Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 10:48
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Heeft iemand ervaring met deze boekhandel?

Kheb er vorig jaar me boeken bij besteld voor me hbo-opleiding; da ging wel goed, khad ze op tijd en twas allemaal goed.

En dit jaar, echt zo kl*te.

Ten eerste hadden ze mn bestelling over 3 bestellijsten uitgesmeerd, terwijl ik 1 bestellijst had opgestuurd; waardoor ze nu ook 3x verzendkosten berekenen.

Ten tweede heb ik al me boeken al voor eht 4e semester, maar nog geen een voor het 3e semester.

Ten derde zit ik nog steeds op 5 boeken te wachten (die van het 3e semester), terwijl ik me boeken voor het 4e semester al 2-3 weken binnen heb.

Hebben jullie dat nou ook, of ging het bij jullie eigenlijk best wel 'smooth'?

Graag jullie reacties.

En dan nog ff ander vraagje.
Donner in R'dam is van dezelfde organisatie (of hoe zeg je dat) als Broese (Utrecht). (Ze hebben allebei hetzelfde logo/teken).

Gaat het bij Donner ook zo moeizaam, of gaat het daar veel beter als bij Broese.
Ik had nm. begrepen dat Donner een goede boekhandel is.

Ook hier graag jullie reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2003, 12:51
Serginho
Serginho is offline
Nou...Ik kom net terug van mijn vakantie en ligt er een briefje van tpg post op de deurmat, dat mijn bestelling van BROESE boekhandel bij de buren ligt. Zover ik weet heb ik aangegeven op mijn bestellijst, dat ik mijn bestelling liever NIET in week 33 (11-17 aug) wil ontvangen, omdat ik dan op vakantie ben. Het pakketje is op 14 aug. afgeleverd midden in die week.

Nadat ik mijn boeken bij mijn buren heb opgehaald, doe ik vol verwachting mijn doos open (het is mijn eerste jaar, dus ik ben erg benieuwd) wat tref ik daar.....boeken voor de de opleiding ziekenverzorger. Zover ik weet ga ik per 1 sept. journalistiek studeren. Nou mag ik dit ook lekker gaan fiksen. Ik hoop maar dat ik mijn boeken binnen 2 weken krijg.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline

Ik bestel boeken nooit bij dat soort handelaren, maar bij een échte boekhandel. Dus een waar je binnenstapt en de geur van boeken ruikt in een oud pand in de binnenstad.
Mét persoonlijke service en zonder speciale aanbiedingen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:58
Serginho
Serginho is offline
Ik heb dus afgelopen maandag gebeld. Er bleek iets verkeerd te zijn gegaan....(tuurlijk), maar die chik wou het mij niet vertellen . Ze zou het zo snel mogelijk regelen en ik moest die boeken (die ik dus verkeerd had ontvangen) zo snel mogelijk terug sturen, anders werd dat bedrag van mijn rekening afgetrokken. OK...

Ik dacht nou die boeken krijg ik volgende week of over twee weken wanneer ik mijn introductieweek heb....Nou vanmiddag ging de bel...mijn boeken! en alle 12 ook nog..dus ik moet even respect tonen voor Broese boekhandel in Utrecht

(nou betekent dit niet dat ik het hen vergeven heb dat ze mij de verkeerde boeken hebben toe gestuurd, juist in een periode waarin ik ze gevraagd heb ze NIET te sturen)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:03
M1d0
M1d0 is offline
Heb dit jaar mijn boeken via Broese besteld.
Werd snel bezorgd, binnen 6 dagen ofzo.

Als je via Internet besteld moet je wel iets uitprinten en ondertekenen ofzo...
Maar dat is niet moeilijk..
Reageren

Regels voor berichten