Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt eraan of ik een bui heb van 'keihard werken' of 'het komt allemaal nog wel een keertje'
keihard werken: verplicht ik mezelf 3/4 uur eraan te werken/leren het komt allemaal wel: 1.5 uur ![]() V3
|
Huiswerk ???
![]() Zit nu in V6 en doe zo min mogelijk!!! Alleen als ik tentamens heb moet ik toch echt wel leren (helaas, maar dan wel zo min mogelijk) en af en toe moet je wat inleveren, dat is ook naar! Maar hoeveel per dag ik gemiddeld kwijt ben? geen idee (binnnenkort examens, daar moet ik voor gaan leren ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lijkt me namelijk nogal overdreven 3/4 uur kom ik aan als ik proefwerkweek heb ja.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
2hbo: half uur per dag ongeveer. ik doe veel in groepjes op school, dus niet thuis, maar het is wel een soort thuiswerk zeg maar..maar dat heb ik niet meegerekend...
eig is een gemiddelde zowieso lastig te zeggen, de meeste dagen doe ik nml niets, en dan in 1 keer een paar uur ofzo. |
![]() |
|
Met PO's en dossiertoetsen kan ik vanaf dat ik thuis kom tot dat ik naar bed ga aan m'n hw zitten. Plannen is nl. niet zo aan mij besteed...
Maar heb ik gewoon normale toetsen en normaal hw dan is het meestal een half uur/ een uur per dag
|
![]() |
|
Ik maak alleen opdrachten die gecontroleerd worden (of ik schrijf ze over). Want ik ben niet zo iemand die er van leert door dingen te maken.
De eerste 5 weken in een blok doe ik weinig, gemiddeld ben ik een kwartier bezig met schoolwerk. In de proefwerk week hele midagen en avonden, wel met veel pauzes want ik heb een concentratie stooris. 4 havo e&m
|
![]() |
heb op de havo die jaren gemiddeld in de eerste 1 uur aan hw wat gedaan in de 2de een half uur en in de derde en vierde heb ik er niets meer aangedaan.
Ben dan ook blijven zitten en naar de MAVO gegaan EITJE! Deed daar niets en ben geslaagd zonder dat ik iets geleerd heb. Doe nu een vervolg opleiding waar iedereen in mijn klas veel moet doen aan HW behalve ik een nog een andere jongen omdat we alles al afhebben is veel te makkelijk dus THUIS IETS MAKEN NEEEEEEEEEE Nooit!!!!!!!!!!!! Lekker relaxen thuis |
![]() |
|
ik zit nu in 6VWO en ik ben momenteel o uur per dag met school/huiswerk bezig. Op school doen we niks, en thuis ook niet dus ja
![]() Maargoed, dat zal wel veranderen als ik straks moet gaan leren voor mn examens.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maak eigenlijk veel te weinig huiswerk. Dit jaar werk ik nog veel, maar ja 6v dan moet je wel he
![]() |
![]() |
|
Wow.. ik verbaas me erover hoeveel tijd mensen besteden aan huiswerk
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zit nu in 6VWO.
Twee jaar geleden werkte ik veel uren (gem. 4 / 5) per dag aan huiswerk. Nu, vlak voor mijn examens en in toetsweken, is het een beetje afgezwakt naar maximaal een half uurtje. Ben ik ook niet erg blij mee, ik doe soms een poging tot meer. Maar met vrienden wat leuks doen is ook erg verleidelijk. |
![]() |
|
![]() |
Ik doe vwo5 en ik zit per dag gem. een half uur per dag aan mijn hw, uiteraard afhankelijk van evt. PO's of andere zaken die je in moet leveren of die ze controleren. Verder maak ik mijn maakwerk eigenlijk nooit, SO's leren (woordjes) heb ik meestal in 10min gedaan en proefwerken in een half uurtje. Meestal ga ik gewoon op mn bed liggen en val in slaap tot het etenstijd is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar er missen wat details zoals radio + msn ![]() Mijn vriendinnen werken de hele middag en avond en het hele weekend ![]()
|
|