Advertentie | |
|
![]() |
|
ik snap niet waar je je druk om maakt..
laat ze lekker als ze dat willen, ik zit er echt niet mee.. zolang ik niet hoef te horen dat ze ontmaagd zijn door gast van 6 jaar ouder enzow ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals jij het beschrijft vind ik het natuurlijk niet seksueel aantrekkelijk.
Wat niet wil wegnemen dat sommige 'breezerdrinkende' meisjes best wel knap kunnen zijn. Vergeet niet dat sommige meisjes breezer drinken omdat ze net als de meeste jongens in hun jongere jaren bier gaan drinken: om stoer te zijn. En zeg nou eerlijk, als je als goedgelovige 12 jarige voor het eerst drank in je gretige klauwtjes geschoven krijgt, dan smaakt breezer een stuk bekender dan het bittere bier. Je drinkt op die leeftijd tenslotte nog limonade en fanta thuis, je tong is niet gewent aan de sterke smaak van bier. Sommige meisjes (en zeker ook jongens) blijven steken bij de breezer, omdat ze niet echt de tijd nemen om aan het bier te wennen, of gewoon om de simpele reden dat ze bier niet lekker vinden. Who cares? Nadelen van breezerdrinken zijn eigenlijk alleen dat het slecht(er) is voor de tanden dan bier, en dat het een flinke zakcent meer kost. Nadeel van de 'bier'generatie vind ik weer dat ze zichzelf erg stoer vinden dat ze bier drinken (en dus 'anders' zijn dan de meute) , en deze 'stoerheid' gaan afgeven op de onzekere meisjes die stoer om zich heen kijken terwijl ze aan een rietje zuigen met breezer erin. Vind je bier lekkerder? drink dan bier... Vind je breezer lekkerder? drink dan breezer. Wat maakt het nou uit. Ik zie genoeg meisjes met 'bier in hun handen' die nog stoerder doen dan de gemiddelde 'breezerslet'. ik irriteer me tegenwoordig meer aan de mensen die de breezersletjes aanwijzen, dan de breezersletjes zelf. Ik persoonlijk drink liever bier, om de simpele reden dat ik niet echt fan ben van zoete drankjes, en omdat mijn budget nou eenmaal niet altijd toestaat om dergerlijke strapatsen in te slaan. Maar dit wil niet wegnemen dat ik een vies gezicht ga trekken als ik een groene breezer voorgeschoteld krijg. (de rest vind ik niet lekker) |
![]() |
|
Nou op me vakantie zag ik er een die had een kort rokje aan strak truitje waarbij je dr navel met piercing zag. Ze was blond ook een piercing in dr tong + vette laag make up!! Echt zo'n sletje dus maar toen was ze bij onze groep spraken we ook met haar maar ze was het tegenovergestelde !! Ze was heel aardig enzo en totaal geen slet (zover ik gaar mocht geloven)
Dus het zegt niet altijd wat. Om eerlijk te zijn waarom zou je er niet overheen gaan (als je vrijgezel bent, op vakantie en weet dat je niets oploopt?) Maarja dat is het hem vaak he. Verders zijn het vaak wel sletjes ja ![]() |
![]() |
|
Ik was laatst in Engeland... nou.. savonds loopt daar het gros van de vrouwen/meisjes in korte rokjes en strakke shirtjes. Wij dachten eerst serieus dat we in een hoerenbuurt beland waren.
.. tot zover mijn weinig bijzonder nuttige post.
||
Citaat:
![]() neej moeten ze toch zelf weten, erger me er niet eens meer aan
|
Zulke types zouden bij mij alleen binnenkomen bij typische gevallen van ontbijtspijt.
Ontbijtspijt: Als je elkaar 's ochtends aan het ontbijt zit aan te kijken en je jezelf af zit te vragen "Was ik zo dronken gisteren?"
|||
Citaat:
![]() ![]() verder: Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vragen naar de bekende weg? |
![]() |
|
Omdat het op het seksualiteits forum staat,
ZE ZIJN NEUKBAAR, dus waar doen we moeilijk over? geef ze een paar breezertjes en ze liggen zo op je bed ![]() Speciaal voor de anorexia-breezersletjes is er tegenwoordig: Bacardie Breezer LIGHT, met minder calorien ![]() Ik trek me er weinig van aan, ik val meer op meisjes met hun eigen smaak en niet van die meeloop meisjes. Maar van mij mogen ze, ik als jongen heb er geen problemen mee als er een meisje met een kort rokje en een strak truitje lang loopt... kijken mag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb medelijden met ze. Nu zien ze nog niet in wat ze fout doen, maar over een paar jaartjes komt de klap, en beseffen ze dat hun eigenwaarde naar de klote is. En geloof me: het kost veel moeite om die terug te krijgen. Ik spreek uit ervaring.
