Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2003, 08:49
Hannahnas
Hannahnas is offline
Hoihoi...

Ik heb VWO natuur en techniek gedaan.... ben geslaagd met gemiddeld een 8 ongeveer... en studeer nu HBO milieukunde. Veel exacte vakken dus moet toch lukken zou je denken???? Nou... Al die MBO'ers halen hele hoge cijfers, maar de vwo'ers hallen alleen maar 3en en 4en!!! En zelfs de niet-verwante MBO'ers halen veel hogere cijfers. die wiskunde enzo is veel te moeilijk!!!!! Ik dacht altijd dat ik slim was :-((( Heb nu hertentamens in de vakantie yuk!!

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 14:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2003, 09:13
Iwein
Iwein is offline
die mensen hebben eerst MBO gedaan en doen nu HBO. Ze zijn dus gewend om hard te werken, en door gewoon veel te stampen, goede cijfers halen. Als VWO-ers ook moeten stampen, dan gaat dat ze minder goed af omdat ze dat op school erg weinig hebben moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 09:20
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Iwein schreef op 31-07-2003 @ 10:13:
die mensen hebben eerst MBO gedaan en doen nu HBO. Ze zijn dus gewend om hard te werken, en door gewoon veel te stampen, goede cijfers halen. Als VWO-ers ook moeten stampen, dan gaat dat ze minder goed af omdat ze dat op school erg weinig hebben moeten doen.
ja oke... maar ik dacht dus dat vwo moeilijker was dan mbo.. maar niet dus.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 09:27
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 31-07-2003 @ 10:20:
ja oke... maar ik dacht dus dat vwo moeilijker was dan mbo.. maar niet dus.
MBO'ers hebben meer ervaring de vorm van onderwijs die het HBO hanteert. Ze hebben op het MBO geleerd te plannen en weten van zichzelf al waar hun zwakke punten zitten..
Oud 31-07-2003, 11:43
lucy48
lucy48 is offline
Ik denk niet dat dat nou echt iets zegt over de intelligentie, meer in de specialiteiten
Oud 31-07-2003, 13:08
Miess
Miess is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 31-07-2003 @ 09:49:
ztudeer nu HBO milieukunde.
Hmm alleen deze spellingfout is voor mij al aanleiding om het bovenstaande verhaal niet te geloven.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:02
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Iwein schreef op 31-07-2003 @ 10:13:
nou.. ik vond het vwo toch best pittig..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:50
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 31-07-2003 @ 15:02:
nou.. ik vond het vwo toch best pittig..
Vwo/havo sluit qua werken niet aan op het HBO... MBO wel..
Oud 31-07-2003, 15:01
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Qamra schreef op 31-07-2003 @ 15:50:
Vwo/havo sluit qua werken niet aan op het HBO... MBO wel..
hee Qamra? Waar doe jij Voedingsmiddelentechnologie? Op de HAS? Daar wil ik misschien ook naartoe daar hebben ze ook milieukunde geloof ik
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 15:04
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 31-07-2003 @ 16:01:
hee Qamra? Waar doe jij Voedingsmiddelentechnologie? Op de HAS? Daar wil ik misschien ook naartoe daar hebben ze ook milieukunde geloof ik
Nee op InHolland Delft...
Oud 31-07-2003, 18:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Hoihoi...

Ik heb VWO natuur en techniek gedaan.... ben geslaagd met gemiddeld een 8 ongeveer... en studeer nu HBO milieukunde. Veel exacte vakken dus moet toch lukken zou je denken???? Nou... Al die MBO'ers halen hele hoge cijfers, maar de vwo'ers hallen alleen maar 3en en 4en!!! En zelfs de niet-verwante MBO'ers halen veel hogere cijfers. die wiskunde enzo is veel te moeilijk!!!!! Ik dacht altijd dat ik slim was :-((( Heb nu hertentamens in de vakantie yuk!!

Ik ben ex-VWO'er die een jaartje MBO-Technisch gedaan heeft...

En dat was ook echt behoorlijk zwaar. Heel zwaar.
(Ik heb wel dyscalculie, was dus altijd al heel erg slecht in wiskunde...)

Maar ik kan je verzekeren dat sommige MBO-opleiding van niets naar echt zwaar gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 31-07-2003 @ 16:04:
Nee op InHolland Delft...
Dat was toch vroeger de HAS?

