Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 21:05
M*Licious
M*Licious is offline
wie kan mij helpen.. ik heb 2,5 jaar een vriendje gehad waarmee ik zonder condoom heb gevreeen, altijd! Hierna bleek echter dat ik inet zijn enige bedpartner was, maar dat hij is vreemdgegaan met meerdere meiden. Hij zweert me nu dat hij dat altijd met condoom heeft gedaan, maar ik weet niet of ik dat moet geloven.

moraal van het verhaal:

Ik ben bang voor een soa... ik heb gelezen dat je van chlamydia niets merkt behalve lichte buikpijn en soms wat bloedverlies.. welke symptonen ik dus beide heb..

mijn vraag is nu.. hoe gaat de dokter dat testen? met behulp van bloedprikken of een inwendig onderzoek?

dit 2e lijkt me namelijk vreselijk...

ERVARINGEN PLIEZ!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:10
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik zou me maar even laten testen als ik jou was.
Desnoods een inwendig onderzoek, alles beter dan strax geen kindjes kunnen krijgen toch?
Oud 21-08-2003, 21:11
M*Licious
M*Licious is offline
ja daar heb je volkomen gelijk in.. ben doodsbang voor een inwendig onderzoek... en ik heb een creep van een dokter.. dus tsja...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:24
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
M*Licious schreef op 21-08-2003 @ 22:11:
ja daar heb je volkomen gelijk in.. ben doodsbang voor een inwendig onderzoek... en ik heb een creep van een dokter.. dus tsja...
Je kunt geloof ik naar de GGD gaan voor een (gratis?) en anoniem onderzoek
Oud 21-08-2003, 22:06
never mind
never mind is offline
oke ik heb het zelfte probleem, keb nu al een hele tijd een vriendje die met één meisje ook onveilig had gevreën, ik dacht: zit wel goed. Bleek dat meisje ook met meerdere jongens naar bed zijn geweest, ik natuurlijk vet bezorgd.

Ik had last van tussentijdse bloedingen en ik heb pijn bij het vrijen (eerst had ik daar trouwens nooit last van), bovendien had ik (misschien ook door blaasontsteking, maar misschien ook wel niet) pijn bij het plassen.

Ik wou gewoon zeker weten óf er iets mis was en ben naar de huisarts gegaan, heb me laten testen op Chlamidia. Je moest gewoon een plasmonster afgeven en that's all (dus géén inwendig onderzoek, maar misschien is dat per huisarts verschillend). Morgen bel ik voor de uitslag *zenuwachtig*
Oud 22-08-2003, 08:02
M*Licious
M*Licious is offline
THANX!! dat stelt me gerust!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten