in de veronderstelling dat ze dringend een bezoekje aan de Weight Watchers kon gebruiken. Wat betreft de on-topicstelling; ik ben het geheel en al met je strekking eens.

Met vriendelijke groeten,

Henk mul.
Oud 16-08-2003, 20:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2003 @ 20:55:
Om niet te spreken over het zieke gevoel, de straie, het gebrek aan zelf verzorging die daar vaak een gevolg van zijn, het gebrek aan bh's omdat die pijn doen, het vocht vasthouden...

Mwoeah, volgens mij ga ik zwanger zijn niet leuk vinden
hehe ik wel (al denk ik niet dat ik zwanger ga zijn, maar dat is een ander verhaal). Ik zou overdreven zwanger doen. Vanaf dag 1 mijn onderrug ondersteunen met mijn hand, veel massages vragen want ik ben zo vreselijk zwanger...enz.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:04
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 16-08-2003 @ 20:57:
Ja, dat zal heel goed kunnen. Maar ik vind gewoon die dikke buik er een beetje .. stom uitzien. En helemaal als een hoogzwangere vrouw in een videoclip sexy gaat lopen dansen (Atomic Kitten). Misschien is het daar wel allemaal mee begonnen.

En Ochlocraat, ik zie ze niet als nieuw leven. Ik zie ze als parasieten, dan, nu, en in de toekomst.
Moge jij toch de liefde leren kennen, beste thunder110,
opdat jij de schoonheid van het pure in zult zien.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:14
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 16-08-2003 @ 20:51:
Naja zeg! Het is toch prachtig te zien hoe een nieuw leven groeit in een vrouw en hoewel men het ook niet hoeft te emphaseren, al juist daarom is het mooi!
Waarom is dat mooi? Het is toch ziek om een kind op deze idiote wereld te zetten, terwijl er toch al teveel mensen zijn. Alleen maar omdat die mensen zo graag een kind voor zichzelf willen..

Maargoed, toch maar eens ontopic, kleding voor als je zwanger bent: Als je tòch buitenkomt (tegen de regels in) doe dan iets aan waarin niemand het zo kan zien.. Het is jou probleem (en 9 maanden later dat van de maatschappij)
Oud 17-08-2003, 00:15
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 16-08-2003 @ 20:56:
Catherine Zeta-Jones en Sarah Jessica Parker zagen er mooi uit tijdens hun zwangerschap.

Ik zou vooral veel jurkjes dragen. Beetje zoals Catherine Zeta-Jones bij de Oscars (maar minder glamourous)
Catherine Zeta Jones had toch een enorme zwarte tent aan bij de oscars? ik vond dat echt heel erg fout...

Ik zou denk ik mn buik niet over accentueren door al die doeken eromheen te doen, ofdat zou fijner moeten zitten.. maar echt mooi vind ik het niet. Ik zou denk ik gaan voor lekker zit, en de kleren die je gewoon al draagt maar dan met een maatje groter.. Alhoewel ik er niet aan moet denken dat ik ooit zwanger word...
Oud 17-08-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 16-08-2003 @ 18:09:
waar is jouw avatar van?
hij is echt vet
dankje, is van een schilderij van Dali *als je die kent, is Spaanse schilder. Die is wel koewl *

Citaat:
Roos: Nee was al een oude foto
Ik dacht al
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 17-08-2003 @ 00:14:
Waarom is dat mooi? Het is toch ziek om een kind op deze idiote wereld te zetten, terwijl er toch al teveel mensen zijn. Alleen maar omdat die mensen zo graag een kind voor zichzelf willen..