Ik wil er vanaf september ook naartoe, maar ik ga dan de richting tuinbouw/akkerbouw doen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 19:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 31-07-2003 @ 19:37:
Dat was toch vroeger de HAS?
Hogeschool Delft
Oud 31-07-2003, 19:53
Verwijderd
Cijfers zeggen helemaal niks. Misschien zij die vw 'ers veel minder gemotiveerd of ligt het aan de toepassing, ervaring, wie zal het weten....
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 23:39
Verwijderd
Wat een gigantisch loos topic. Ten eerste zijn de resultaten op één HBO'tje niet representatief voor alle studenten, ten tweede kan het best komen omdat het eerste jaar van die opleiding vooral aankomt op stampen, en daar zijn MBO'ers nogal goed in.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 23:43
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Wie niet slim is moet hard werken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 15:46
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 01-08-2003 @ 00:43:
Wie niet slim is moet hard werken.
Ik werk echt superhard.... nog harder dan op het vwo maar het lukt me niet.. Heb op het nippertje m'n bindend studie-advies ontlopen met 29 punten en tig herkansingen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:15
Miess
Miess is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 01-08-2003 @ 16:46:
Ik werk echt superhard.... nog harder dan op het vwo maar het lukt me niet.. Heb op het nippertje m'n bindend studie-advies ontlopen met 29 punten en tig herkansingen.
Misschien moet je dan eens denken over een andere studie?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:16
Miess
Miess is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 31-07-2003 @ 19:00:

Ik ben ex-VWO'er die een jaartje MBO-Technisch gedaan heeft...

En dat was ook echt behoorlijk zwaar. Heel zwaar.
(Ik heb wel dyscalculie, was dus altijd al heel erg slecht in wiskunde...)

Maar ik kan je verzekeren dat sommige MBO-opleiding van niets naar echt zwaar gaan.
MBO-MAROF?... waar staat dat voor?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 17:14
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2003 @ 00:39:
Wat een gigantisch loos topic. Ten eerste zijn de resultaten op één HBO'tje niet representatief voor alle studenten, ten tweede kan het best komen omdat het eerste jaar van die opleiding vooral aankomt op stampen, en daar zijn MBO'ers nogal goed in.
Het is absoluut geen stampen, het zijn veel exacte vakken, dus veel berekeningen enzo, dus meer inzichtsvakken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:35
Boas
Boas is offline
MBO'ers doen meestal na hun MBO dezelfde studie maar dan HBO .. dan heb je al een voorsprong! .. ofzo

(van een MBO milieukundige)
Oud 01-08-2003, 19:14
Fatality
Fatality is offline
Het is gewoon vreemd dat die VWO'ers zulke slechte cijfers halen voor nou niet de moeilijkste exacte vakken (milieukunde is nou niet echt te vergelijken met een wis- of natuurkundestudie)
Ze zouden het allemaal moeten kunnen halen als ze op VWO niet teveel moeite hadden. Denk je maar eens in hoe je het dan op de uni had gedaan.

Daarnaast hebben die MBO'ers veel meer ervaring met de lesstof, schoolsysteem etc.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Miess schreef op 01-08-2003 @ 17:16:
MBO-MAROF?... waar staat dat voor?
Maritiem Officier...

Is een vrij zeldzame opleiding, helaas moest ik stoppen omdat ik echt niet goed genoeg ben in technische dingen, en wiskunde enzo...

Zie www.zeevaartopleidingen.nl
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:59
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Fatality schreef op 01-08-2003 @ 20:14:
Het is gewoon vreemd dat die VWO'ers zulke slechte cijfers halen voor nou niet de moeilijkste exacte vakken (milieukunde is nou niet echt te vergelijken met een wis- of natuurkundestudie)
Ze zouden het allemaal moeten kunnen halen als ze op VWO niet teveel moeite hadden. Denk je maar eens in hoe je het dan op de uni had gedaan.

Daarnaast hebben die MBO'ers veel meer ervaring met de lesstof, schoolsysteem etc.
Niet de moeilijkste exacte vakken? De overstap van vwo wiskunde naar de wiskunde die wij krijgen is VEEL te groot, geldt ook voor alle natuurkunde en chemievakken. We zijn met 40 studenten waarvan 7 mbo'ers. En er hebben maar 6 mensen hun P gehaald en dat waren alle 6 mbo'ers. En sommigen hebben niet eens een verwante mbo gedaan. meer dan de helft heeft het bindend studie-advies gekregen... Ik gelukkig net niet :-) kan nog op 31 komen als ik die herkansing in de vakantie haal... dus ik heb nog goede hoop. :-)

Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:26
Miess
Miess is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-08-2003 @ 21:38:
Maritiem Officier...

