Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oke, voor de duidelijkheid, ik heb het nu over zevenhuizen wat in de provincie groningen ligt, vlakbij de grens met friesland.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@AngelLena: in Zuid-Holland heb je er dus ook één. Wat niet wegneemt dat ik voor Jim niet naar Groningen kom. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga ook heen! Ga vooral voor: Van Dik Hout op zaterdag 16 aug. Maybe naar: Schuimparty ![]() Dieptriest op woensdag 13 aug. Jovink en de voederbietesl op zon 17 aug. Denk dat ik Jamai en Jim maar even laat voor wat het is, net als Direct... Al moet het percentage leuke friese/groningse vrouwen wel behoorlijk hoog gaan worden op die avond... ![]() Jovink is altijd wel geinig met al die tractoren voor de feesttent. Komen altijd bulten jeugd uit de veekarren zetten! Meestal al zwaar beschonken, maar dat mag voor hun de pret met het biergooien niet drukken... (Ik drink ze liever ![]() Jammer dat Skik er dit jaar niet is. Was er vorig jaar of twee jaar terug wel. Waar ga jij vooral voor TS? |
![]() |
|
![]() |
Ik ga ook heen
![]() Zaterdag 9 augustus (Direct) Donderdag 14 augustus (Tropical Party) Zaterdag 16 augustus (Van Dik Hout) Ik ga iig niet naar de nacht van Zevenhuizen én Jovink en de voederbietels. Die muziek trekt me absoluut niet en dat biergooien al helemaal niet ![]() |
![]() |
|
Is wel heeel gezellig he daaro?! Nou volgens mij moet je gewoon echt daaro uit de buurt komen, in 1 van de omliggende dorpjes (of daar vrienden hebben natuurlijk) want hier in de stad hebben we het niet zo op Zevenhuizen, de Pruim en Kruisweg enzoo... Waarom weet ik eigelijk niet maar de sfeer is zo anders, vrij logisch zou je denken maar meeste van ons voelen zich niet echt thuis. Hou het toch liever bij de stad... Rumba, Shooters, Drie en het Feest enzoo...
![]()
||
Citaat:
Sfeer is inderdaad anders, omdat je daar lang zoveel studenten niet hebt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
ik ga wel naar de feestweek in Santpoort. Da's wel een gat(naast Haarlem trouwens), maar goed, je moet toch iets. Is trouwens geen reet aan hoor, je mist nix.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik ken het nog altijd op mijn duimpje. Ik ga zelf niet omdat ik en mijn vriend beiden zondag 's ochtends moeten werken, maar misschien nog eens door de week ofzow. Voor Di-Rect ga ik al helemaal niet...
||
Citaat:
![]() Het is La Baraque ![]() Ben d'r één keer geweest en nooit meer.. Maja ik was al heel de dag zwaar knetter stoned en was behoorlijk anageschoten, dus het kon me geen ruk schelen wat we gingen doen.. (oke slappe smoes, maar eens en nooit meer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Di-Rect heb ik nie gezien. Von ik niet interessant genoeg.
|