Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 22:17
Chimera
Chimera is offline
Ik heb me d'r eigenlijk al vaker aan zitten ergeren, maar is het niet een idee om op de index alleen de mensen die zeker/misschien komen mee te tellen? Je ziet meetings met 30 personen terwijl meer dan de helft zich heeft afgemeld. Sowieso snap ik het nut van afmelden eigenlijk niet zo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 22:20
Koen
Koen is offline
Sowieso is gewoon die hele meeting manager bagger als je 't mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:20
Chimera
Chimera is offline
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:34
PV
PV is offline
het is toch duidelijk als je zegt dat je niet komt, hoeft niemand je dr te verwachten. want er komen vaak mensen naar meetings terwijl ze de MM niet gebruiken..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef op 16-08-2003 @ 23:34:
het is toch duidelijk als je zegt dat je niet komt, hoeft niemand je dr te verwachten. want er komen vaak mensen naar meetings terwijl ze de MM niet gebruiken..
Inderdaad

En het is handig voor mensen die zich eerst hebben aangemeld dat ze wél kwamen, maar dan uiteindelijk moesten herzien...
Oud 16-08-2003, 22:59
LM
LM is offline
Van die dozen die zig niet eens aanmelden maar meteen op niet komen zetten alleen om er in te staan
Ik noem geen namen *moeite*
Oud 16-08-2003, 23:04
PV
PV is offline
Citaat:
LoveMaster schreef op 16-08-2003 @ 23:59:
Van die dozen die zig niet eens aanmelden maar meteen op niet komen zetten alleen om er in te staan
Ik noem geen namen *moeite*
Ik zal me maar aangesproken voelen ik wil me voor jouw plezier wel eerst aanmelden en daarna weer afmelden, hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-08-2003 @ 23:54:
Inderdaad

En het is handig voor mensen die zich eerst hebben aangemeld dat ze wél kwamen, maar dan uiteindelijk moesten herzien...
Allemaal prima, maar dan nog heeft het geen zin die mensen mee te tellen, DAAR gaat het om.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-08-2003 @ 00:15:
Allemaal prima, maar dan nog heeft het geen zin die mensen mee te tellen, DAAR gaat het om.
Ik had 't over 't laatste deel van je openingspost Sowieso snap ik het nut van afmelden eigenlijk niet zo
Oud 17-08-2003, 03:09
Verwijderd
Een versimpeld voorbeeld:

Er is een Beheerdersmeeting.

Aangemeld: Simon
Afgemeld: Jon

Dan weet Simon dus dat zijn meeting gaat mislukken. Als Jon er niet bij zou staan, weet Simon dat niet.

Datzelfde geldt ook voor andere meetings. En dan vooral als regulars zich afmelden. Er zijn ook mensen die zich voor _elke_ meeting afmelden. Dat heeft inderdaad weinig nut.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 08:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
En er zijn mensen die komen naar een meeting voor bepaalde anderen.
Dus dan is het wel handig als je gelijk ziet wie er wel of niet komt zodat je niet een eeuwigheid op misschien hoeft te staan.

En ik vind het zelf ook wel handig om te zien wie er niet komen. (kun je toch een poging wagen ze te overtuigen )
Oud 17-08-2003, 10:35
Chimera
Chimera is offline
NOGMAALS!

Het gaat er niet perse om of het afmelden nuttig is, daar zijn we nu wel uit, het is inderdaad nuttig.

Het gaat er dus om dat ook afgemelde personen meegeteld worden op de indexpagina!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 10:44
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-08-2003 @ 11:35:
NOGMAALS!

Het gaat er niet perse om of het afmelden nuttig is, daar zijn we nu wel uit, het is inderdaad nuttig.

Het gaat er dus om dat ook afgemelde personen meegeteld worden op de indexpagina!
Moet makkelijk te veranderen zijn inderdaad (toch?)
Ik bedoel, dan laat je de tellers gewoon alleen de aangemeld en de misschien lijsten tellen
(of gaat het net even iets lastiger? )
Oud 17-08-2003, 15:17
Irina
Irina is offline
damn jullie begrijpen chimera echt voor geen drol he, ik ben t met m eens, dit geeft een slechte weergave van de feiten
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Irina schreef op 17-08-2003 @ 16:17:
damn jullie begrijpen chimera echt voor geen drol he
Thanks, begon al bang te worden dat het aan mij lag
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Irina schreef op 17-08-2003 @ 16:17:
damn jullie begrijpen chimera echt voor geen drol he, ik ben t met m eens, dit geeft een slechte weergave van de feiten
Precies...