Is een vrij zeldzame opleiding, helaas moest ik stoppen omdat ik echt niet goed genoeg ben in technische dingen, en wiskunde enzo...

Zie www.zeevaartopleidingen.nl
Hmm klote... Wat ga je nu voor opleiding doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2003, 21:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Miess schreef op 01-08-2003 @ 22:26:
Hmm klote... Wat ga je nu voor opleiding doen?
Verpleegkunde... Dat is in ieder geval niet technisch...

Hoewel, tilliften...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:57
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 01-08-2003 @ 21:59:
Niet de moeilijkste exacte vakken? De overstap van vwo wiskunde naar de wiskunde die wij krijgen is VEEL te groot, geldt ook voor alle natuurkunde en chemievakken. We zijn met 40 studenten waarvan 7 mbo'ers. En er hebben maar 6 mensen hun P gehaald en dat waren alle 6 mbo'ers. En sommigen hebben niet eens een verwante mbo gedaan. meer dan de helft heeft het bindend studie-advies gekregen... Ik gelukkig net niet :-) kan nog op 31 komen als ik die herkansing in de vakantie haal... dus ik heb nog goede hoop. :-)
Wat voor pakket had jij eigenlijk op het vwo? Had je wel een beta-profiel?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 08:21
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 01-08-2003 @ 22:57:
Zonder Natuur & Gezondheid of Natuur & Techniek wordt je niet eens toegelaten... Dacht ik..

Daarbij is de P van milieukunde op mijn school echt niet moeilijk hoor!
Oud 02-08-2003, 11:57
NN
NN is offline
Mijn inziens zijn MBO'ers niet slimmer dan VWO'ers.

Ik denk dat ik wel een verklaring heb voor de bovenstaande situatie. Een VWO'er die naar een HBO-opleiding gaat, gaat eigenlijk een niveautje lager dan waar hij/zijn voor is opgeleid en is daar misschien wat minder voor gemotiveerd omdat hij/zij er vanuitgaat dat alles hem/haar wel aanvliegt. Om moet de VWO'er wennen aan de manier van onderwijs in het HBO. Ook heeft de Tweede Fase-scholier van het VWO vaak nooit hard hoeven te werken.
De MBO'er die doorstroomt naar HBO is supergemotiveerd omdat hij/zij eigenlijk een niveau hoger is gaan doen dan wat hij/zij werkelijk deed en doet dus heel erg zijn/haar best. Ook verschillen de werkmethoden tussen MBO en HBO niet heel veel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:59
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 01-08-2003 @ 22:57:
Natuur en Techniek. Zonder beta-profiel wordt je niet toegelaten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:04
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
NN schreef op 02-08-2003 @ 12:57:
Mijn inziens zijn MBO'ers niet slimmer dan VWO'ers.

Ik denk dat ik wel een verklaring heb voor de bovenstaande situatie. Een VWO'er die naar een HBO-opleiding gaat, gaat eigenlijk een niveautje lager dan waar hij/zijn voor is opgeleid en is daar misschien wat minder voor gemotiveerd omdat hij/zij er vanuitgaat dat alles hem/haar wel aanvliegt. Om moet de VWO'er wennen aan de manier van onderwijs in het HBO. Ook heeft de Tweede Fase-scholier van het VWO vaak nooit hard hoeven te werken.
De MBO'er die doorstroomt naar HBO is supergemotiveerd omdat hij/zij eigenlijk een niveau hoger is gaan doen dan wat hij/zij werkelijk deed en doet dus heel erg zijn/haar best. Ook verschillen de werkmethoden tussen MBO en HBO niet heel veel.
nou dat is dus echt onzin he, want het is gewoon supermoeilijk, de overstap vanaf het VWO is gewoon te hoog. Bij andere hbo opleidingen zitten er zelfs havisten bij, dat is bij ons niet zo omdat dat gewoon onmogelijk is om dan te halen.

