Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2003, 17:50
Zero Squall
Zero Squall is offline
Wat vinden jullie van de trend breezah sletjes. Meiden die zich als hoertjes kleden met weinig lapjes stof over hun lichaam. Meestal met extreem veel make up op. En ze drinken natuurlijk om stoer te doen Bacardi. Ik zelf heb een hekel aan deze domme wijven omdat ze meestal een dikke additute hebben en zichzelf knap vinden terwijl je juist extreem lijken op een doorsnee boterham. In andere gevallen een afgelikte boterham
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2003, 17:53
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Wat ik daarvan vind? nou precies wat jij zegt
maarja als zij dat zo willen tja dan kun je ze niet tegenhouden he. Elke avond met een andere gast naar bed JAK moet er nie aan denken. Ik vind ze meestal arrogant en allemaal hetzelfde
Oud 25-07-2003, 17:53
poesiefox
poesiefox is offline
Kleine meisjes willen graag groot zijn en een jongen versieren. Dat is altijd al zo geweest, en hoe zich uitdosten, in welke stijl dan ook, was altijd al belachelijk. Die kindersmoeltjes en die magere kleine lichaampjes. Agossie. En toch zijn er altijd weer jongens die het erop doen.
Oud 25-07-2003, 17:54
Qimm
Qimm is offline
uhm ... lifestyle?
Oud 25-07-2003, 17:54
Zero Squall
Zero Squall is offline
Het gaat er vooral hier effe om van vinden jullie ze sexsueel aantrekkelijk of niet. Andere dingen mogen natuurlijk ook over zulke meisjes worden gezegd.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 17:56
Poor twisted me
ik vind ze vaak zo arrogant dat ik van ze walg! ze wilen elke jongen doen het met elke jongen en ja ze worden steeds jonger van die bruggertjes lopen er tegenwoordig ookal zo bij.
Ze hebben hun haren ook vaak elke dag een andere kleur en hun kop zit groen en geel van de make-up. en ze lopen vaak in veel te foute kleding b.v. dat ze nauwelijks iets aanhebben in hartje winter.
Oud 25-07-2003, 18:01
poesiefox
poesiefox is offline
Eerlijk gezegd zegt dat meer over de jongens die het met een veel jonger breezersletje doen, dan over de aangejurkte kinderen zelf, nietwaar? Alle kinderen verkleden zich graag in de spullen van hun grote zus. Alleen de breezergeneratie mag er van hun ouders mee over straat en naar de disco.
Oud 25-07-2003, 18:02
Poor twisted me
Citaat:
poesiefox schreef op 25-07-2003 @ 19:01:
Eerlijk gezegd zegt dat meer over de jongens die het met een veel jonger breezersletje doen, dan over de aangejurkte kinderen zelf, nietwaar? Alle kinderen verkleden zich graag in de spullen van hun grote zus. Alleen de breezergeneratie mag er van hun ouders mee over straat en naar de disco.
hehe ja de meeste zijn gewoon echt bruggers ofzo.
Oud 25-07-2003, 18:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik snap niet waar je je druk om maakt..
laat ze lekker als ze dat willen, ik zit er echt niet mee..
zolang ik niet hoef te horen dat ze ontmaagd zijn door gast van 6 jaar ouder enzow en zich niet laten neuken door zon standaard neger vind ik het geen probleem
Oud 25-07-2003, 18:10
Zero Squall
Zero Squall is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 25-07-2003 @ 19:07:
ik snap niet waar je je druk om maakt..
laat ze lekker als ze dat willen, ik zit er echt niet mee..
zolang ik niet hoef te horen dat ze ontmaagd zijn door gast van 6 jaar ouder enzow en zich niet laten neuken door zon standaard neger vind ik het geen probleem
Ja jij hebt vast nisk op tegen omdat het in je SIG staat en dat over die negers dat snap ik niet helemaal. Zo ver ik weet pakken oudere nederlands breezersletjes net zoveel als negers.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:20
Winner
Winner is offline
Sommige van die meisjes zien er best geil uit, dus voor 1 nacht zou ik zeggen bring it on, maar langer dan een week zou ik het niet uithouden met zo'n meisje. Op intellectueel niveau moet zich ook het een en ander kunnen afspelen.
Oud 25-07-2003, 18:23
Verwijderd
Zoals jij het beschrijft vind ik het natuurlijk niet seksueel aantrekkelijk.

