![]() |
|
Ik ben ook voor mn vijftiende ontmaagd
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry... |
![]() |
|
![]() |
tis alleen maar mooi als je dan nog maagd bent.. ik heb het al met n paar meisjes gedaan maar met 1 meisje had ik echt zo van: ik hou superveel van haar en met haar wil ik het doen omdat ik van haar hou. de rest was vooral gwoon voor de sex.
dus mijn advies: ookal ben je 20 en je hebt het nog niet gedaan lekker boeiend! w8 gewoon totdat er een jongen of meisje komt waar je echt van houd en voor gaat.
|
Verwijderd
|
Ik ben ook nog maagd, waarom? Bij mijn laatste verkering vond ik haar al niet meer zo leuk toen we richting het 'echte werk' gingen dus toen heb ik het uitgemaakt omdat ik haar niet wou gebruiken, 'neuken en dan dumpen' zeg maar dus toen heb ik het uitgemaakt. Hoe lang ik nog maagd blijf kan ik zo niet zeggen ik hoop natuurlijk wel dat ik iemand tegenkom maar de kans is ook groot dat dit niet gebeurd en aangezien ik geen brad pitt ben, komen de meisjes ook niet 'aangevlogen'
![]() Offtopic: gheghe vrijwillers kunnen mij een pm of mailtje sturen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De situatie deed zich meermalen voor, maar er kwam telkens iets heel kloterigs tussen: ongesteldheid, ziekte, tussentijds uitgemaakt, rottige ouders, etc. etc. Nu heb ik de mogelijkheid gehad en heb ik er goed over nagedacht en heb ik gewoon besloten het toch niet zonder gevoel te willen. Dus toch eigen keuze, op de valreep nog
![]() |
![]() |
|
Jeetje wat een morealistisch gezeik hiero, echt raar dat jullie de kansen die jullie krijgen niet pakken
Als ik de kans krijg pak ik hem gewoon, liefde intereseerd me nog niet. Ik wil toch niet trouwen of relaties langer dan een paar jaar hebben Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 17:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
-''Jah ik bewaar mezelf voor degene van wie ik echt houd'' *''Maar je vertelde laatst dat je al 4 verschillende jongens had gepijpt '' -''Jah maar dat is anders, dat is geen echte sex..'' *"aarrghh'' ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb het ook nooit gedaan, ik vind mezelf ook een enorme loser die beter dood is als levend en voel me constant kut..so what?? Ik kan beter meself afkraken, heb ik nog plezier aan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom zou je je een loser moeten vinden omdat je t nog nooit deed.. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nog nooit werd er naar mij gekeken, nog nooit kwam er tijdens het uitgaan iemand met me praten. Ja en onderhand heb ik ook meer aandacht van jomgens gehad dan jij in je hele leven maar ik ben ook 3 jaar ouder! Toen ik 17 was, was ik ook een niemand waar niemand zich voor intresseerde! EN HOU NOU TOCH ES OP TE ZEIKEN MAN, JE BENT ZO ZIELIG! *besluit niet meer te replyen, waar zit die negeer knop?!*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksuele voorlichting *oma* | 31 | 14-02-2008 17:11 | |
Seksualiteit |
op welke leeftijd ben je ontmaagd Donald Duck | 279 | 18-06-2005 09:18 |