Ben 't er helemaal mee eens, ik erger me er ook aan...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:00
Nona
Nona is offline
Indexpagina --> oogjes open doen, dan kom je er vanzelf achter wie er wel en niet mee gaat.

Ja, het is heel nuttig om een afwezigheidslijst bij te houden. Ik heb mezelf op die lijst gezet na twaalf PM's of ik naar de meeting van psych kwam een tijdje terug.
Oud 17-08-2003, 16:05
Irina
Irina is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-08-2003 @ 17:00:
Ik heb mezelf op die lijst gezet na twaalf PM's of ik naar de meeting van psych kwam een tijdje terug.
zo hé, jij bent populair!!111
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:20
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Irina schreef op 17-08-2003 @ 17:05:
zo hé, jij bent populair!!111
't is dan ook een heel leuk en mooi meisje
Oud 17-08-2003, 16:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-08-2003 @ 17:00:
Indexpagina --> oogjes open doen, dan kom je er vanzelf achter wie er wel en niet mee gaat.
Dit soort denigrerend gezemel is wel ZO GRUWELIJK irritant!

Er is een FOUT in! Het is juist de bedoeling dat die count het aantal mensen dat meegaat weergeeft. Als er een FOUT in zit, kun je dat misschien ook corrigeren?

En ik geloof niet dat iemand het echt intereseert hoe veel PMs jij krijgt
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-niels- schreef op 17-08-2003 @ 17:20:
't is dan ook een heel leuk en mooi meisje
Je kunt overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:27
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-08-2003 @ 17:23:
Je kunt overdrijven.
dat zou kunnen maar dat doe ik nooit... dus
Oud 17-08-2003, 16:27
Nona
Nona is offline
Rustig Chim, ik bedoelde er echt niets mee hoor...

Je zegt dat er een fout zit, maar even twee of meer dingen:
- Hoe lang zit die fout er al en was het niet zo bedoeld?
- Is die 'fout' te verhelpen?
- Als de index alleen de mensen die wel of misschien mee gaan weer zou moeten geven heb je er nog niets aan aangezien misschien nog geen ja is. Dan zou je dus ofwel die dingen apart moeten weergeven, ofwel alleen de aantallen die wel komen. En dan kan je net zo goed even kijken, of zit ik nou fout?

Over die PM's:het was maar een voorbeeld waarom ik afmelden handig vind. Sorry als dat je stoort.

@ Irina: wat geef je vandaag weer geweldige argumenten voor je standpunt. Op de man spelen noemen we een drogreden, zo heb ik bij Nederlands geleerd, en het is een loze manier van discussiëren.
Oud 17-08-2003, 17:00
Irina
Irina is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-08-2003 @ 17:27:
@ Irina: wat geef je vandaag weer geweldige argumenten voor je standpunt. Op de man spelen noemen we een drogreden, zo heb ik bij Nederlands geleerd, en het is een loze manier van discussiëren.
wat bazel je over mijn standpunt, ik ben het met chimera eens, en ook met zijn argumenten. En door te zeggen dat je 12(!) pm's kreeg lok je het zelf uit, ga nou geen heilig boontje lopen spelen omdat je toevallig forumbazin bent.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:17
Methuselah
Methuselah is offline
Offtopic: Niels, je moet je zo niet opwinden jongen...
Oud 23-08-2003, 14:52
Simon
Simon is offline
Dus een extra kolom met daarin het aantal personen dat meegaat, zou mooi zijn. Wie kan dat programmeren? Doc? Koen?
Oud 23-08-2003, 14:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Simon schreef op 23-08-2003 @ 15:52:
Dus een extra kolom met daarin het aantal personen dat meegaat, zou mooi zijn. Wie kan dat programmeren? Doc? Koen?
Gewoon simpelweg het aantal mensen dat zich afgemeld heeft niet meetellen is nog simpeler, en afdoende.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-08-2003 @ 19:17:
Offtopic: Niels, je moet je zo niet opwinden jongen...
I know
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:23
Nona
Nona is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-08-2003 @ 15:55:
Gewoon simpelweg het aantal mensen dat zich afgemeld heeft niet meetellen is nog simpeler, en afdoende.
Maar heeft het dan zin om de mensen die misschien mee gaan wel mee te tellen? Ik snap wat je bedoelt hoor, maar misschien-mensjes melden zich maar vaak genoeg af. Dan is dat aantal nog altijd hoger, dus kan je misschien beter alleen de mensen meetellen die zeker mee gaan.

