![]() |
|
Ik denk dat een trio beter werkt als je relatie goed in elkaar zit dan als je relatie niet zo stevig is. Dan is het idd een aanzet om makkelijker vreemd te kunnen gaan of om er meteen maar een punt achter te zetten, en dat maakt je relatie natuurlijk niet sterker.
Dus ik denk idd dat je het beter om kan draaien. Om een geslaagd trio te hebben, moet je een stevige relatie hebben. En als dat zo is, dan kan evt je relatie sterker worden doordat beide partner zoiets kunnen hebben van: oke, was leuk voor de afwisseling, maar hoeft van mij niet weer, heb liever alleen mijn eigen meisje/vent.
||
Citaat:
Maar als deze factoren niet meespelen, dan is er vaak geen enkel probleem bij die meiden hoor.
||
Citaat:
Daarnaast sluit ik me bij sarah aan dat een trio een gevolg moet (mag) zijn van een sterke relatie en niet een oorzaak drvoor.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaaah we hebben net 2 weken verkering, en slapen 2 nachten per week bij elkaar!!!!!! "Liefje ik heb Ans meegenomen doe je mee een trio, want das goed voor de relatie........"
Als ik dat gezegt had toen mijn meissie en ik net iets hadden, had ze me blauwe ballen bezorgd... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk isset spannend... maar dat kan ook een teken zijn dat het weeres tijd is voor een creatieve uitspatting voor jou en je partner ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en volgens mij is het niet altijd zo dat je al heel lang wat moety hebben, het kan ook best dat je een trio hebt aan het begin van je relatie, en juist daardoor weet je voor wie je kiest. (dat geld niet voor iedereen hoor, maar voor mij)
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 10:37. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|