![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb familie in Gelderland en in Noord-Holland wonen. Ik heb ze nog nooit horen klagen over m'n uitspraak, of dat ze me niet verstaan!! Waarom ga ik hier ook op in.....
|||
Citaat:
betekend dat dat je bedoelt dat je het wel is wil proberen met me?! :confused Citaat:
||
Citaat:
Of heb je haar naam niet goed verstaan omdat je alleen geinteresseerd was in de sex en verder niet in haar prive-leven? Aangezien je na de sex ook nooit meer contact met haar hebt gehad.... [/B][/QUOTE] Nee je luisterd niet goed, ik kon haarnaam niet verstaan ze zei em twee keer en toen heb ik het er maar bij laten ziteen en gevraagt of ze mee naar huis wilde komen en dat wilde ze wel omdat ik er zon zin in had. En daarna heb ik haar nooit meer gezien maar dat hoefde ook niet want toen haddik haar toch al gehad!
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Waarschijnlijk kon haar prive-leven (inclusief haar naam ed) je weinig schelen.... Na de sex hebben jullie toch nooit meer contact gehad, of wel soms? Het ging je dus eigenlijk alleen om de sex.....
||
Citaat:
Ontopic: Seks met mijn vriend in een andere stad kan heel anders zijn, dat ligt echter niet direct aan de stad waarin we ons bevinden, maar aan onszelf.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() [ontopic] Sex blijft sex, slechts 'ervaring' en 'persoon' verschilt. [/ontopic]
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: Ik denk niet dat het wat uit maakt. Het ligt eerder aan de partner, dan aan de stad.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Limburgs komt nogal boers over soms, terwijl maastrichts lekker vloeiend klinkt Dat van jou komt aardig in de buurt maar die imitaties van andere lijken er totaaaal niet op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Rest van Limburg afzeiken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Praten over limboboeren enz ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, Maastrichts vind ik zelf soms nogal lelijk, omdat alles heel laaaaaaaaaaank is, maar ja... ach ![]() ![]() (ik verwacht overigens zo een slotje omdat er een beetje gechat wordt ![]() Mijn mening moge duidelijk zijn, overigens denk ik niet dat seks met dezelfde persoon anders zal zijn in Leiden dan in Maastricht... Alleen met de gemiddelde inwonen, maar ja, zo mag je niet praten, want dan doe je aan hokjes of 'over een kam scheren'... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|