Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 16:21
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Bah, wat baal ik weer van mezelf. Ik weet dat het me alleen maar ongelukkig en verdrietig maakt en toch word ik weer verliefd op een onbereikbare persoon, en niet eens figuurlijk, maar letterlijk , ditmaal is t de heer Johnny Depp.
Wonend te Parijs, met vriendin Vanessa Paradis, 40 jaar, 2 kindertjes, filmster en dus totaal onbereikbaar.
En ik mag het doen met fotootjes en interviews en filmpjes.
Ik heb het gewoon helemaal gehad met verliefdzijn, want altijd zijn het onvervulde verlangens van mij, nog NOOIT zijn mijn verlangens vervuld, altijd zijn het bezette te oude (in ieder geval oudere) mensen uit weet ik veel waar, de andere kant van de wereld.
En t trekt zo, toch MOET ik films zien MOET ik alles van hem te weten komen, MOET ik foto's bekijken, de hele dag aan hem denken. De hele dag, continu spookt het door mijn hoofd.
En dan zit ik pas net aan het begin, ben pas een paar dagen zo bezig dus het kan nog wel een jaartje duren weet ik uit eigen ervaring.
Hoe laat ik het ophouden, hoe laat ik die rotgedachten uit mijn hoofd gaan, hoe laat ik mezelf nou eens verliefd worden op iemand uit mijn buurt, en niet een of andere muzikant. Ik word er volledig gestoord van!
Ik ben de hele dag aan t huilen, voel me zo labiel, en het trekt, ik kan t ook niet negeren ofzo..
Wil iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 16:23
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Sjonnie Depp gebruikte drugs in Vir en loathing!

Da was niet cool toch?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:27
poesiefox
poesiefox is offline
Jij bent expres zo verliefd op een onbereikbaar persoon, juist omdat je hem nooit zelfs maar in het echt zult tegenkomen. Dat is namelijk veilig. Wel de spanning en de afleiding, geen risico op afwijzing of dat hij in het echt zal tegenvallen. En je hoeft er ook niet zo'n moeilijke relatie mee aan te gaan.

Bekijk jezelf van een afstandje, scheldt jezelf uit voor stomme verliefde bakvis, verschuur al zijn foto's, en gooi alle roddelblaadjes weg. Gewoon niet aan toegeven, als je het vervelend vindt.

De andere mogelijkheid is om genoeg afleiding te zoeken in de echte, -al is-ie dan wat saai misschien-wereld. Als je je verveelt, ga je weer fantaseren over Johnny Depp.

Oh, en huur fear and loathing in Las Vegas, daar zie je hem als kalend mannetje. Echt, geen porem. En nog een leuke film ook.
Oud 21-08-2003, 16:33
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Wel, ontkend kan niet worden dat Johnny Deep een zeer aantrekkelijke man is, maar wat weet je verder van hem? Zijn innerlijk, karakter, ziel? Wellicht hangt hij de hele week graag met bier in de linkerhand en zijn rechterhand in zijn broek op de bank, sport kijkend, om daarna zijn lieftallige vrouwtje te bevelen nóg een biertje voor hem te halen! Je weet niets van die man, je kunt dus juist zeer goed verliefd zijn (een hormonaal gevoel naar aanleiding van iemands uiterlijk) maar werkelijke liefde voor de persoon J.D. kun je niet hebben!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:33
Luna
Luna is offline
zeker Pirates gezien?
Oud 21-08-2003, 16:43
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
vizz schreef op 21-08-2003 @ 17:33:
zeker Pirates gezien?
Ja en gister Edward Scissorhands
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:44
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 17:23:
Sjonnie Depp gebruikte drugs in Vir en loathing!

Da was niet cool toch?
Jah en hij rookt, maar dat zie ik allemaal niet meer he
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:49
poesiefox
poesiefox is offline
Die kale kop in Fear and loathing, ik kan hem je echt aanraden. Als dat niet helpt...
Oud 21-08-2003, 16:53
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Hij was echt supercool in Vir and Loting (nee, nie voor geneeskundestudie, maar walging hebben van dingen!)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:03
poesiefox
poesiefox is offline
Regisseur is Terry Gilliam, een visueel genie!

