![]() |
|
Vandaag uit in Belgie en volgens mij ook in Nederland.
Heb je hem al gezien, of ga je hem kijken. Voor mij is ie een aanrader! Ik vond hem zalig... de off. website : http://www2.warnerbros.com/whatagirlwants/ Daphne, een Amerikaans meisje van 17 jaar, leeft samen met der moeder. Ze besluit naar Londen te gaan om haar onbekende vader te ontmoeten... en voor de rest moet je hem maar gaan kijken.
|
![]() |
|
What a Girl Wants
Daphne heeft alles wat ze maar zou willen hebben. Ze ziet er leuk uit en heeft bijzondere relatie met haar moeder. Maat toch voelt ze zich niet compleet. Haar droom is om haar vader te ontmoeten. Dan ontdekt ze dat haar vader niemand minder is dan de bekende politicus Lord Henry Dashwood. Henry stelt zijn leven open voor de dochter van wie hij het bestaan niet eens vermoedde. Haar verschijning veroorzaakt zoveel ophef dat Henry's politieke carrière en zijn verkiezingscampagne gevaar loopt. Om dit te voorkomen besluit Daphne om haar levendige persoonlijkheid te onderdrukken. Ze transformeert zichzelf tot een nette jongedame en stort zich in het stijve Engelse sociale leven. Helaas krijgt ze geen enkele hulp van zijn achterbakse verloofde en haar jaloerse dochter. Met de hulp van Ian, een charmante lokale muzikant, probeert Daphne te bewijzen dat liefde alles kan overwinnen. Al snel realiseert ze zich echter dat ze niet blij is met de persoon in wie ze langzaam verandert.... Hij is al in de Nederlandse bios, check www.bios.nl ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Meidenfilms (ofwel: chick flicks). x-spekkie-x | 84 | 27-08-2005 22:29 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
Muziek |