Wat niet wil wegnemen dat sommige 'breezerdrinkende' meisjes best wel knap kunnen zijn. Vergeet niet dat sommige meisjes breezer drinken omdat ze net als de meeste jongens in hun jongere jaren bier gaan drinken: om stoer te zijn. En zeg nou eerlijk, als je als goedgelovige 12 jarige voor het eerst drank in je gretige klauwtjes geschoven krijgt, dan smaakt breezer een stuk bekender dan het bittere bier. Je drinkt op die leeftijd tenslotte nog limonade en fanta thuis, je tong is niet gewent aan de sterke smaak van bier. Sommige meisjes (en zeker ook jongens) blijven steken bij de breezer, omdat ze niet echt de tijd nemen om aan het bier te wennen, of gewoon om de simpele reden dat ze bier niet lekker vinden. Who cares?

Nadelen van breezerdrinken zijn eigenlijk alleen dat het slecht(er) is voor de tanden dan bier, en dat het een flinke zakcent meer kost.

Nadeel van de 'bier'generatie vind ik weer dat ze zichzelf erg stoer vinden dat ze bier drinken (en dus 'anders' zijn dan de meute) , en deze 'stoerheid' gaan afgeven op de onzekere meisjes die stoer om zich heen kijken terwijl ze aan een rietje zuigen met breezer erin.

Vind je bier lekkerder? drink dan bier... Vind je breezer lekkerder? drink dan breezer. Wat maakt het nou uit. Ik zie genoeg meisjes met 'bier in hun handen' die nog stoerder doen dan de gemiddelde 'breezerslet'.

ik irriteer me tegenwoordig meer aan de mensen die de breezersletjes aanwijzen, dan de breezersletjes zelf.

Ik persoonlijk drink liever bier, om de simpele reden dat ik niet echt fan ben van zoete drankjes, en omdat mijn budget nou eenmaal niet altijd toestaat om dergerlijke strapatsen in te slaan. Maar dit wil niet wegnemen dat ik een vies gezicht ga trekken als ik een groene breezer voorgeschoteld krijg. (de rest vind ik niet lekker)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:25
Some
Some is offline
Nou op me vakantie zag ik er een die had een kort rokje aan strak truitje waarbij je dr navel met piercing zag. Ze was blond ook een piercing in dr tong + vette laag make up!! Echt zo'n sletje dus maar toen was ze bij onze groep spraken we ook met haar maar ze was het tegenovergestelde !! Ze was heel aardig enzo en totaal geen slet (zover ik gaar mocht geloven)

Dus het zegt niet altijd wat. Om eerlijk te zijn waarom zou je er niet overheen gaan (als je vrijgezel bent, op vakantie en weet dat je niets oploopt?) Maarja dat is het hem vaak he. Verders zijn het vaak wel sletjes ja
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:35
DaBoY
DaBoY is offline
Meestal zijn ze wel lekker hoor

En ja...ik hou wel van zo'n lekkere sletje waar geen verplichtingen aan vastzitten
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:35
Boas
Boas is offline
Ik was laatst in Engeland... nou.. savonds loopt daar het gros van de vrouwen/meisjes in korte rokjes en strakke shirtjes. Wij dachten eerst serieus dat we in een hoerenbuurt beland waren.

.. tot zover mijn weinig bijzonder nuttige post.
Oud 25-07-2003, 18:37
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Zero Squall schreef op 25-07-2003 @ 18:50:
Wat vinden jullie van de trend breezah sletjes. Meiden die zich als hoertjes kleden met weinig lapjes stof over hun lichaam. Meestal met extreem veel make up op. En ze drinken natuurlijk om stoer te doen Bacardi. Ik zelf heb een hekel aan deze domme wijven omdat ze meestal een dikke additute hebben en zichzelf knap vinden terwijl je juist extreem lijken op een doorsnee boterham. In andere gevallen een afgelikte boterham
zolang ze mr happy, happy houden heb ik er geen problemen mee

neej moeten ze toch zelf weten, erger me er niet eens meer aan
Oud 25-07-2003, 19:06
Verwijderd
At last found some friends. ik dacht dat ik de enige die dat ook vind, want hier woont niets anders van zulke bitches.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Zulke types zouden bij mij alleen binnenkomen bij typische gevallen van ontbijtspijt.