Time Bandits
Baron Münchhausen
Jabberwocky
Twelve Monkeys
Brazil
Oud 21-08-2003, 18:37
miro
miro is offline
Oke ik geef toe, Johnny Depp is een lekkere vent (oeee cry baby). Maar dr verliefd op worden?

Waarom ga je geowon niet lekker door met van hem dromen en misschien kom je ondertussen wel een leuke vent in de kroeg tegen.

Het klinkt misschien raar en niet haalbaar voor jou maar wacht maar ns tot je echt (letterlijk) een leuke man tegenkomt dan ben je m zo vergeten.

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:43
Verwijderd
Ik ben het eens met poesiefox..

Je hebt het misschien niet door maar je wordt niet zomaar verliefd op een persoon bij wie het nooit, maar dan ook nooit beantwoord kan worden..

Je wordt vanzelf wel een keer in het echt verliefd en dan zijn die verliefdheden voor onbereikbare mensen ook vanzelf een stuk minder..

Ik ben ook een jaar lang verliefd geweest op een jongen uit een hogere klas die mij nog nooit had zien staan en met wie ik nog nooit had gepraat. Het was de hoeveelheid verliefdheid waar ik toen toe in staat was zeg maar (lekker fantaseren, zijn karakter zo invullen dat het perfect is, naar hem kijken en toch allemaal heel erg veilig). Ik ben ook verliefd geweest op zo ontzettend veel beroemdheden, de een na de ander. Het is echter niet vergelijkbaar met verliefdheden die ik nu voel, gewoon een ander soort..

Het gaat wel over..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:59
Verwijderd
Offtopic: dit verhaal las ik ook al op Fok!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
kimmieee schreef op 21-08-2003 @ 20:59:
Offtopic: dit verhaal las ik ook al op Fok!
Zij post haar verhalen altijd dubbel. Heel vervelend als je op beide fora komt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:10
Qimm
Qimm is offline
grapje... toch?! Hoe kun je nu verliefd zijn op een acteur???

Oke hijs wel verdomde lekker, maar verliefd... je kent um niet eens! Ach nou ja, het gaat wel weer over
Oud 21-08-2003, 20:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 17:27:
Jij bent expres zo verliefd op een onbereikbaar persoon, juist omdat je hem nooit zelfs maar in het echt zult tegenkomen. Dat is namelijk veilig. Wel de spanning en de afleiding, geen risico op afwijzing of dat hij in het echt zal tegenvallen. En je hoeft er ook niet zo'n moeilijke relatie mee aan te gaan.

Bekijk jezelf van een afstandje, scheldt jezelf uit voor stomme verliefde bakvis, verschuur al zijn foto's, en gooi alle roddelblaadjes weg. Gewoon niet aan toegeven, als je het vervelend vindt.

De andere mogelijkheid is om genoeg afleiding te zoeken in de echte, -al is-ie dan wat saai misschien-wereld. Als je je verveelt, ga je weer fantaseren over Johnny Depp.

Oh, en huur fear and loathing in Las Vegas, daar zie je hem als kalend mannetje. Echt, geen porem. En nog een leuke film ook.
Helemaal mee eens.

Kaasstaafje: Je weet wie jou wil helpen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:11
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 17:49:
Die kale kop in Fear and loathing, ik kan hem je echt aanraden. Als dat niet helpt...
Haha, ik zal erover nadenken, maar ik maak me ergens toch een beetje zorgen dat ik ook op hem val met kale kop. Liefde maakt blind he , misschien kun je iets meer details geven over hoe vreselijk hij is in die film?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:24
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 21-08-2003 @ 22:11:
Haha, ik zal erover nadenken, maar ik maak me ergens toch een beetje zorgen dat ik ook op hem val met kale kop. Liefde maakt blind he , misschien kun je iets meer details geven over hoe vreselijk hij is in die film?
"We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon. ". Alstublieft, mevrouw anti-drugs.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Oud 21-08-2003, 21:28
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 21-08-2003 @ 22:24:
"We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon. ". Alstublieft, mevrouw anti-drugs.

Henk Mul.

