![]() |
|
Ik ben er zelf ook wel bang voor. Heb pas 2 bedpartners gehad, allebei zonder condoom meestal. De eerste heeft zich laten testen na zijn laatste vriendin, maar heeft daarna nog 1 keer iets gedaan met een meisje wat niet meer maagd was en de 2e had al iets van 6 dames gehad maar zei wel zich ieder half jaar te laten testen (jah, alleen op SOA's of ook op AIDS??). Ik ben nu keibang dat ik AIDS heb opgelopen, ook al is de kans waarschijnlijk erg klein.
|
![]() |
|
![]() |
In de heterosexuele keurige (dus min of meer monogame) wereld komt AIDS in Europa nauwelijks voor. Niet zo stressen meid. De kand dat je AIDS hebt is even groot als dat je een neergestorte straaljager op je dak krijgt, en dan is het ook een beetje overdreven om nooit meer op zolder te durven, he?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tsja, k vind het wel een beetje overbezorgd, maar het kan in principe geen kwaad om het in de gaten te houden. ik vind het echter wel overdreven hoe jij erop reageert, emotioneel gezien. ik bedoel, je zit er echt mee zeg maar en dat vind ik niet echt gezond. omdat de kans best wel klein is omdat jullie het veilig doen en je je al 2 keer getest hebt...
|
![]() |
|
![]() |
heel erg bedankt voor de reacties,
Hij zegt dat ie het altijd veilig heeft gedaan, maar ik ga me tochlaten testen. Ik voel me al wat zekerder en ja het lijkt me een kleine kans dat ik aids zou hebben, Ik wil in de toekomst als ik weer iemand anders heb mijn standpunt doorzettendat ik het veilig wil doen. Ik geloof jongens te snel, ik weet niet hoe het komt, ik ben sowieso slecht in mijn eigen wil doordrammen, doe altijd maar wat andere willen , maar nu ga ik een beetje op de psych - tour. Dus laat ik maar ophouden. ik wil het denk ik over 2 of 3 weken testen, want het heeft voor alle soa's oongeverr een maand incubatietijd nodig. Zal je net zien datik me test en er komt niks uit, en dat ik dan te vroeg was en dat ik alsnog een soa had. Dus , over een maandje ga ik weer naar de dokter. Ik zit er aan te denken om dan over een alf jaartje een bloedtest te doen, ook al is het overdreven omdat ik pas 17 ben en 2 bedpartners heb gehad. Toch wil ik het zekere voor het onzekere. HEel erg bedankt voor de reacties, die hebben me weer ff gekalmeert. Raak te snel overbezorgd. Bedankt! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alle prostituees zijn besmet, want condooms zijn duur, moeilijk te verkrijgen, en al de klanten verrekken het om het met een condoom te doen, want dat is niet stoer. De situatie in afrika is absoluut niet vergelijkbaar met de europese. Alle hoeren werken veilig, we zijn in onze sex contacten veel en veel monogamer, en als we sex hebben doen we het meestal veilig. De kans om AIDS te krijgen is hier zo klein vergeleken met daar.
|
Ik ken je angst, ik heb het met mijn ex altijd veilig gedaan, maar een enkele keer scheurde het condoom. Zij had meerdere vriendjes vóór mij waar ze het niet altijd veilig mee deed. Ik ga me binnenkort laten testen. Maar besef je: de kans is heel gering.
|
|