![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook laten doen onder algehele narcose (en daar moet je in Nederland nogal moeite voor doen, om dat voor elkaar te krijgen...
![]() Hoe, wie en wat ze precies gedaan hebben, weet ik niet, ik was er niet bij. ![]() |
![]() |
|
over die 'wijsheidstanden':
het zijn verstandskiezen, omdat ze ver in de mond staan. ze staan in een verre stand zeg maar. daarom vèrstandskiezen. heeft dus niks met wijsheid te maken. verder durf ik niet naar de tandarts, ik moet ze er ook uit laten halen.
||
Citaat:
Van die wijsheidstanden?
||
Citaat:
Maar anyway; gewoon weg laten snijden, ze moeten er tóch uit, kan je ze maar beter zo snel mogelijk weg laten halen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb t op mijn 16e al laten doen, gewoon bij de tandarts en het deed helemaal geen pijn. Naja...het voelde natuurlijk niet echt lekker ofzo...
Ik had de eerst week twee kiezen laten trekken, en de week erop de volgende twee. Gewoon met verdoving, voel je er niks van. Dus zit er maar niet overin! Kus edit: oeps, niet zo goed gelezen...jij moet onder volledige narcose...sorry... ![]()
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 14:28. |
![]() |
|
Ieps! Bedankt allemaal! Bij ons is volledige narcose de regel als je ze alle 4 tegelijk laat wegnemen (en van verstandskiezen spreekt noch de tandarts, noch de orthodontist, noch de stomatologe
![]() Oh nog een vraagje, Leonoor, moest je een nacht in het ziekenhuis blijven of gewoon dagopname? (en wat vind je het best?)
|
Ik heb maar 1 verstandskies (die nog niet door was) weg moeten laten halen. Ik kreeg een plaatselijke verdoving en mocht meteen daarna naar huis. In principe heb ik er niet extreem veel last van gehad, maar het kan even vervelend zijn omdat je niet kan eten en praten kan pijn doen. Met 4 verstandskiezen in 1 keer zal dat nog wel iets heviger zijn, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Uit het Saai met aspiraties naar meer #1037 Martiño | 500 | 06-07-2010 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezentopic Verwijderd | 32 | 18-11-2009 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
wijsheidstanden elke5 | 12 | 31-05-2009 17:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft er. remco1 | 139 | 13-09-2005 18:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
tandpijnnnnnnn Verwijderd | 20 | 14-07-2003 20:14 |