HenkMul: Alles is bijgelegd, oke?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:55
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik herken het helemaal. ik was echt helemaal verliefd op Daniel Johns van Silverchair. Heel mijn kamer hing vol en ik maar fantaseren over hem ontmoeten en zijn vriendinnetje worden. Hij was altijd zoooo leuk op tv en zoooo leuk in interviews. Ik had MAPPEN vol met info enz, probeerde achter zijn adres te komen (email adres had ik al nu nog een echt adres zodat ik naar hem toekon, geld voor een ticket had ik al op mijn spaarrekening...ja, ik was gestoord toen ik 16 was ) Toen kreeg ik een keer de kans om een aantal keer met hem te praten en viel dat eens ff tegen zeg!! bah, meneertje "ik ben oh zo artistiek en interessant en kijk eens hoe vrouwelijk en dun ik ben"....ik was gelijk genezen. Moraal van het verhaal; beroemdheden vallen vaak heel erg tegen in het echt...zelfs johnny depp. Ok, hij is superlekker, en aardig in interviews omdat tja...mensen nou eenmaal niet houden van onaardige filmsterren, maar zou hij in het echt ook zo zijn? Ben tot de conclusie gekomen dat doodnormale echte jongens (bijvoorbeeld mijn vriendje) eigenlijk veel leuker zijn.

voor de rest sluit ik me helemaal bij poesiefox aan en het gaat vanzelf allemaal wel over als je afleiding zoekt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:53
Faery
Faery is offline
"Eyes?"

.
Oud 22-08-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 22-08-2003 @ 21:53:
"Eyes?"

.
"Man, if I shove you in to the pool right now, you'll sink like a fucking stone. You took too much man, too much, too much!"

Briljante film, ja. :]

@Kaasstaafje: Kijk maar naar Faery's avatar. Da's jouw grote liefde in die film. >:] Is 'ie nog steeds zo geil?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:58
Faery
Faery is offline
Hey fuck ja, ik heb een avatar .

"Get in!"
Oud 22-08-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 22-08-2003 @ 21:58:
Hey fuck ja, ik heb een avatar .

"Get in!"
> "Hot damn! I never rode in a convertible before!"
< "Is that right? Well, I guess you're about ready, eh?"

En het moet toch echt: "No! We can't stop here - this is batcountry!"
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:10
Faery
Faery is offline
"Shut up, or I'll put the fuckin' leeches on you!"

Ja, nu is't genoeg geweest :].
Oud 22-08-2003, 21:19
AtHell
AtHell is offline
" >Some basic survival skill kicked in
< That's 35 cent"

"I can handle this"

" >That's Argh man, fucking Argh!"
< Argh ?
> Argh!"

Oud 22-08-2003, 23:29
Faery
Faery is offline
mja sampfag wanker fart ass.

laatmaar.
Oud 23-08-2003, 00:15
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 21-08-2003 @ 22:24:

Henk Mul.
Niks voor kaasstaafje...
Oud 23-08-2003, 00:28
Verwijderd
Heej, het is hier geen F&TV!
Daar bespreken jullie die film maar en alles

Nou weer terug naar het topic
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 05:27
Verwijderd
Nou, probleem opgelost toch? Kaasstaafje zal inmiddels wel niet meer verliefd zijn. Face it, óók Johnny Depp gebruikt, hoe lekker hij ook mag zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:41
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-08-2003 @ 21:57:
"Man, if I shove you in to the pool right now, you'll sink like a fucking stone. You took too much man, too much, too much!"

Briljante film, ja. :]

@Kaasstaafje: Kijk maar naar Faery's avatar. Da's jouw grote liefde in die film. >:] Is 'ie nog steeds zo geil?
Hij is niet geil nergens niet maar aantrekkelijk ja het is Johnny en hier speelt ie iemand anders
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 23-08-2003 @ 12:41:
Hij is niet geil nergens niet maar aantrekkelijk ja het is Johnny en hier speelt ie iemand anders
In het dagelijks leven is hij niet vies van een snufje hier en een blowtje daar.

Henk Mul.
Oud 23-08-2003, 11:42
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 23-08-2003 @ 06:27:
Nou, probleem opgelost toch? Kaasstaafje zal inmiddels wel niet meer verliefd zijn. Face it, óók Johnny Depp gebruikt, hoe lekker hij ook mag zijn.
Ja dat wist ik al.
En ben nog steeds verliefd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:19
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 23-08-2003 @ 12:42:
Ja dat wist ik al.
En ben nog steeds verliefd
Hahaha succes ermee
Oud 23-08-2003, 14:38