Ontbijtspijt:
Als je elkaar 's ochtends aan het ontbijt zit aan te kijken en je jezelf af zit te vragen "Was ik zo dronken gisteren?"
Oud 25-07-2003, 19:08
Pringle
Pringle is offline
shit happens
Oud 25-07-2003, 19:24
Roos
Roos is offline
Boeiend.

Je moet je toch ergens van kunnen onderscheiden...
Oud 25-07-2003, 19:47
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-07-2003 @ 20:08:
Ontbijtspijt:
Als je elkaar 's ochtends aan het ontbijt zit aan te kijken en je jezelf af zit te vragen "Was ik zo dronken gisteren?"
Oud 25-07-2003, 20:12
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Zero Squall schreef op 25-07-2003 @ 19:10:
Ja jij hebt vast nisk op tegen omdat het in je SIG staat en dat over die negers dat snap ik niet helemaal. Zo ver ik weet pakken oudere nederlands breezersletjes net zoveel als negers.
euhm ik heb er inderdaad nix op tegen maar da komt niet door mn sig.. de ene in mn sig is een kakker, de andere een gabber.. totaal niet breezah dus

verder:
Citaat:
Winner schreef op 25-07-2003 @ 19:20:
Sommige van die meisjes zien er best geil uit, dus voor 1 nacht zou ik zeggen bring it on, maar langer dan een week zou ik het niet uithouden met zo'n meisje. Op intellectueel niveau moet zich ook het een en ander kunnen afspelen.
dat bedoel ik, ze zijn toch geweono PERFECT om je behoeftes te vervullen? ze zijn zoo makkelijk jah osorry hoor maar sommige vragen er toch ook gewoon om?
Oud 25-07-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Zero Squall schreef op 25-07-2003 @ 18:50:
Wat denk je nou dat er voor reacties komen als je een bepaalde groep mensen op zo'n manier beschrijft?

Vragen naar de bekende weg?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef op 25-07-2003 @ 21:40:
Wat denk je nou dat er voor reacties komen als je een bepaalde groep mensen op zo'n manier beschrijft?

Vragen naar de bekende weg?
ben jij een breezerslet dan?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:50
Zero Squall
Zero Squall is offline
i guess so
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2003, 20:58
Verwijderd
Heb jij even geluk dat jij het intellectuele vermogen bezit om je van die mensen te onderscheiden
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:06
Demiurge
Demiurge is offline
Omdat het op het seksualiteits forum staat,
ZE ZIJN NEUKBAAR, dus waar doen we moeilijk over? geef ze een paar breezertjes en ze liggen zo op je bed

Speciaal voor de anorexia-breezersletjes is er tegenwoordig:
Bacardie Breezer LIGHT, met minder calorien

Ik trek me er weinig van aan, ik val meer op meisjes met hun eigen smaak en niet van die meeloop meisjes.
Maar van mij mogen ze, ik als jongen heb er geen problemen mee als er een meisje met een kort rokje en een strak truitje lang loopt... kijken mag
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:11
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 25-07-2003 @ 22:06:
ZE ZIJN NEUKBAAR, dus waar doen we moeilijk over? geef ze een paar breezertjes en ze liggen zo op je bed
Jups, het is in ieder geval goedkoper dan dan "50 Euro, suck fuck ?"
Oud 25-07-2003, 21:14
Demiurge
Demiurge is offline
En strakker
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb medelijden met ze. Nu zien ze nog niet in wat ze fout doen, maar over een paar jaartjes komt de klap, en beseffen ze dat hun eigenwaarde naar de klote is. En geloof me: het kost veel moeite om die terug te krijgen. Ik spreek uit ervaring.
Toen ik 15 a 16 was, gedroeg ik me ook als eerstegraads sletje. Nu zie ik in hoe men toen misbruik van me maakte, en dat doet pijn. Gelukkig ben ik een stuk volwassener en verstandiger geworden en zie ik in dat mijn geluk -ook seksueel gezien- maar in handen van één man hoeft te liggen; meer zijn er echt niet nodig voor plezier en een goed leven.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:25
Zero Squall
Zero Squall is offline
Tja ik ben het vaak in de past niet eens geweest met vampiria maar dit keer moet ik haar toch gelijk geven Dan heb ik het vooral over die laatste vier zinnen van haar natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:31
Pringle
Pringle is offline
toch fijn
Oud 25-07-2003, 21:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Zero Squall schreef op 25-07-2003 @ 22:25:
Tja ik ben het vaak in de past niet eens geweest met vampiria maar dit keer moet ik haar toch gelijk geven Dan heb ik het vooral over die laatste vier zinnen van haar natuurlijk
Ach, we komen er wel!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:34
Vevay
Kijk voor meer informatie en meer duidelijkheid vooral even nu naar TMF (lees: Mental Theo).
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-07-2003 @ 19:23:
*heel verhaal*
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

