nou mn tweede dag vd vakantie ben ik gigantisch hard uitgegleden op n trap.. gelijk werd mn kont aan een kant heel dik ( iets van 10cm lange bult en 3 cm breed) savonds was t meteen paars en zo werd t de dagen erna nog erger van kleur en dikker.. na 4 dagen ofzo was de bult kei en keihard... de kleur is nu intussen na 2wk bijna bijgetrokken maar die bult is nog steeds kei en keihard en dik... iemand een idee hoe ik dit snel wegkrijg?? probeer t ook t masseren maar t helpt nie..
en ja ik weet het het zal best stom overkomen maar ik wil m echt weg hebbe heb al 2wk pijn gehad en voor lul gelopen in bikini
Volgens mij kan je er niet echt wat aan doen om het sneller weg te krijgen.
Je zou misschien zo'n homeopatisch middeltje dr op kunnen doen.(bij drogist vragen), dat raadde een kennis van me aan (drogist).
Ik had ook een enorme bult eind mei opgelopen, en nu is het nog hard en en een beetje donkere vlek...
waarschijnlijk heb je een spierscheurtje of spierkneuzing. het beste is na zo'n ongeval direct te ijsen (maar daar is t nu dus te laat voor). ze zou je inderdaad zachtjes moeten masseren en rek oefeningen.
mijn tip smeer er Symphosan op het is een homeopatisch middeltje wat helpt tegen: Spierpijn, verrekingen en blauwe plekken en het werkt bij mij altijd heel goed. Het is verkrijgbaar bij de drogist