Ik denk dat het door het volgende komt: De mensen die MBO hebben gedaan, hebben daarvoor meestal MAVO gedaan, die zijn gemiddeld natuurlijk veel dommer dan VWO'ers aangezien de meesten na de MAVOstoppen met leren. Degenen die doorgaan naar een moeilijke MBO opleiding(met veel exacte vakken enzo) en dat dan ook nog halen geeft aan dat die mensen eigenlijk ook wel VWO hadden kunnen doen in plaats van MAVO, aangezien zo'n MBO opleiding veeo zwaarder is dan het VWO.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:07
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Yeah right, een VWO-er kan wel WO doen maar MBO is te zwaar
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:20
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 02-08-2003 @ 16:07:
Yeah right, een VWO-er kan wel WO doen maar MBO is te zwaar
dat zeg ik toch helemaal niet... ik vergelijk alleen even vwo met een exacte MBO opleiding.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:50
autodropje
autodropje is offline
Ik denk dat dat meer aan de instelling ligt en aan de persoon.
Oud 02-08-2003, 18:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 02-08-2003 @ 16:04:
nou dat is dus echt onzin he, want het is gewoon supermoeilijk, de overstap vanaf het VWO is gewoon te hoog. Bij andere hbo opleidingen zitten er zelfs havisten bij, dat is bij ons niet zo omdat dat gewoon onmogelijk is om dan te halen.
Zo moeilijk is milieukunde niet, man.. En al helemaal niet voor iemand die van het VWO afkomt..
Oud 02-08-2003, 20:02
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Dan doe je iets fout of is het te veel 'met de handen werken'.. Ik ken een heleboel MBO'ers (op het hoogste niveau) en ik ben met aller respect gewoon een stukje slimmer..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:54
Hannahnas
Hannahnas is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-08-2003 @ 19:37:
Zo moeilijk is milieukunde niet, man.. En al helemaal niet voor iemand die van het VWO afkomt..
Waarom halen dan maar 6 mensen hun P, en de overige 40 ofzo niet?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:55
Hannahnas
Hannahnas is offline
[QUOTE]Qamra schreef op 02-08-2003 @ 19:37:
Zo moeilijk is milieukunde niet, man.. En al helemaal niet voor iemand die van het VWO afkomt.. [/QUOTE

juist voor iemand die van het vwo afkomt zoals ik, is het moeilijk! dat probeer ik nou de hele tijd al te zeggen. Wiskunde enzo gaat veeel dieper, en die mbo'ers hebben dat allemaal al gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 08:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 02-08-2003 @ 22:55:
juist voor iemand die van het vwo afkomt zoals ik, is het moeilijk! dat probeer ik nou de hele tijd al te zeggen. Wiskunde enzo gaat veeel dieper, en die mbo'ers hebben dat allemaal al gehad.
Pff ik heb wiskunde samen met de MK'ers gehad vorig jaar en in principe was dat niet moeilijk (ik haalde een 4, maar dat was omdat ik het computerprogramma wat we ervoor gebruikte niet snapte ).. Practica samen met de Mk'ers gehad (was natuurkundig) en dat was ook niet moeilijk..
Oud 05-08-2003, 09:18
watervlo
watervlo is offline
Citaat:
Hoihoi...

Inderdaad, dat is bij onz ook zo. Ik studeer Milieutechnologie, en de VWO'ers hebben allemaal hun P niet gehaald, en de 9 MBO'ers die we hebben wel. Vooral met wiskunde hebben de VWO'ers moeite.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:01
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Hannahnas schreef op 01-08-2003 @ 16:46:
Jij moet 29 punten halen om over te gaan?? Ik ben jaloers!! ( k moest er 32 halen). Maar dat MBO'ers slimmer zijn klopt niet, bij mij in de klas zie je toch heel duidelijk dat de mensen van het VWO toch ietsjes makkelijker de studiepunten binnenhalen dan de havisten en MBO'ers. Btw: in september 2e jaars Communicatie op INHOLLAND Rotterdam.
Oud 07-08-2003, 20:16
watervlo
watervlo is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-08-2003 @ 20:01:
Jij moet 29 punten halen om over te gaan?? Ik ben jaloers!! ( k moest er 32 halen). Maar dat MBO'ers slimmer zijn klopt niet, bij mij in de klas zie je toch heel duidelijk dat de mensen van het VWO toch ietsjes makkelijker de studiepunten binnenhalen dan de havisten en MBO'ers. Btw: in september 2e jaars Communicatie op INHOLLAND Rotterdam.
Dat geld natuurlijk ook niet voor alle studies, maar wel voor de exacte studies met veel wiskunde enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
watervlo schreef op 07-08-2003 @ 21:16:
Dat geld natuurlijk ook niet voor alle studies, maar wel voor de exacte studies met veel wiskunde enzo.
Ik weet niet of mijn opleiding zo exact is, maar op mijn gehele school geldt een grens van 31 of 30 SBU's.
Oud 07-08-2003, 21:00
watervlo
watervlo is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-08-2003 @ 21:28:
Ik weet niet of mijn opleiding zo exact is, maar op mijn gehele school geldt een grens van 31 of 30 SBU's.
Ik bedoelde het feit dat MBO'ers betere cijfers halen dan vwo'ers en andersom, dat dat van het soort studie afhangt. voor de exactere studies hebben de mbo'ers voordeel omdat die meer wiskunde hebben gehad. Hoewel dat er ook weer aan ligt wat voor mbo je hebt gedaan...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:08
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-08-2003 @ 21:28:
SBU's is toch dat nieuwe puntensysteem met 60 punten per jaar? Dat zou betekenen dat je maar de helft moet halen Bij mij dus niet, de volgende lichting Communicatie op InHolland krijgen SBU's en dus 60 punten per jaar max. te halen, degenen van dit jaar studeren volgens mij nog door op de oude manier ( = 42 punten max. per jaar)