En er word hier in dit topic weer flink met vooroordelen gesmeten. Dat ze er "goedkoop" "sletterig" en in de meeste gevallen, naar mijn mening, "lekker" uitzien. Plus dat ze ook nog breezertjes drinken.. wil niet meteen zeggen dat ze met elke jongen het bed in duiken. Een deel van die meiden zullen vast elk weekend dat ze opstap gaan met 1 of meerdere jongens zoenen.. beetje voelen.. en af en toe nog een beetje meer. Maar dat ze daadwerkelijk elke vrijdag en zaterdag avond met een andere jongen liggen te neuken is gewoon onzin
Je kunt al die meiden die er zo uitzien en liever een breezer drinken dan een glaasje bier gewoon niet allemaal over 1 kam scheren

Maar er word gevraag om een mening. Nou ik heb dus geen mening over, wat jullie "breezahsletjes" noemen, omdat er gewoon verschillende types zijn. Je zult dus wat duidelijker moeten zijn over welk soort meisjes je het hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:51
Vevay
Je kunt zo ook niet allemaal over een kam scheren, maar met hun uiterlijk vragen ze wel een beetje om deze vooroordelen..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Vevay schreef op 25-07-2003 @ 22:51:
Je kunt zo ook niet allemaal over een kam scheren, maar met hun uiterlijk vragen ze wel een beetje om deze vooroordelen..
Dat je bij jezelf gaat denken "hmmz... volgens mij hebben ze al met heel wat jongens sex gehad en zijn ze best makkelijk". Ja das heel normaal natuurlijk. Dat heb ik ook elke keer wanneer zo`n veelste opgemaakte meid zie in te weinig kleding. Maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.

Als ik een "gabber" zie in Lonsdale kleding denk ik ook "zou hij nou echt wat tegen buitenlanders hebben". Dat is tegenwoordig door al die verhalen ook gewoon een hele normale reactie. Maar ik ga dan niet zeggen dat het ook zo daadwerkelijk is, want dat kun je gewoon niet weten zonder die persoon eerst te leren kennen.

Maar hier word nu gezegt dat die "breezahsletjes" ook daadwerkelijk hoertjes zijn enz. enz. Zoals deze site dat iemand hier toenstraks postte. En dat vind ik gewoon niet kunnen. Sorry
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:09
Vevay
Citaat:
3307 schreef op 25-07-2003 @ 23:04:
Maar hier word nu gezegt dat die "breezahsletjes" ook daadwerkelijk hoertjes zijn enz. enz. Zoals deze site dat iemand hier toenstraks postte. En dat vind ik gewoon niet kunnen. Sorry
Dat kan ook eigenlijk niet, maar ik denk ook niet dat je het heel serieus moet nemen. En ook dat BreEzAh-gezeur van de zogenaamde anti-breezahs niet, het zijn van beide kanten alleen maar puberale bevliegingen, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:15
Demiurge
Demiurge is offline
Zulke mensen moeten er ook zijn...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Vevay schreef op 25-07-2003 @ 23:09:
Dat kan ook eigenlijk niet, maar ik denk ook niet dat je het heel serieus moet nemen. En ook dat BreEzAh-gezeur van de zogenaamde anti-breezahs niet, het zijn van beide kanten alleen maar puberale bevliegingen, lijkt mij.

