![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sinds ik begonnen ben me te scheren zie ik dat er een paar trug komen als zwarte haartjes. Da zou nie zo zijn als ik me tot nu toe nooit had geschoren, dan worden de blonde haren alleen langer. T kan natuurlijk zijn dat ik me vergis, zeg het dan maar, maar volges mij zit het zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Srry kuthumeur Ik bedoelde alleen dat ik denk dat je pas als je je erges scheert, je daar donkerder en dikker haart krijgt als eerst. Muv schaamhaar en okselhaar. Hoofdhaar weet ik nie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De haartjes worden donkerder, omdat jij ouder wordt, niet omdat je je scheert. ontopic: Als je het laat groeien, ziet het er dus weer uit zoals eerst. Wil je dat niet, dan zou je het kunnen blonderen of het af en toe waxen. Als je goed waxt dan trek je de haartjes er bij de wortel uit, waardoor je het haarzakje beschadigt en het dus even duurt voor er weer een haartje groeit. Als je het wat vaker doet, wordt het haartje ook steeds dunner, omdat het haarzakje verandert ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, het fabeltje dat het echt dikker en meer terugkomt is natuurlijk onzin. Het enige wat er gebeurt is dat haren die net boven de huid uitkomen, inderdaad stugger lijken omdat ze korter zijn. Ook kan het lijken dat ze dikker zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Brand na het scheren baard rTn | 4 | 24-06-2012 03:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren doet pijn groovy | 54 | 08-11-2005 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren (gezicht): apparaat of mesje gladder?? Jozzy | 32 | 23-06-2004 14:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te veel scheren, kan dat??? Quiana | 4 | 19-09-2002 19:22 |