Maargoed, toch maar eens ontopic, kleding voor als je zwanger bent: Als je tòch buitenkomt (tegen de regels in) doe dan iets aan waarin niemand het zo kan zien.. Het is jou probleem (en 9 maanden later dat van de maatschappij)
Zo te horen neem jij later heel veel kinderen en is je vrouw vast ook constant zwanger
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ben van plan om allemaal mooie strakke jurken te gaan dragen, en inderdaad van die doeken om mijn buik, prachtig!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:37
Fa Sai
Fa Sai is offline
tsja, eerlijk gezegd vind ik zwangere vrouwen er vrij wanstaltig uitzien, als ik dat zo zie, zou ik alleen daarom al geen kinderen willen. Ik moet er niet aan denken om een paar maanden zo dik te zijn, niet te denken aan mijn figuur dat ik erna overhoud.
Als ik dan toch ooit zwanger zou worden (zeg nooit nooit, nu ben ik er gewoon zo nog niet aan toe, maar een mens veranderd he ) zou ik gewoon mijn kleren 2 maten groter kopen om het te verbergen. Ik bedoel, dat is toch inderdaad niet iets om mee rond te gaan paraderen, waar iedereen het kan zien toch? Maar dat is mijn mening maar...
Oud 17-08-2003, 18:59
Verwijderd
ik vind met van die doeken ofzo er om heen wel mooi..

ik vind het niet mooi als een vrouw dan een bloote buik heeft.. ik bedoel je kunt zo ook zien dat iemand zwanger is.. en als het warm is kun je ook een mooie zomerjurk aan doen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:38
annetjuh
annetjuh is offline
Van die doeken erover heen vind ik altijd wel leuk staan.
In de kleur die bij hun kleding past enzo of echt in contrast
zwarte kleding en een spierwitte band

de mzzl
Oud 17-08-2003, 21:04
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik houd niet van kinderen en zwangere vrouwen vind ik afstotelijk, ik snap niet dat daar iets moois aan kan zijn yuk! zo lomp en bah die buik dan ook nog.

mocht ik per ongeluk zwanger worden zal ik gewoon nog eigen stijl dragen, niet van die rare doeken en troep, veel zwart en zeker niet zo hippie met een tuinbroek en felle kleuren enzo
Oud 18-08-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-08-2003 @ 10:08:
Zo 'heel veel leuke kleding' is er anders niet voor zwangere vrouwen, als ik de zus van m'n vriend moet geloven. (Volgens mij valt het wel mee, maar voor 'niet zwangere vrouwen' is er iig meer.)

Lijkt me opzich logisch, want het merendeel van je leven ben je niet zwanger. :/

Ik zou er in ieder geval niet heel veel geld aan uit gaan geven, het is niet iets wat je kunt blijven dragen, lijkt me.

Ik vind dat Anouk er in haar clip heel mooi uitziet, ik vind 'zwangere' buiken sowieso mooi, en ze blubberen niet, maar zijn meestal nog redelijk 'strak'. Ik vind dat je dat best mag laten zien, net zoals ook die van Atomic Kitten deed.
Verder heb ik me er nooit zo in verdiept.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:47
Demo
Demo is offline
Mijn zus moet nog 5 weken En die heeft heel lang nog gewoon lage broeken gedragen. (Mijn andere zus zowat de hele zwangerschap) dat zit net onder je buik en heb je dus weinig last van. Op zich vind ik niet dat er zoveel mooie kleren zijn voor zwangere vrouwen, maar zoals Ilsje al zei, accent leggen op de buik is cool
Sommige vrouwen hebben zulke mooie buiken als ze zwanger zijn

Demo *hoort hier helemaal nog niet over na te denken*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:11
Girl87
Girl87 is offline
Ik vind dat je er trots op mag zijn als je zwanger bent, en je dus niet in tenten/tuinbroeken hoeft te kleden. Al vind ik zwangere vrouwen met zo'n buikband met 3 maanden (nog bijna geen buik) ook weer een beetje overdreven.

Het is inderdaad leeeuuk om zwangerschapkleding te bekijken....*zwijmel*
Oud 01-09-2003, 15:33
Verwijderd
Ik zou me hullen in enorme gewaden! Lekker rondlopen als een aangeklede aardappel!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-09-2003 @ 16:33:
Ik zou me hullen in enorme gewaden! Lekker rondlopen als een aangeklede aardappel!
Cora Kemperman!!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:37
Faery
Faery is offline
Uhm nee, ik zou me er niet anders voor gaan kleden.
Reageren

Regels voor berichten