Nouja er zijn genoeg meiden die wel overeenkomen met dat hele lijstje op die site. Ik ken er genoeg van. Maar dat zijn geen breezahsletjes maar gewoon snollen. En dat heeft niks te maken met het feit dat ze breezers drinken of zich bloot kleden, maar dat heeft te maken met hun karakter.

Ik ken ook genoeg die zich "voordoen" als zulke types, er zo uitzien, maar in werkelijkheid zo heilig zijn als maar kan en zijn ook best serieuze en slimme meiden

En wat hier onder staat herken ik nu op dit moment op deze forum dus ook

Citaat:
"Och en wee, ik zou nog pagina's door moeten typen om een compleet naslagwerk te creëren over deze jonge generatie mensen, om alle aspecten van deze boeiende generatie te analyseren en te catalogiseren. Maar met een schuddend hoofd neem ik al weer een nieuwe horde meelopers waar die zich ontwikkeld heeft. Vooral op het FOK!-forum neem ik waar dat het tegenwoordig cool is om tegen mensen uit de BrEeZaH-cultuur te zijn. Bij de eerste de beste foto van een meisje, worden de BrEeZaH-termen al in de ring gegooid om desbetreffende te demoniseren. Indien een beetje make-up of zelfs als er een stuk ontbloot huid te zien is, wordt de gene op de foto gelijk als BrEeZaH-chick aan de schandpaal genageld."

Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-07-2003 @ 21:44:
Waar slaat dat nou weer op?

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de topicstarter die 'breezersletten' (de naam zelf al) zo negatief beschrijft,
dat niemand daadwerkelijk zegt:
Oooooh ik vind Breezersletten wel leuk

Komop
Wat denk je zelf?
Je kunt toch verwachten dat iedereen reageert van:
"Jaaaa ik vind dat ook verschrikkelijk als ze dit en dat doen"

Want iemand die 'zo'n meidje' wel leuk vindt,
Noemt dat meidje ten eerste al geen breezerslet

Dussehm,
Denk na voordat je zo'n bericht post want je hebt er kennelijk niet echt over nagedacht
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef op 25-07-2003 @ 23:20:
Waar slaat dat nou weer op?

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de topicstarter die 'breezersletten' (de naam zelf al) zo negatief beschrijft,
dat niemand daadwerkelijk zegt:
Oooooh ik vind Breezersletten wel leuk

Komop
Wat denk je zelf?
Je kunt toch verwachten dat iedereen reageert van:
"Jaaaa ik vind dat ook verschrikkelijk als ze dit en dat doen"

Want iemand die 'zo'n meidje' wel leuk vindt,
Noemt dat meidje ten eerste al geen breezerslet

Dussehm,
Denk na voordat je zo'n bericht post want je hebt er kennelijk niet echt over nagedacht
verlicht ons dan met uw kennis, o edele breezerslet

(serieus)

vertel ons dan jouw visie, commentaar hebben kan natuurlijk niet zonder dat je je eigen mening post
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-07-2003 @ 23:46:
verlicht ons dan met uw kennis, o edele breezerslet

(serieus)

vertel ons dan jouw visie, commentaar hebben kan natuurlijk niet zonder dat je je eigen mening post
Bullshit
Ik ben het er echt helemaal mee eens
Ik haat ze ook

Ik vind het alleen zo'n topic van
"Ow beste forummers, zeg alsjeblieft dat je het met me eens bent"

Want er wordt gevraagd naar de bekende weg
Want iedereeen vindt dat als je het op zo'n manier brengt

Ik dus ook!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 23:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 25-07-2003 @ 22:06:

Jongens die zo praten zijn 9 v/d 10 keer gewoon eerste klas rukkers.

Ik vind dat hele breezerslet gezeik walgelijk. Alsof je meteen met iedereen 't bed in duikt als je blond en 15 bent en breezers lekker vind
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 00:07
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 26-07-2003 @ 00:59:
Ik vind dat hele breezerslet gezeik walgelijk. Alsof je meteen met iedereen 't bed in duikt als je blond en 15 bent en breezers lekker vind
Juist, niet iedereen over een kam scheren.