just wondering...

Maar als MBO'ers beter presteren kan dat komen omdat ze een deel van de stof al gehad hebben op het MBO (als de opleiding aansluit tenminste) en omdat ze al gewend zijn aan de manier van werken.

En Hannahnas, als je er zo'n moeite mee hebt, is de studie dan niet te zwaar en wat doe je als je alsnog een bindend negatief studieadvies krijgt? (kan ook nog in latere jaren)
Oud 07-08-2003, 21:11
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
watervlo schreef op 07-08-2003 @ 21:16:
Op de MER (nu MJD - management juridische dienstverlening) moesten ze 27 punten halen om over te gaan en da's echt geen exacte studie... maar misschien zou het aantal punten wat je moet halen samenhangen met de animo die ervoor is om die studie te gaan studeren. Communicatie is een van de best lopende HBO opleidingen.... kun je makkelijk de beste mensen eruit filteren, je hebt er toch genoeg!
Oud 07-08-2003, 22:51
watervlo
watervlo is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-08-2003 @ 22:08:
SBU's is toch dat nieuwe puntensysteem met 60 punten per jaar? Dat zou betekenen dat je maar de helft moet halen Bij mij dus niet, de volgende lichting Communicatie op InHolland krijgen SBU's en dus 60 punten per jaar max. te halen, degenen van dit jaar studeren volgens mij nog door op de oude manier ( = 42 punten max. per jaar)

just wondering...

Maar als MBO'ers beter presteren kan dat komen omdat ze een deel van de stof al gehad hebben op het MBO (als de opleiding aansluit tenminste) en omdat ze al gewend zijn aan de manier van werken.

En Hannahnas, als je er zo'n moeite mee hebt, is de studie dan niet te zwaar en wat doe je als je alsnog een bindend negatief studieadvies krijgt? (kan ook nog in latere jaren)
Ik denk dat ze bij haar ook nog gewoon 42 gebruiken, is bij mij ook zo. Je moet 28 of meer punten hebben om het bindend studie-advies te ontlopen. Ik heb zelf laboratoriumtechniek gedaan en dat is geen opleiding die aansluit, maar toch heb ik veel hogere cijfers dan de vwo'ers en ben ik de enige met nog een andere mbo'er die zijn P zonder herkansingen in 1 keer heeft gehaald.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 07:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-08-2003 @ 22:08:
SBU's is toch dat nieuwe puntensysteem met 60 punten per jaar?
Nee hoor Ik moet ook 42 punten halen voor mijn P.. Komend jaar gaan ze pas over op dat 60-punten systeem, geloof ik..
Oud 08-08-2003, 08:30
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Qamra schreef op 08-08-2003 @ 08:58:
Nee hoor Ik moet ook 42 punten halen voor mijn P.. Komend jaar gaan ze pas over op dat 60-punten systeem, geloof ik..
Dat was dit jaar al, maar daar merk je niets van omdat alle studiepunten gewoon dezelfde wegingsfactor meekrijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 08:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-08-2003 @ 09:30:
Dat was dit jaar al, ..
Niet op mijn school
Reageren

Regels voor berichten