Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Haha, jij was van de leeftijd dat je afgestudeerd kon zijn aan de universiteit, en zij zat nog in groep 6 of 7? Hahahaha ![]() ![]() |
![]() |
|
WAT EEN BULLSHIT
je heb al 3 jaar relatie met r zeg je, ze is nu 13, dus 3 jaar geleden 10 dr ouders hebben wat op jullie relatie tegen.. dan vraag ik me af hoe jij er nog een relatie mee kan hebbe als dr ouders dr tegen zijn en ze noig zon klein kindje is.. slotje
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze is nog heel jong, en als jullie ruzie krijgen of weet ik veel wat, kan zij jou aanklagen voor sex met minderjarige. dan ben je de lul. plus snap ik ook wel dat je negatieve reacties zien... face it, je bent officieel een pedofiel. maarjah dat is wat de meeste dr van denken. ik kan wel snappen dat jullie relatie écht fijn is enzow, maar probeer jij dan ook te snappen dat er altijd mensen zijn die daar verkeerd op kunnen reageren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Pientere mensen hier. Ik zal het even uitleggen.
Ten eerste typt hij als een debiel, niet een teken van volwassenheid. In de eerste post legt hij de nadruk op een seksuele relatie. Dan zegt hij dat hij op zijn 22 al een relatie met haar had toen ze 10 was. Hij heeft vandaag dit account gemaakt. |
![]() |
|
mag hier astublieft een slotje op wat een onzin ik geloof er niks van klopt ook niet.haar ouders zijn er op tegen maar ze slaapt wel bij jou
![]() SMEERLAP!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Jerry Lee Lewis trouwde ook met zijn dertienjarig nichtje. En hij was toen zelf al in de dertig.
Lolita, was 11, volgens het boek van Vladimir Nabokov. ( 14, in de verfilming, 11 was te schokkend voor het filmpubliek) Haar character gaf zelfs de naam aan het fenomeen. Een Lolitaatje. Een ontluikend meisje op de grens van de puberteit, een nymphet, volgens de schrijver. Pedofielen gaan meer voor kleuters, heb ik zo het idee. Die willen juist geen volwassen sexuele kenmerken. Veel meisjes van 10, 11, zijn al ongesteld, hebben borstjes en haar daar beneden. Dat is wat een pedofiel juist afstoot. Dus als we gaan schelden op Avonkel, moeten we hem Humbert Humbert noemen. ( De ik -persoon in Lolita, ja, ga je schoolgeld terughalen!) Maar geen pedo.
|
Alsjeblieft zeg, wat een bullshit. Nou ben ik wel erg benieuwd wat de topicstarter erop te zeggen heeft waarom dat kind wel bij hem mag slapen, terwijl haar ouders tegen die relatie zijn??
(Beetje kromme zin, maar in zo'n topic mag dat, vind ik ![]()
||
Citaat:
![]() jij gaat een relatie aan met iemand 10?!?!?!?!?!??!!! sorry hoor maar ik geloof eigenlijk niet dat een meisje van 10/11 jaar toe is aan 'relatie' met een man van 21? (nu 25 dan) omg! het spijt me ik vind dit leeftijdverschil echt té groot zeg.. vooral omdat zij minderjarig is...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *zucht* Dat mensen hier nog serieus op ingaan, dat gaat m'n petje echt te boven... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb moeite dit serieus te nemen maar hoe dan ook wordt dat in ieder geval niet gedaan en wordt er dus ontzettend weinig serieus gereageerd, bovendien zullen de serieuze reacties die nog volgen redelijk overeenkomen met wat er al serieus is geantwoord..
Ik sluit hem (in ieder geval voorlopig) (zie ook M&M ) |
![]() |
|
|