Daarnaast, ieder z'n lifestyle, waarom kunnen mensen anderen met een andere levenswijze nou niet es gewoon respecteren.
En dan nog de mensen die zich zo gedragen, laat ze lekker, stoor je jezelf er niet aan. Dan kan je zelf ook nog een leuk avond hebben. Ze zullen misschien ooit wel es inzien dat ze niet echt verstandig bezig zijn.
Oud 26-07-2003, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-07-2003 @ 00:59:
Alsof je meteen met iedereen 't bed in duikt als je blond en 15 bent en breezers lekker vind
Ja
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 00:30
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-07-2003 @ 18:54:
uhm ... lifestyle?
ja.

verplaatst.
Oud 26-07-2003, 01:39
Faery
Faery is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-07-2003 @ 21:44:
Mjaa, was het maar zo'n feest :]
Oud 26-07-2003, 02:04
AtHell
AtHell is offline
Was britt maar een breezersletje .

*droomt weg*
Oud 26-07-2003, 08:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-07-2003 @ 19:23:
Zoals jij het beschrijft vind ik het natuurlijk niet seksueel aantrekkelijk.

Wat niet wil wegnemen dat sommige 'breezerdrinkende' meisjes best wel knap kunnen zijn. Vergeet niet dat sommige meisjes breezer drinken omdat ze net als de meeste jongens in hun jongere jaren bier gaan drinken: om stoer te zijn. En zeg nou eerlijk, als je als goedgelovige 12 jarige voor het eerst drank in je gretige klauwtjes geschoven krijgt, dan smaakt breezer een stuk bekender dan het bittere bier. Je drinkt op die leeftijd tenslotte nog limonade en fanta thuis, je tong is niet gewent aan de sterke smaak van bier. Sommige meisjes (en zeker ook jongens) blijven steken bij de breezer, omdat ze niet echt de tijd nemen om aan het bier te wennen, of gewoon om de simpele reden dat ze bier niet lekker vinden. Who cares?

Nadelen van breezerdrinken zijn eigenlijk alleen dat het slecht(er) is voor de tanden dan bier, en dat het een flinke zakcent meer kost.

Nadeel van de 'bier'generatie vind ik weer dat ze zichzelf erg stoer vinden dat ze bier drinken (en dus 'anders' zijn dan de meute) , en deze 'stoerheid' gaan afgeven op de onzekere meisjes die stoer om zich heen kijken terwijl ze aan een rietje zuigen met breezer erin.

Vind je bier lekkerder? drink dan bier... Vind je breezer lekkerder? drink dan breezer. Wat maakt het nou uit. Ik zie genoeg meisjes met 'bier in hun handen' die nog stoerder doen dan de gemiddelde 'breezerslet'.

ik irriteer me tegenwoordig meer aan de mensen die de breezersletjes aanwijzen, dan de breezersletjes zelf.

Ik persoonlijk drink liever bier, om de simpele reden dat ik niet echt fan ben van zoete drankjes, en omdat mijn budget nou eenmaal niet altijd toestaat om dergerlijke strapatsen in te slaan. Maar dit wil niet wegnemen dat ik een vies gezicht ga trekken als ik een groene breezer voorgeschoteld krijg. (de rest vind ik niet lekker)
ja, dat vind ik ook! Ik lus helemaal geen bier, kan er nog steeds niet aan wennen, ik lus alleen mixen, dus ook breezers. Er is heus niks mis met de breezer, maar tegen die wijven die zo huppelkut-achtig doen! Ik zat laatst op het strand, zat er een zo'n huppelkut van een jaar of 12 naast me. Nou, zij was zooo erg, ze dacht dat ze alles was en toen ik Paul van Dijk begon te draaien, zat dat wijf ammel te zeiken dat ze het niet mooi vond. Ikke so; wie vroeg jou nou of jij dat mooi vind?! Ik had dat wijf echt neer kunnen meppen. DE TRUT! En dan zie je d'r bij feesten bij die jongens van mijn leeftijd huppelen en kwijlen. Echt heel triest!
Reageren

Regels voor berichten