Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 18:04
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou mn tweede dag vd vakantie ben ik gigantisch hard uitgegleden op n trap.. gelijk werd mn kont aan een kant heel dik ( iets van 10cm lange bult en 3 cm breed) savonds was t meteen paars en zo werd t de dagen erna nog erger van kleur en dikker.. na 4 dagen ofzo was de bult kei en keihard... de kleur is nu intussen na 2wk bijna bijgetrokken maar die bult is nog steeds kei en keihard en dik... iemand een idee hoe ik dit snel wegkrijg?? probeer t ook t masseren maar t helpt nie..

en ja ik weet het het zal best stom overkomen maar ik wil m echt weg hebbe heb al 2wk pijn gehad en voor lul gelopen in bikini
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:56
JuLi
JuLi is offline
Volgens mij kan je er niet echt wat aan doen om het sneller weg te krijgen.
Je zou misschien zo'n homeopatisch middeltje dr op kunnen doen.(bij drogist vragen), dat raadde een kennis van me aan (drogist).

Ik had ook een enorme bult eind mei opgelopen, en nu is het nog hard en en een beetje donkere vlek...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
misschien heb je wel littekenweefsel (ofzoiets) en gaat t niet meer weg

zoiets bestaat wel met deuken in je lichamen en volgens mij ook wel met bulten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mn moeders advies (fysiotherapeute):

waarschijnlijk heb je een spierscheurtje of spierkneuzing. het beste is na zo'n ongeval direct te ijsen (maar daar is t nu dus te laat voor). ze zou je inderdaad zachtjes moeten masseren en rek oefeningen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:33
femkeb
femkeb is offline
mijn tip smeer er Symphosan op het is een homeopatisch middeltje wat helpt tegen: Spierpijn, verrekingen en blauwe plekken en het werkt bij mij altijd heel goed. Het is verkrijgbaar bij de drogist
Oud 24-08-2003, 21:45
telluriet
telluriet is offline
2 weken geleden heb ik mijn hoofd echt EXTREEM hard gestoten, en ik voel nu nog een bult.

Ik kan nou eenmaal niet zonder bukken onder een deurpost van 1,85 meter door, net 2 centimeter te lang.

Veel beterschap iig
Oud 25-08-2003, 00:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
je kunt inderdaad van die warmtestuwende zalf gebruiken.

Regels voor berichten