Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 20:20
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ik hoorde laatst een verhaal van iemand over een meisje dat gewoon elke maand ongesteld werd, en toen opeens 4 maanden zwanger bleek te zijn.
Kan dat volgens jullie? Ik vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal... maar het maakt me toch een beetje onzeker...
xxx
Elisa
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:25
Quiana
Quiana is offline
Ik heb er weleens van gehoord, en volgens mij
kan het idd. Als het je onzeker maakt, (en er is reden
toe om je zorgen te maken), doe dan gewoon een test..
Oud 15-08-2003, 20:28
Verwijderd
Het kan, hoewel het niet heel vaak zal voorkomen. Maar er zijn verhalen van vrouwen die 9 maanden lang niets merken en dan op eens bevallen van een kind.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:38
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Klopt, gebeurt wel eens, pff lijkt me wel balen, denk je er eindelijk vanaf te zijn...
Oud 15-08-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Bootsman123 schreef op 15-08-2003 @ 21:44:
Waarschijnlijk neem je geen kind om van de menstruatie af te zijn.
Mnee, maar het is natuurlijk wel handig dat wanneer je zwanger bent je niet ongesteld bent. Het kan trouwens toch ook zijn dat dat kind dan meer in je rug ligt. Zoiets heb ik gelezen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:01
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Elisaaa schreef op 15-08-2003 @ 21:20:
Ik hoorde laatst een verhaal van iemand over een meisje dat gewoon elke maand ongesteld werd, en toen opeens 4 maanden zwanger bleek te zijn.
Kan dat volgens jullie? Ik vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal... maar het maakt me toch een beetje onzeker...
xxx
Elisa
je kan ongesteld zijn en toch zwanger zijn en niet ongesteld zijn terwijl je niet zwanger bent.

moeder natuur weer even concentratie kwijt geweest ofzow
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:39
someone
someone is offline
ja dat klopt wel ja.
een kennis van mij was ook gewoon elke maand ongesteld en dat 9 mannden door en ineens moest ze bevallen.. en ze wist dus van niks maar wel een kindje ineens... ze werd wel iets dikker maar niet dat je denkt van die is zwanger..
Oud 16-08-2003, 07:50
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
someone schreef op 15-08-2003 @ 23:39:
ja dat klopt wel ja.
een kennis van mij was ook gewoon elke maand ongesteld en dat 9 mannden door en ineens moest ze bevallen.. en ze wist dus van niks maar wel een kindje ineens... ze werd wel iets dikker maar niet dat je denkt van die is zwanger..
Alsof je een kind niet voelt bewegen zeg. Wat dacht ze? Extreem werkende darmen ofzo?
Oud 16-08-2003, 10:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Kan kloppen.

Ik ken zelfs (via via weliswaar) een koppel waarvan het meisje de pil regelmatig nam, ze gebruikten een condoom. En toch raakte ze zwanger, terwijl ze de eerste 4 maand toch ongesteld werd.
Dus ze kon totaal niet weten dat ze zwanger was, het was zelfs te laat voor een abortus.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 11:46
Divina Flor
Divina Flor is offline
Maar als je dus ongesteld blijft als je zwanger bent. En de pil ook nog slikt. Is dat dan niet erg slecht voor het ongeboren kindje?

Hoe duur zijn zwangerschapstests eigenlijk?
- ben beetje geschrokken -
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 11:47
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2003 @ 08:50:
Alsof je een kind niet voelt bewegen zeg. Wat dacht ze? Extreem werkende darmen ofzo?

Als er iets lijkt te bewegen in jouw buik, maar je hebt geen echte pijn, en je wordt ongesteld denk jij dan dat je zwanger bent?!
Oud 16-08-2003, 14:11
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 16-08-2003 @ 12:47:
Als er iets lijkt te bewegen in jouw buik, maar je hebt geen echte pijn, en je wordt ongesteld denk jij dan dat je zwanger bent?!
Een kind ligt echt geen dagje stil hoor. Daarbij heb ik geen rommelende darmen. En trapt er niet elke dag iemand in mijn middenrif of liezen of andere onnatuurlijke plekken..
Oud 16-08-2003, 14:49
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-08-2003 @ 21:28:
Het kan, hoewel het niet heel vaak zal voorkomen. Maar er zijn verhalen van vrouwen die 9 maanden lang niets merken en dan op eens bevallen van een kind.
En die denken dan niet "Goh, wat zet m'n buik ineens op!" of "Wat beweegt er toch zo in m'n buik?"?

Okee, ik hoop niet dat ik zelf ooit zwanger word, dus ik zal er wel geen verstand van hebben, maar het lijkt me toch wel dat het zeg maar merkt als je zwanger bent.
Oud 16-08-2003, 15:21
Verwijderd
Mijn 'schoonzusje' had het ook...Had sex gehad, condoom gescheurd, zij niet aan de pil, maar ze werd gewoon ongesteld...Tot na 26 weken het een keertje uitbleef en ze voor de zekerheid een test deed..Was positief! Mja, ze was maar 0.5 kilo aangekomen in de 26 weken en ze was dus te laat voor abortus..maar ze hebben nu wel een enorm schattig zoontje..

Maar het kan dus blijkbaar wel, ongesteld zijn en zwanger tegelijk!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:47
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2003 @ 15:11:
Een kind ligt echt geen dagje stil hoor. Daarbij heb ik geen rommelende darmen. En trapt er niet elke dag iemand in mijn middenrif of liezen of andere onnatuurlijke plekken..

tuurlijk niet. En moest ik onverklaarbare dingen voelen in mijn buik zou ik persoonlijk ook naar de huisarts gaan , maar er zijn nu eenmaal mensen die de dokter liever vermijden.
Oud 16-08-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Bootsman123 schreef op 16-08-2003 @ 17:32:
Maar dat is ook gewoon stom. Want als het condoom scheurt en je bent niet aan de pil dan weet je gewoon dat er een kans is.
Maar als je gewoon ongesteld wordt, ga je daar dan natuurlijk niet meer vanuit..Al was ik, als ik haar was geweest, toch maar ff om de morning after geweest!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja dat kan, foutje van de natuur. maar t gebeurt inderdaad wel eens... wel maar héél af en toe hoor...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 16-08-2003 @ 16:47:
tuurlijk niet. En moest ik >onverklaarbare< dingen voelen in mijn buik zou ik persoonlijk ook naar de huisarts gaan , maar er zijn nu eenmaal mensen die de dokter liever vermijden.
Mwoeah ik had elke dag de hik in mijn moeders buik (is ze me nog steeds heel dankbaar voor).. *stelt zich een hikkend baby'tje voor in d'r buik*
Volgens mij kan geen enkele angst voor de dokter tegen zoiets op hoor.. Het draait, je krijgt bandenpijn, het kan de hik krijgen...
Oud 18-08-2003, 22:17
lieve
lieve is offline
Ja, heb daar ook al eens iets van gehoord dat dat dus mogelijk zou kunnen zijn.
Dat die persoon dus gewoon elke maand kleine tussenbloedingen zou hebben.

Regels voor berichten