![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic: een goede, geile zoen is als een kunststuk. Van langzaam naar sneller, likken, bijten, zoenen, veel of weinig tong, alles kan. Het is eigenlijk net zoiets als vragen hoe iemand miljonair is geworden: er valt geen duideiljk antwoord op te geven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan er best op afknappen als iemand niet kan zoenen. Te snel of te nat ofzo. Maar gelukkig heb ik dat pas 1 keer gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens ben ik het wel met je beschrijving eens. Maar ik denk dat alles wel te leren zal zijn, ook als je niet kan zoenen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, te snel beginnen vind ik persoonlijk nooit goed, altijd langzaam opbouwen, en dan kan je later altijd nog afwisselen naar ietsjes sneller (nooit te snel).
En al helemaal nooit alleen maar tongen voor 5 minuten lang, er moet afwisseling inzitten. Af en toe in elkaars ogen kijken (verliefd, geil, whatever ![]() Vervolgens moeten de handen ook in de strijd gegooid worden, dit hoeft uiteraard niets met seks te maken te hebben. Maar als jongen heb ik meestal de handen op de heupen liggen van het meisje in kwestie, langzaam streel ik dan vanaf de billen naar de bovenkant van de rug, en af en toe steek ik stiekem een warme hand onder het shirt. Persoonlijk vind ik dat de meest geslaagde manier ![]() |
![]() |
|
Als ik hem zoentjes geef op zijn mond, maar hij me niet terug zoent (of omgekeerd). Eerst gewone zoentjes op zijn lippen, dan een beetje strelen met mijn tong, in zijn mond, tot hij zich niet meer kan inhouden en we verdrinken in een eindeloze kus ...
*zucht* (zal hem missen deze twee weken ![]()
|
Verwijderd
|
Het moet spontaan gebeuren.. zonder dat je het verwacht. Eerst raak je elkaars lippen aan, je ademt elkaars adem, je raakt elkaars lippen weer aan, geeft tedere kleine kusjes, likt een beetje over haar onderlip.. je bouwt de spanning flink op.. elkaar lippen gaan wat verder open en dan streel je langzaam over elkaars tong en sluit dat af met een kus.. en dan weer elkaars lippen een beetje uit elkaar, kijkt elkaar ff in de ogen.. enz. enz. enz. enz.
en als ze dan ook eens eens onder het zoenen daar zachtjes met der nagels over me nek streelt dan word ik gek |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Enige 'voorwaarden' bij mij zijn dat het zacht is, niet per se qua tempo maar wel qua gevoel (dus niet je tong aanspannen), en dat ik niet mijn hele mond vol tong heb zitten. Als daar aan voldaan wordt dan varieert de zoen van Goed tot Extreem goed, en de variatie daar tussen komt door de situatie waarin gezoend wordt en of de zoen bij de situatie past.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Desje wil ook wel eens goed gezoend worden*
|
Ik hou eigenlijk niet van tongzoenen, alleen als diegene er echt heel goed in is, maar dat heb ik nog niet zo vaak meegemaakt. Een goede tongzoen is met weinig tong, afwisselend met wat meer tong. En rustig aan, geen wasmachine of tornado. Beetje afwisseling, da's wel belangrijk.
|
Als je goed wilt zoenen, moet je bij 'I'he Prophet wezen.
![]() Een goede zoen is gewoon perfect getimed: zachtjes bij romantisch sfeertje, heftig als voorbode voor seks. Op de lippen zuigen vind ik persoonlijk heerlijk. En verder: variatie! En geen propeller.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |