Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 15:49
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Hey mijn vriendin is dertijn jaar, ik heb er geen problemen mee hoor, maar de rest van mijn vrienden en ouders van haar enzow wel, waarom? Ik bedoel, het is wareliefde, ik hou van haar, zij van mijn en we passen dus echt wel op of ze niet zwanger raakt ofzow, begrijp je wat ik bedoel. Niemand heeft er last van waarom make ze zich dan zo druk? Het is toch mijn leven en niet dan de vrienden en ouders, zij hebben toch geen seksrelatie met zo iemand?

Advertentie
Oud 21-08-2003, 15:51
Luna
Luna is offline
wareliefde op je 13e? wel heel uitzonderlijk...
Oud 21-08-2003, 15:52
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Ze zegt dat ze van me houd, ik geloof haar! In de drie jaar dak een relatie met haar heb, hebt ze me nog nooit bedrogen ofzow!
Oud 21-08-2003, 15:52
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Wel je zou je wellicht kunnen voorstellen dat het nogal lijkt op pedofilie? Natuurlijk hoeft het dat niet te zijn, maar zeker bij zoveel verschil op dergelijke leeftijden lijkt het daar voor buitenstaanders zeer op. Jij bent halverwege je pensioen en zij begint net schaamhaar te krijgen. Jij bent een grote man, zij is nog maar een klein meisje. Jij bezit wijsheid, wel zo te zien niet al te veel , zij zit in de eerste klas van het VWO...het lijkt mij een ongezonde relatie in die mate dat ik niet denk dat die verschillen overbrugbaar zijn.
Oud 21-08-2003, 15:53
DopeBean
DopeBean is offline
uhm als ik goed begrepe hebt ben je 25 vind knap da je een relatie opbouwt met zo'n iemand tuurlijk bestaat ware liefde ma ik geef jullie nie lang zou geen ruzie gaan make met je vriende want zij bedoele het alleen ma goed. en je zult ze later nodig hebbe.
Oud 21-08-2003, 15:54
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 16:52:
Ze zegt dat ze van me houd, ik geloof haar!
Correctie: Ze denkt dat ze van je houd maar over het algemeen is dat op je dertiende nog niet zo duidelijk. En die familie is ook wel te begrijpen; Er zit 12 jaar tussen en dat is behoorlijk veel en verdenken ze je waarschijnlijk van pedofilie.
Oud 21-08-2003, 15:54
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Ze zegt dat ze van me houd, ik geloof haar! In de drie jaar dak een relatie met haar heb, hebt ze me nog nooit bedrogen ofzow!

Haha, jij was van de leeftijd dat je afgestudeerd kon zijn aan de universiteit, en zij zat nog in groep 6 of 7? Hahahaha
Oud 21-08-2003, 15:56
CryptapiX
CryptapiX is offline
WAT EEN BULLSHIT

je heb al 3 jaar relatie met r zeg je,
ze is nu 13, dus 3 jaar geleden 10
dr ouders hebben wat op jullie relatie tegen..
dan vraag ik me af hoe jij er nog een relatie mee kan hebbe als dr ouders dr tegen zijn en ze noig zon klein kindje is..

slotje
Oud 21-08-2003, 15:58
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Cryptapic, ze is geen klein kindje gewoon goed figuurtje zoals volwassen mense en heel pienter hoor, ze doet VWO! DOe ik haar niet na met mijn monteursopleidng!
Oud 21-08-2003, 15:59
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 16:58:
Cryptapic, ze is geen klein kindje gewoon goed figuurtje zoals volwassen mense en heel pienter hoor, ze doet VWO! DOe ik haar niet na met mijn monteursopleidng!
Maar ze ontbeert toch wel enige levenservaring mag ik aannemen. Ze zal wel net in het stadium zitten dat ze tot 11 uur 's avonds mag uitgaan...
Oud 21-08-2003, 15:59
squat
squat is offline

Ik heb zelf als 33-jarige ook al een langdurige relatie met mijn 14-jarige vriendin. Vooral zo doorgaan, en ze was nog maagd ook voordat ze mij ontmoette.
Oud 21-08-2003, 16:00
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Als dit serieus is ben je gewoon een smerige pedofiel die gecastareerd moet worden en als dit een 'leuke' grap is moet je maar andere grappen bedenken.
Oud 21-08-2003, 16:01
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Ze mag uitgaan hoe laat dat ze wil en ze blijft vaak bij mij slapen want ik ben een veilig persoon, ochlokraat en wat bedoel je? Ze is geen beer of zo!
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Ik ben geen pedofiel ik maak een topic aan op psychologie om zo het tegendleel te bewijzen!
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 16:49:
Hey mijn vriendin is dertijn jaar, ik heb er geen problemen mee hoor, maar de rest van mijn vrienden en ouders van haar enzow wel, waarom? Ik bedoel, het is wareliefde, ik hou van haar, zij van mijn en we passen dus echt wel op of ze niet zwanger raakt ofzow, begrijp je wat ik bedoel. Niemand heeft er last van waarom make ze zich dan zo druk? Het is toch mijn leven en niet dan de vrienden en ouders, zij hebben toch geen seksrelatie met zo iemand?

ik geloof hier dus geen fuck van, ga hulp zoeken als je eenzaam bent en op deze manier om aandacht vraagt....
Oud 21-08-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
ik kan me dr wel iets bij voorstellen als je echt 25 bent.
ze is nog heel jong, en als jullie ruzie krijgen of weet ik veel wat, kan zij jou aanklagen voor sex met minderjarige.
dan ben je de lul.
plus snap ik ook wel dat je negatieve reacties zien... face it, je bent officieel een pedofiel.
maarjah dat is wat de meeste dr van denken.
ik kan wel snappen dat jullie relatie écht fijn is enzow, maar probeer jij dan ook te snappen dat er altijd mensen zijn die daar verkeerd op kunnen reageren.
Oud 21-08-2003, 16:03
leon-v
leon-v is offline
Oud 21-08-2003, 16:04
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 17:01:
Ik ben geen pedofiel ik maak een topic aan op psychologie om zo het tegendleel te bewijzen!
Jij had als 22-jarige een relatie met een 10-jarige, dan ben je een pedofiel (of wat waarschijnlijker is, een zielig figuur die aandachtgeil is)
Oud 21-08-2003, 16:06
squat
squat is offline
Pientere mensen hier. Ik zal het even uitleggen.

Ten eerste typt hij als een debiel, niet een teken van volwassenheid.
In de eerste post legt hij de nadruk op een seksuele relatie.
Dan zegt hij dat hij op zijn 22 al een relatie met haar had toen ze 10 was.
Hij heeft vandaag dit account gemaakt.
Oud 21-08-2003, 16:07
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Hee hee kay, ik ben geen debiel , ben dislectisch daar kan ik niks aan doen en ik ben nou eenmaal nie zo slim als de rest hier! Is dat erg? Nee toch, gewoon respect hebben.
Oud 21-08-2003, 16:10
squat
squat is offline
Ben je dyslectisch? Dan vind ik jou een debiel. En lelijk.
Oud 21-08-2003, 16:10
wizzard
wizzard is offline
mag hier astublieft een slotje op wat een onzin ik geloof er niks van klopt ook niet.haar ouders zijn er op tegen maar ze slaapt wel bij jou en als het geen onzin is

SMEERLAP!! jij was dus 22 en zij 10 dat die ouders geen bezwaar maken bij de politie(weer zo iets wat niet klopt waarom doen die ouders dat dan niet ik had het als ik koters had alang gedaan)
Oud 21-08-2003, 16:11
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 17:07:
Hee hee kay, ik ben geen debiel , ben dislectisch daar kan ik niks aan doen en ik ben nou eenmaal nie zo slim als de rest hier! Is dat erg? Nee toch, gewoon respect hebben.
dus elke volwassene die een peuter neukt onder de noemer van "ware liefde" moeten we respect voor hebben?
Oud 21-08-2003, 16:12
squat
squat is offline
Ja, dat dan weer wel.
Oud 21-08-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 21-08-2003 @ 17:11:
dus elke volwassene die een peuter neukt onder de noemer "ware liefde" moeten we respect voor hebben?
ik moet hier op reageren, maar ik kan niet uit mijn woorden komen *grmpf irritant*

sorry
Advertentie
Oud 21-08-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 21-08-2003 @ 17:12:
Ja, dat dan weer wel.
Oud 21-08-2003, 16:14
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
fiepje schreef op 21-08-2003 @ 17:13:
ik moet hier op reageren, maar ik kan niet uit mijn woorden komen *grmpf irritant*

sorry
Oud 21-08-2003, 16:15
Luna
Luna is offline
je verhaal klopt van geen kant maar het is wel vermakelijk
Oud 21-08-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 21-08-2003 @ 17:14:
sniet liev

Citaat:
vizz schreef op 21-08-2003 @ 17:15:
je verhaal klopt van geen kant maar het is wel vermakelijk
right
Oud 21-08-2003, 16:17
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
jongens niet te snel achter elkaar posten, nu kan ie niet reply-en, hij kan het niet bijhouden met lezen....
Oud 21-08-2003, 16:18
squat
squat is offline
Oud 21-08-2003, 16:21
Verwijderd
Bill Wyman:"Dat is niet waar, ik heb geen relatie met mijn 13-jarige nichtje, ze is 12!"