Toen ik 15 a 16 was, gedroeg ik me ook als eerstegraads sletje. Nu zie ik in hoe men toen misbruik van me maakte, en dat doet pijn. Gelukkig ben ik een stuk volwassener en verstandiger geworden en zie ik in dat mijn geluk -ook seksueel gezien- maar in handen van één man hoeft te liggen; meer zijn er echt niet nodig voor plezier en een goed leven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er word hier in dit topic weer flink met vooroordelen gesmeten. Dat ze er "goedkoop" "sletterig" en in de meeste gevallen, naar mijn mening, "lekker" uitzien. Plus dat ze ook nog breezertjes drinken.. wil niet meteen zeggen dat ze met elke jongen het bed in duiken. Een deel van die meiden zullen vast elk weekend dat ze opstap gaan met 1 of meerdere jongens zoenen.. beetje voelen.. en af en toe nog een beetje meer. Maar dat ze daadwerkelijk elke vrijdag en zaterdag avond met een andere jongen liggen te neuken is gewoon onzin Je kunt al die meiden die er zo uitzien en liever een breezer drinken dan een glaasje bier gewoon niet allemaal over 1 kam scheren Maar er word gevraag om een mening. Nou ik heb dus geen mening over, wat jullie "breezahsletjes" noemen, omdat er gewoon verschillende types zijn. Je zult dus wat duidelijker moeten zijn over welk soort meisjes je het hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik een "gabber" zie in Lonsdale kleding denk ik ook "zou hij nou echt wat tegen buitenlanders hebben". Dat is tegenwoordig door al die verhalen ook gewoon een hele normale reactie. Maar ik ga dan niet zeggen dat het ook zo daadwerkelijk is, want dat kun je gewoon niet weten zonder die persoon eerst te leren kennen. Maar hier word nu gezegt dat die "breezahsletjes" ook daadwerkelijk hoertjes zijn enz. enz. Zoals deze site dat iemand hier toenstraks postte. En dat vind ik gewoon niet kunnen. Sorry |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja er zijn genoeg meiden die wel overeenkomen met dat hele lijstje op die site. Ik ken er genoeg van. Maar dat zijn geen breezahsletjes maar gewoon snollen. En dat heeft niks te maken met het feit dat ze breezers drinken of zich bloot kleden, maar dat heeft te maken met hun karakter. Ik ken ook genoeg die zich "voordoen" als zulke types, er zo uitzien, maar in werkelijkheid zo heilig zijn als maar kan en zijn ook best serieuze en slimme meiden En wat hier onder staat herken ik nu op dit moment op deze forum dus ook Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 22:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de topicstarter die 'breezersletten' (de naam zelf al) zo negatief beschrijft, dat niemand daadwerkelijk zegt: Oooooh ik vind Breezersletten wel leuk Komop Wat denk je zelf? Je kunt toch verwachten dat iedereen reageert van: "Jaaaa ik vind dat ook verschrikkelijk als ze dit en dat doen" Want iemand die 'zo'n meidje' wel leuk vindt, Noemt dat meidje ten eerste al geen breezerslet Dussehm, Denk na voordat je zo'n bericht post want je hebt er kennelijk niet echt over nagedacht |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(serieus) vertel ons dan jouw visie, commentaar hebben kan natuurlijk niet zonder dat je je eigen mening post |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het er echt helemaal mee eens Ik haat ze ook Ik vind het alleen zo'n topic van "Ow beste forummers, zeg alsjeblieft dat je het met me eens bent" Want er wordt gevraagd naar de bekende weg Want iedereeen vindt dat als je het op zo'n manier brengt Ik dus ook! |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat hele breezerslet gezeik walgelijk. Alsof je meteen met iedereen 't bed in duikt als je blond en 15 bent en breezers lekker vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast, ieder z'n lifestyle, waarom kunnen mensen anderen met een andere levenswijze nou niet es gewoon respecteren. En dan nog de mensen die zich zo gedragen, laat ze lekker, stoor je jezelf er niet aan. Dan kan je zelf ook nog een leuk avond hebben. Ze zullen misschien ooit wel es inzien dat ze niet echt verstandig bezig zijn.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? Verwijderd | 330 | 02-04-2007 11:46 | |