@ Irina nog eens: je weet zelf dondersgoed dat je geen standpunt kunt verdedigen door mensen persoonlijk aan te vallen. Dat heeft namelijk niets met je standpunt te maken.
Oud 23-08-2003, 15:30
Koen
Koen is offline
Citaat:
Simon schreef op 23-08-2003 @ 15:52:
Ik herschrijf de hele meeting manager, probeer ook functionaliteiten als eigen meetings aanvragen, stemmen voor een datum en plaats, etc toe te voegen. Give it a week or 2.

Functionele suggesties zijn welkom.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:34
Simon
Simon is offline
Go Koen!
Oud 23-08-2003, 15:53
PV
PV is offline
dr zijn trouwens ook mensen die zich nooit af/aan kunnen melden.. heb ik iig in meerdere topics al gelezen. dan heeft heel die manager eigenlijk al geen zin meer
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:00
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef op 23-08-2003 @ 16:53:
dr zijn trouwens ook mensen die zich nooit af/aan kunnen melden.. heb ik iig in meerdere topics al gelezen. dan heeft heel die manager eigenlijk al geen zin meer
Om dezelfde reden kunnen zij niet in 't fotoboek inloggen of aanmelden: in hun nickname staan tekens die niet ondersteund worden daar
Koen lost dat per user op in 't fotoboek (toch?) maar de meetingmanager wordt maar zelden ge-update qua forumleden, vandaar ook dat Conan zelfs nadat hij FB+ af was, nog 'n topic kon aanmaken daar
Oud 23-08-2003, 16:14
Koen
Koen is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 23-08-2003 @ 17:00:
Om dezelfde reden kunnen zij niet in 't fotoboek inloggen of aanmelden: in hun nickname staan tekens die niet ondersteund worden daar
Koen lost dat per user op in 't fotoboek (toch?) maar de meetingmanager wordt maar zelden ge-update qua forumleden, vandaar ook dat Conan zelfs nadat hij FB+ af was, nog 'n topic kon aanmaken daar
Niet helemaal waar.

De Meeting manager is nog steeds gebasseerd op de oude forum software. Alle leden met hun password staan opgeslagen in tekstfiles. Verander je hier je pass, dan verandert ie daar niet.

Tampert moet dus handmatig die dingen updaten. Als je pas net lid bent ben je bij de MM nog niet bekend en kan je dus niet inloggen. Klote systeem natuurlijk, met deze software.

Niet in kunnen loggen bij het fotoboek heeft meestal te maken met moeilijke tekens of een 2e aanmelding. Heel ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Koen schreef op 23-08-2003 @ 17:14:
Niet helemaal waar.

De Meeting manager is nog steeds gebasseerd op de oude forum software. Alle leden met hun password staan opgeslagen in tekstfiles. Verander je hier je pass, dan verandert ie daar niet.

Tampert moet dus handmatig die dingen updaten. Als je pas net lid bent ben je bij de MM nog niet bekend en kan je dus niet inloggen. Klote systeem natuurlijk, met deze software.

Niet in kunnen loggen bij het fotoboek heeft meestal te maken met moeilijke tekens of een 2e aanmelding. Heel ander verhaal.
Dat van die tekens van 't fotoboek was dan toch juist

Ik heb sindsdien m'n pass trouwens veranderd hoor (van oude naar nieuwe software) en ik heb geen problemen gehad in de MM
Reageren

Regels voor berichten