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 16:27.
Oud 21-08-2003, 16:22
Verwijderd
Wreed
Oud 21-08-2003, 16:25
Chimera
Chimera is offline
*cough* fake *cough*
Oud 21-08-2003, 16:36
poesiefox
poesiefox is offline
Jerry Lee Lewis trouwde ook met zijn dertienjarig nichtje. En hij was toen zelf al in de dertig.

Lolita, was 11, volgens het boek van Vladimir Nabokov. ( 14, in de verfilming, 11 was te schokkend voor het filmpubliek) Haar character gaf zelfs de naam aan het fenomeen. Een Lolitaatje.

Een ontluikend meisje op de grens van de puberteit, een nymphet, volgens de schrijver.

Pedofielen gaan meer voor kleuters, heb ik zo het idee. Die willen juist geen volwassen sexuele kenmerken. Veel meisjes van 10, 11, zijn al ongesteld, hebben borstjes en haar daar beneden. Dat is wat een pedofiel juist afstoot.

Dus als we gaan schelden op Avonkel, moeten we hem Humbert Humbert noemen. ( De ik -persoon in Lolita, ja, ga je schoolgeld terughalen!) Maar geen pedo.
Oud 21-08-2003, 16:36
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Ik denk dat het belangrijk is te zeggen dat het niet erg is om van kinderen te houden, om pedofiel te zijn, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat je met die kinderen niets seksueels doet. Daar zijn zij immers nog niet aan toe.
Oud 21-08-2003, 16:45
Loezzel
Loezzel is offline
Alsjeblieft zeg, wat een bullshit. Nou ben ik wel erg benieuwd wat de topicstarter erop te zeggen heeft waarom dat kind wel bij hem mag slapen, terwijl haar ouders tegen die relatie zijn??
(Beetje kromme zin, maar in zo'n topic mag dat, vind ik )
Oud 21-08-2003, 16:49
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:

jij gaat een relatie aan met iemand 10?!?!?!?!?!??!!!

sorry hoor maar ik geloof eigenlijk niet dat een meisje van 10/11 jaar toe is aan 'relatie' met een man van 21? (nu 25 dan)
omg! het spijt me ik vind dit leeftijdverschil echt té groot zeg..
vooral omdat zij minderjarig is...
Oud 21-08-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 21-08-2003 @ 17:49:

jij gaat een relatie aan met iemand 10?!?!?!?!?!??!!!

sorry hoor maar ik geloof eigenlijk niet dat een meisje van 10/11 jaar toe is aan 'relatie' met een man van 21? (nu 25 dan)
omg! het spijt me ik vind dit leeftijdverschil echt té groot zeg..
vooral omdat zij minderjarig is...
ben ik ook wel met je eens...
Oud 21-08-2003, 16:58
poesiefox
poesiefox is offline
Heee, als hij iets mag met iemand van 12 jaar jonger, mag ik het ook ja!
Oud 21-08-2003, 17:05
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 17:58:
Heee, als hij iets mag met iemand van 12 jaar jonger, mag ik het ook ja!
hahahahaha
Oud 21-08-2003, 17:08
WB_Oud
WB_Oud is offline
In dit geval is een strafrechtelijk onderzoek mogelijk zonder aanklacht, en een gevangenisstraf van minimaal 2 jaar zit er zeker in... Wegens pedofilie.
Oud 21-08-2003, 17:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-08-2003 @ 17:25:
*cough* fake *cough*
Néé? Echt?

*zucht* Dat mensen hier nog serieus op ingaan, dat gaat m'n petje echt te boven...
Oud 21-08-2003, 17:20
load_harmony
load_harmony is offline
jij bent volwassen, zij is nog amber puber, gaat nog helemaal veranderen en zo
Oud 21-08-2003, 17:30
Verwijderd
waarom geloof ik dit toch niet
wie is er nou weer undercover?
Oud 21-08-2003, 17:41
Verwijderd
Ik heb moeite dit serieus te nemen maar hoe dan ook wordt dat in ieder geval niet gedaan en wordt er dus ontzettend weinig serieus gereageerd, bovendien zullen de serieuze reacties die nog volgen redelijk overeenkomen met wat er al serieus is geantwoord..

Ik sluit hem (in ieder geval voorlopig)

(zie ook M&M )
Oud 21-08-2003, 17:41
Last Resort
Last Resort is offline
Jij bent een wanhopige stumper, en eerlijk gezegd vind ik je echt een pedofiel. Ga je schamen man

Regels voor berichten