Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sjonnies en anita's zijn mensen die met accent praten, gouden kettingen omhebben, oorbellen dragen en er ontiegelijk lelijk uitzien! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zelf loop ook nog wel in me aussie op feesten, ben ik dan een sjonnie ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een kut feest is dat zeg, echt ergste feest ooit. En ik begin de mensen op die feesten ook een beetje uit te kotsen. Altijd vechten, wat een aso's zeg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben wel naar genoeg feesten geweest om te concluderen dat er "vaak" geen leuk sfeertje hangt op zon groot feest. Alleen Scantraxx was een echt leuke sfeer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel regen = veel modder Veel vechtpartijen Muziek was ruim 45min uitgeweest Bussen heel slecht geregeld Geen leuke sfeer Maar ja, het was gewoon mijn stomste feest. Daar en tegen vond ik eigenlijk Qlimax Superrrrrrrrrrrrrrr |
![]() |
||
Citaat:
Mensen hebben gauw vooroordelen en ik doe er ook aan mee! ![]() Maar jong/oud, kaal of harig, als je een lach op je gezicht hebt en zin hebt om te feesten, ben je een topgozer! ![]() ![]() Have fun there! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|