Advertentie | |
|
![]() |
|
wat zitten jullie nou te zeuren, die band vinden toch leuk? dan moet je ze toch ook een beetje blijven motiveren.. verder kunnen ze idd wel het bedrag wat minder maken.. maar dat mp3 gekloot is anders ook wel overdreven.. zo gaat de muziek echt naar beneden.
|
het is de schuld van de platenmaatschappijen dat mensen hun cd's downloaden en branden, als ze ze niet zow duur maakten dan kochten veel meer mensen veel meer cd's. Het is namelijk altijd leuker om het origineel te hebben (vind ik iig) maar als je voor de prijs van 1 "echte" cd meer dan 30 zelfgebrande cd's kan maken... wat kies je dan?? niet zow moeilijk lijkt me.. ze hebben het in eigen hand, als ze de prijs FLINK omlaag halen dan zal ik voortaan netjes cds kopen ipv ze zelf te branden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet alleen de schuld van de platenmaatschappijen. Een cd die bij Free Record Shop 50 gulden kost, kost bij bijv. Plato vaak "maar" 40 gulden. Of, als afgeprijst, 25.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Zijn cd's te duur? (schoolopdracht) Rareman2 | 11 | 02-04-2002 17:02 |