Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 11:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik ben op zoek naar een foto die volgens mij door een fotograaf genomen is van het WNF (WWF). Het is een foto waar een leeuwenkop helemaal is ingezoemd. JE ziet eigenlijk alleen zijn ogen en zijn neus. Die foto is dacht ik jaren terug ook al in een reclame van hun gebruikt, maar nou zag ik hem laatst weer in de pandadroom in de efteling. Met die muziek bij de efteling en dan die foto die me al lange tijd heeft geboeid shoot ik gewoon helemaal vol!

Ik heb uiteraard al gewoon op de website van het WNF en WWF gezocht maar daar kon ik em niet vinden.
Ik verwacht niet iemand hier nou verder mee kan helpen maar ja.....misschien is er iemand die een website weet waar ik ook nog wel kans heb op die foto te vinden
Oud 20-08-2003, 11:23
Atje85
Atje85 is offline
mail de WNF
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:41
Thomas
Thomas is offline
Neem inderdaad contact op met die organisatie.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:01
zwoesj
zwoesj is offline
pfff, ik heb nog zitten zoeken ook

maargoed, ik volgens mij gevonden wat je zocht. De foto is gemaakt door ene Frans Lanting, een natuurfotograaf voor het National Geographic blad. De foto die je bedoelde heb ik tot nu toe alleen als cover van een boek gevonden:
Dit is de site van die fotograaf, waar ook wat foto's op staan die hij heeft gemaakt.
Ook op de site van National Geographic staan veel foto's van hem, of de foto die jij bedoeld er ook bijstaat weet ik niet precies, maar dat mag je zelf uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
JA, das idd wel een beetje wat ik bedoel. Die Cougar die op dat boek staat is echt precies de compositie die ook bij die andere foto is gebruikt.
Maar de foto is niet van Frans Lanting helaas Het kan trouwens wel zijn dat hij noh meer mooie foto's heeft in zijn boek eye to eye, maar ja....die kan ik natuurlijk niet zomaar inkijken

Maar wel bedankt voor de moeite. Waardeer ik erg
Oud 22-08-2003, 21:00
Dminor
Dminor is offline
Oud 22-08-2003, 23:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Dminor schreef op 22-08-2003 @ 22:00:
?
Reageren

Regels voor berichten