Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het vrij normaal dat je voor hulp ook zelf iets moet betalen...het geldt niet voor alle hulp, maar ik dacht wel voor bepaalde hulp...even naar informeren dus, denk ik. En/of anders even informeren bij je verzekering hoe het zit. En als je het niet kunt betalen, kun je misschien met je huisarts overleggen en andere hulp zoeken die wel compleet vergoed wordt.
|
![]() |
|
Mijn psychotherapie was ook nie gratis...
Was iets van 10 euro per gesprek. (terwijl al mijn eerdere hulp bij psychiaters en psychologen en dagbehandeling etc wel gewoon werd vergoed)
||
Citaat:
Psychotherapie dus bijvoorbeeld
|
Als je Ziekenfonds verzekerd bent is het regel dat je bij bepaalde instanties een Eigen Bijdrage moet betalen. Dit is een wettelijke regel en daar kan de instantie niets aan veranderen. Ik geloof dat alleen hulp die via ziekenhuizen en dergelijke instanties wordt gegeven vrij zijn van deze Eigen Bijdrage.
Dit heeft niets te maken met de z.g. Eigen Bijdrage voor Medicijnen. Deze is al jaren geleden landelijk afgeschaft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Levenslang gratis verzekering voor orgaandonor ijscoman | 87 | 21-11-2007 12:37 | |
Muziek |
Waarom 100 euro betalen voor een kaartje? meneer Storm | 48 | 13-01-2006 10:55 | |
Meeting: KEER HET TIJ demonstratie 20 september Rabbi Daniel | 212 | 22-09-2003 19:19 | |
Games |
reden betalen WoW? Titus | 46 | 20-09-2003 17:16 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 |